Licitatie Publica - ACHIZITIE MOBILIER
Anunt de participare numarul 50223/19.04.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 6
Adresa postala: STR. DRUMUL TABEREI, NR. 18, SECTOR 6, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Punct(e) de contact: GEORGIANA PREDA, Tel.7457004, Email: [email protected], [email protected], Fax: 7457004
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE MOBILIER
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: LOCATIILE D.G.A.S.P.C. SECTOR 6, BUCURESTI
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 453, 319RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: SAPTAMANAL, LUNAR SAU TRIMESTRIAL FUNCTIE DE COMENZILE AFERENTE.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE ARTICOLE MOBILIER PENTRU DOTAREA CAMINULUI DE BATRANI DIN SUBORDINEA D..G.A.S.P.C. SECTOR 6
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
36100000-2 - Mobilier (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM SPECIFICATIILOR DIN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE
Valoarea estimata fara TVA: 453, 319RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE IN CUANTUM DE 2% DIN VALOAREA ESTIMATA A ACORDULUI CADRU ESTE DE: 9066 RON; GARANTIA DE BUNA EXECUTIE IN CUANTUM DE 5% DIN VALOAREA FIECARUI CONTRACT SUBSECVENT
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. DECLARATIE PE PROPRIE RASPUNDERE PRIVIND ELIGIBILITATEA; 2.CERTIFICATE CONSTATATOARE PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATIILOR EXIGIBILE DE PLATA A IMPOZITELOR SI TAXELOR CATRE STAT; 3.CERTIFICAT FISCAL PRIVIND IMPOZITELE SI TAXELE LOCALE; 4.CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA; DECLARATIE COMPLETATA PE PROPRIA RASPUNDERE PRIVIND ART. 181; 5. DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICINAT LA PROCEDURA;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. COMPLETAREA FORMULARULUI DE INFORMATII GENERALE; 2.BALANTA SI BILANTUL CONTABIL LA DATA DE 31.12.2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. LISTA PRINCIPALELOR LIVRARI IN ULTIMII 3 ANI IN CAZUL PRODUSELOR SOLICITATE; 2. DECLARATIE PRIVIND PERSONALUL DE SPECIALITATE; 3. DOTARI TEHNICE; 4. CERTIFICAT DE CALITATE SR-EN-ISO: 9001-2001; 5. EXPERIENTA SIMILARA; 6. RECOMANDARI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PRET OFERTA
50%
Descriere:
2.
PERIOADA DE GARANTIE
10%
Descriere:
3.
CARACTERISTICI TEHNICE SI DE CALITATE
20%
Descriere:
4.
TERMEN DE EXECUTIE
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.05.2008 16:30
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: CASIERIA AUTORITATII CONTRACTANTE DIN STR. DRUMUL TABEREI NR. 18, SECTOR 6, BUCURESTI
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.05.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.05.2008 11:00
Locul: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE DIN STR. DRUMUL TABEREI NR. 18, SECTOR 6, BUCURESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI IMPUTERNICITI AI OPERATORILOR ECONOMICI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIEI
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC SI CONTENCIOS
Adresa postala: STR. DRUMUL TABEREI, NR. 18, SECTOR 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 061418, Romania, Tel.021.745.70.05, Fax: 021.745.70.04
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.04.2008 09:39