Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE MOBILIER DE BIROU


Anunt de participare numarul 33514/25.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA
Adresa postala: Bd. Carol I nr. 17, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030161, Romania, Punct(e) de contact: Directia Investitii, Administrativ, Tel.021 3054974, In atentia: Mihaela Marinescu, Email: [email protected], Fax: 021 3150305, Adresa internet (URL): www.apia.org.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE MOBILIER DE BIROU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SEDIUL CENTRAL AL AGENTIEI DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA SI CELE 42 DE SUCURSALE JUDETENE PE BAZA UNUI GRAFIC DE LIVRARE TRANSMIS ULTERIOR
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Birouri-CPV 36121230-6 (2623 buc);Module cu trei sertare-CPV 36121200-7(2480 buc;Scaune ergonomice-(2121buc);Scaune vizitator(3529buc)CPV 36111420-2;Etajere-CPV 36131200-0(1425 buc);Dulapuri pentru birou cu doua usi-CPV 36121220-3(1929 buc);Cuiere-CPV 36131200-6(1176 buc);Dulapuri metalice tip vestiar CPV 36121161-1(969 buc)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
36121230-6 - Birouri din lemn (Rev.1)
36111420-2-Scaune de birou (Rev.1)
36121161-1-Dulapuri de arhivare din metal (Rev.1)
36121220-3-Dulapuri din lemn (Rev.1)
36131200-0-Etajere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Birouri-CPV 36121230-6 (2623 buc);Module cu trei sertare-CPV 36121200-7(2480 buc;Scaune ergonomice-(2121buc);Scaune vizitator(3529buc)CPV 36111420-2;Etajere-CPV 36131200-0(1425 buc);Dulapuri pentru birou cu doua usi-CPV 36121220-3(1929 buc);Cuiere-CPV 36131200-6(1176 buc);Dulapuri metalice tip vestiar CPV 36121161-1(969 buc)
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 000, 000 si 2, 969, 232RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
40 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 55.000 leiGrantia de buna executie 7% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Certificat fiscal impozite si taxe locale, Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006; Certificatul constatator ONRC; Certificatul de inregistrare la ONRC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale; Declaratie privind cifra medie anuala de afaceri in ultimii 3 ani; Bilantul contabil la 31.12.2006
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita o valoare a cifrei de afaceri medii pe ultimii trei ani egala sau mai mare decat 8.900.000 lei, (echivalentul a 2.687.198 euro) .Echivalenta leu/euro a fost stabilita la cursul 1 euro = 3.3120 , din data de12.09.2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse; Autorizare pentru livrarea produselor; Prezentare certificate din seria ISO;Informatii privind subcontractanti; Informatii privind asociatii; Doua recomandari de la beneficiari;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani : se solicita inceperea si finalizarea in ultimii 3 ani a cel mult 3 contracte care au avut ca obiect de furnizare produse similare si care au avut o valoare cumulata egala sau mai mare de 1.400.000 lei (echivalentul a 422.705, 31 euro).Echivalenta leu/euro a fost stabilita la cursul 1 euro = 3.3120, din data de 12.09.2007.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
36044/21.09.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.10.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.11.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.11.2007 11:00
Locul: SEDIUL CENTRAL AL AGENTIEI DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, pe baza de imputernicire scrisa
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
FISA DE DATE A ACHIZITIEI POATE FI DESCARCATA DE LA ADRESA WWW.E-LICITATIE.RODE ASEMENEA VA RUGAM SA VIZITATI CONTANT ADRESA DE MAI SUS PENTRU A FI LA CURENT CU CLARIFICARILE TRANSMISE DE AUTORITATEA CONTRACTANTAATENTIE: TERMENUL DE LIVRARE ESTE DE 15 ZILE DE LA SEMNAREA CONTRACTULUI PENTRU MOBILIERUL DIN LEMN SI 40 DE ZILE DE LA SEMNAREA CONTRACTULUI PENTRU MOBILIERUL DIN METAL.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 10 zile de la data luarii la cunostiinta de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA INVESTITII, ADMINISTRATIV
Adresa postala: BD CAROL I NR. 17, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030161, Romania, Tel.021 3054974, Fax: 021 3150305
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.09.2007 17:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer