Licitatie Publica - Achizitie Mobilier de laborator, hote microbiologice cu flux laminar si nise chimice
Anunt de participare numarul 120039/23.04.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL CERCETARE DEZVOLTARE PENTRU ECOLOGIE INDUSTRIALA
Adresa postala: SOS. PANDURI 90-92 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050663, Romania, Punct(e) de contact: MARGARETA NICOLAU, Tel. 021/4100377, Email: [email protected], Fax: 021/4100575, Adresa internet (URL): www.incdecoind.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Alte institutii guvernate de legea publica
Activitate (activitati)
Altele: cercetare-dezvoltare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie Mobilier de laborator, hote microbiologice cu flux laminar si nise chimice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str.Drumul Podul Dambovitei nr.71-73 sectror 6 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea de mobilier de laborator, nise chimice cu exhaustare si hote pentru dotarea laboratoarelor de cercetare din noul sediu al INCD ECOIND din Str.Drumul Podul Dambovitei nr.71-73 sectror 6 Bucuresti.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39180000-7 - Mobilier de laborator (Rev.2)
39141500-7-Hote de aspirare (Rev.2)
39714000-0-Hote de ventilare sau de reciclare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini cap.IV Centralizator
Valoarea estimata fara TVA: 1, 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
26 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie participare licitatie 21.000 lei, garantie buna executie 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri FEADR si Bugetul national
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie de eligibilitate
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 la care se anexeaza: -Certificat fiscal, valabil la data deschiderii ofertelor, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice (persoane juridice/fizice romane)-Certificat fiscal, valabil la data deschiderii ofertelor, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale (persoane juridice/fizice romane)-Documente care sa ateste ca ofertantul si-a achitat obligatiile fata de bugetul de stat si cel local din tara sa (persoane juridice/fizice straine).3. Certificat de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului (ORC) (persoane juridice/fizice romane)4. Certificat constatator emis de ORC (persoane juridice/fizice romane)5. Documente care dovedesc o forma de inregistrare, atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (persoane juridice/fizice straine)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil la 31.12.2009 si 31.12.2010 vizat si inregistrat de organele competente.2. Fisa cu informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 2.500.000 lei (pentru categoria IMM 1.250.000 LEI)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3 ani pentru acelasi tip de produse sau produse similare (mobilier de laborator, nise chimice cu exhaustare, hote)
2.Autorizare pentru livrarea produselor din partea producatorului/distribuitorilor autorizati in Romania de catre producator, pentru toate produsele ofertate.3. Certificat ISO 9001/2008 pentru producator si furnizor4. Certificate de conformitate pentru produsele ofertate, care sa dovedeasca ca indeplinesc conditiile din urmatoarele standarde (sau alt standard echivalent)emise de un organism de certificare ACREDITAT in acest domeniu: SREN 13150-2004 pentru mese de laborator si pereti tehnologoci ai meselor de laborator;SREN 14175-1-2-3-6 pentru nise chimice; SREN 14727:2006 pentru mobilier de laborator/corpuri de depozitare pentru laboratoare (verticale, suspendate pe perete, inferioare pe plinta sau mobile pe role)
5. Angajamentul ferm al persoanei invocate privind sustinerea tehnica /profesionala a ofertantului ( daca este cazul).6. Lista subcontractanti/Declaratia ofertantului ca nu are subcontractanti
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita indeplinirea in ultimii 3 ani, calculati fata de data depunerii ofertelor, a unui contract de furnizare cu o valoare egala sau mai mare decat valoarea minima de 1.350.000 lei, exclusiv TVA, de natura si compexitatea similare celui pentru care se oferteaza
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
incepand cu data de 16.06.2011
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
616/273
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.06.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.06.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.06.2011 11:00
Locul: Sos.Panduri nr.90-92 sector 5 Bucuresti sala CTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS CCE 115/2600 Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice Axa prioritara 2 ? Cresterea competitivitatii economice prin Cercetare-Dezvoltare-Inovare D2.2. Investitii in infrastructura de C.D.I. si Dezvoltarea Capacitatii Administrative O2.2.1. Dezvoltarea infrastructurii de Centre de Dezvoltare existente si crearea de noi infrastructuri C-D
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment intern specializat in achizitii publice
Adresa postala: sos.Panduri nr.90-92 sector 5, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 050663, Romania, Tel. 021/410.03.77 int 122, Email: [email protected], Fax: 021/412.00.42, Adresa internet (URL): www.incdecoind.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.04.2011 16:19