Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE Mobilier divers pentru sali de curs si camine


Anunt de participare numarul 29130/22.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA OVIDIUS CONSTANTA
Adresa postala: BD. MAMAIA NR.124, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900527, Romania, Punct(e) de contact: ADELA NICULESCU, Tel.0241550047, Email: [email protected], Fax: 0241550047
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
INSTITUTIE DE INVATAMANT SUPERIOR
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE Mobilier divers pentru sali de curs si camine
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: UNIVERSITATEA OVIDIUS, CONSTANTA, Bd. Mamaia nr. 124, Localitatea: Constanta, Magazia Centrala a UOC
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Mobilier divers pentru sali de curs si camine(Paturi, birouri, vitrine, etajere, scaune, mese, dulapuri, etc)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
36121230-6 - Birouri din lemn (Rev.1)
36111410-9-Scaune pentru salile de clasa (Rev.1)
36121220-3-Dulapuri din lemn (Rev.1)
36121241-6-Etajere de arhivare din lemn (Rev.1)
36133110-6-Paturi, piese pentru paturi si tapiserii pentru mobilier speciale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Birouri din lemn262-440 BUC
Dulapuri din lemn 236-400 BUC
Etajere 262-360 BUC
Mese 7-115 BUC
Vitrine de prezentare2-40 BUC
Scaune 306-515 BUC
Paturi 245-260 BUC
Valoarea estimata fara TVA: intre 48, 000 si 82, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE PARTICIPARE( LEI): LOT1:250LOT2:150LOT3:50LOT4:30LOT5:10LOT6:200 LOT7:300
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii , de la bugetsi cercetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIATI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 - - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ; - Certificat de inmatriculare emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale:
Bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente la 31.06.2007. Recomandari din partea beneficiarilor prin care ofertantul va demonstra realizarea unui contract de furnizare produse similare cu cele ofertate .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii privind experienta similara:
Lista principalelor livrariin ultimii 3 ani.Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii. Documente care atesta calitatea produselor.Fise tehnice / Fotografii ale produselor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.09.2007 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.09.2007 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.09.2007 13:00
Locul: sediul Universitatea Ovidius Constanta, Bd. Mamaia nr. 124, Serviciul Tehnic camin 1, cam. 10 ,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, expertii cooptati si persoanele delegate din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONALPENTRUSOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: Stavropoleos nr 6 Sector 3, Localitatea Bucuresti, cod postal 030084, Romania , Tel 0210310464, Email : office @cnsc.ro, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0210310464, Email: office @cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: Str. Traian , nr 23 , Localitatea: Constanta , Cod postal :900743, Romania, Tel. 0241551348, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241551348
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractantepe care acesta il considera ilegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea Ovidius Constanta- Serviciul Juridic
Adresa postala: Bd. Mamaia, nr.124, , Localitatea: Constanta, Cod postal: 900527, Romania , Tel/Fax: 0241553148, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900527, Romania, Tel.0241553148
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.08.2007 10:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer