Licitatie Publica - Achizitie mobilier, dotari si echipamente, pentru proiectul intitulat Amenajare Club Nautic si de Agrement ? Plaja Olt - Municipiul Slatina, cod SMIS 14777
Anunt de participare numarul 148221/30.11.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Slatina
Adresa postala: Slatina, strada Mihail Kogalnicenu nr.1, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230080, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA MOANTA, Tel. +40 249439377/ +40 249407002, Email: [email protected], Fax: +40 249431708/ +40 249439336, Adresa internet (URL): www.primariaslatina.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii locale ale administratiei publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie mobilier, dotari si echipamente, pentru proiectul intitulat Amenajare Club Nautic si de Agrement ? Plaja Olt - Municipiul Slatina, cod SMIS 14777
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Club Nautic si de Agrement ? Plaja Olt - Municipiul Slatina
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul prezentei proceduri de achizitie publica il reprezinta achizitionarea de mobilier, dotari si echipamente precum si instalarea acestora pentru proiectul intitulat Amenajare Club Nautic si de Agrement ?Plaja Olt?? Municipiul Slatina.
Lotul 1 - achizitionare Mobilier.Lotul 2 - achizitionare Dotari IT/ElectroniceLotul 3 - achizitionare Dotari Centru SPA
Lotul 4 - achizitionare Echipamente sportive
Lotul 5- achizitionare Ambarca?iuni, Barci Vele + Motor
Livrarea si instalarea echipamentelor si produselor achizitionate se va face in conformitate cu prevederile contractuale. Toate echipamentele si produsele achizitionate vor fi insotite de documentatia tehnica si manuale/instructiuni de utilizare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39100000-3 - Mobilier (Rev.2)
34520000-8-Ambarcatiuni (Rev.2)
37400000-2-Articole si echipament de sport (Rev.2)
37420000-8-Echipament de gimnastica (Rev.2)
48900000-7-Diverse pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectul prezentei proceduri de achizitie publica il reprezinta achizitionarea de mobilier, dotari si echipamente precum si instalarea acestora pentru proiectul intitulat Amenajare Club Nautic si de Agrement ?Plaja Olt?? Municipiul Slatina.
Lotul 1 - achizitionare Mobilier.Lotul 2 - achizitionare Dotari IT/ElectroniceLotul 3 - achizitionare Dotari Centru SPA
Lotul 4 - achizitionare Echipamente sportive
Lotul 5- achizitionare Ambarca?iuni, Barci Vele + Motor
Livrarea si instalarea echipamentelor si produselor achizitionate se va face in conformitate cu prevederile contractuale. Toate echipamentele si produsele achizitionate vor fi insotite de documentatia tehnica si manuale/instructiuni de utilizare.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 545, 620RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este in valoare 30700 lei.Pt.lotul I=4700lei, pt.lotul II=3400lei, pt.lotul III=3200lei, pt.lotul IV=8500lei, pt.lotul V=1090 lei.Pt.garantii de particip.constit.in alta moneda decat in lei se va avea in vedere, la conversia valorii aferente garantiei, cursul leu/valuta al BNR valabil la data publicarii anun?ului de particip.Garantia se constituie sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori societate de asigurari, prezentat in original sau in orice forma prevazuta de art.86, HG925/2006.Garantia se poate constitui si prin virament bancar.Perioada de valabilitate a garantiei fi cel putin 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Dovada garantiei de particip.se va depune in SEAP semnata cu semnatura electronica, sau se va depune la sediul AC in original, pana la data limita de depunere a ofertelor.Garantia trebuie sa fie irevocabila si sa prevada ca plata garantiei se va executa cf.art.86, alin.(3), HG925/2006.Neprezentarea garantiei de particip.conduce la respingerea ofertei ca inacceptabila.In cazul unei asocieri, garantia va fi emisa in numele liderului asocierii sau a unui membru al asocierii cu nominalizarea tuturor celorlalti membri ai asocierii.In conform.cu preved.art.16, alin.(2), Lg346/2004, IMM beneficiaza de reducerea cu 50% a criteriului legat de garantia de particip..Pt.demonstrarea categoriei IMM ofertantul va prezenta in original declaratia pe propria raspundere cf.Anexa1 din Lg346/2004.NOTA: instrumentele de garantare cu o perioada de valabilitate sub 120 zile calculata incepand cu data limita de depunere a ofertelor vor fi respinse.Garantia se restituie cf.art.88, HG925/2006.Cf.art.278^1, alin.(1), OUG34/2006, daca se depune o contestatie la CNSC si, in masura in care Consiliul respinge contestatia, AC va retine contestatorului din garantie in raport cu val.estim a contract.suma 2357, 5lei pt.lotul I, 1724, 1lei pt.lotul II, 1646, 9lei pt.lotul III, 4207, 44lei pt.lotul IV, 4325, 33lei pt.lotul V Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din pretul contractului fara TVA. Modul de constituire a garantie de buna executie va fi specificat de catre ofertant in oferta sa alegandu-se din: Orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; sau Retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale si finale. In acest caz ofertantul are obligatia de a deschide la Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala pe care o va depune ofertantul in contul astfel deschis va fi de 1% din pretul contractului. In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat, in baza prevederilor art.16 alin.(2) din Legea nr.346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art.92 din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare nerambursabila FEDR; Finantare nerambursabila din bugetul national; Fonduri proprii ale autoritatii contractante. POR 2007-2013 - Axa prioritara 5, DMI 5.2
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii.
Ofertantul va prezenta:
- Declaratia de eligibilitate privind neincadrarea in prevederile art.180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator daca este cazul);
- Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator cu referire doar la punctele a, c^1) si d), daca este cazul)
- Declaratia privind calitatea de participant la procedura;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 (care va fi prezentata atat de catre ofertant si ofertantul asociat cat si de catre subcontractant si de tertul sustinator daca este cazul). Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt urmatoarele:
- Minel Florin PRINA ? Primar;
- Constantin Cristian CISMARU ? Administrator Public;
- Mihaela Stana ? Viceprimar;
- Bircea Cristian ? Viceprimar;
- Florin Ionut Barbu ? Director economic;
- Stoicanescu Ileana - Responsabil financiar;
- Valceanu Maria - Responsabil achizitii;
- Moanta Daniela ? Responsabil achizitii;
- Duminecianu Ana Maria ? Responsabil achizitii;
- Ciobanu Ioana ? Responsabil achizitii;
- Scarlat Ofelia ? Responsabil achizitii;
- Mierlesteanu Floarea ? Responsabil tehnic;
- Necsulescu Liliana ? Responsabil tehnic;
- Calapod Ioana ? Responsabil tehnic;
- Iancu Ion ? Responsabil tehnic;
- Dune Constatntin ? Responsabil tehnic;
- Spalatelu Lavinia ? Sef Serviciu Proiecte cu Finantare Internationala
- Nicola Gina ?Lorena ? asistent proiect- Serban Cristiana ? Manager Public
- Popescu Adriana ? Responsabil juridic
- Otincelescu Mihaela ? Responsabil juridic
- Diaconu Gheorghe ? consilier juridic;
- Certificat de atestare fiscala, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor (sau certificat echivalent-pentru persoane juridice straine). In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din H.G. nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011. Cerintele referitoare la obligatiile de plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite si in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Mentionam ca data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor locale, pentru sediul principal, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor (sau certificat echivalent-pentru persoane juridice straine). Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
- Cazier fiscal al societatii/(certificat echivalent-pentru persoane juridice straine) ? in conformitate cu H.G. 31/2003, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
- Cazier judiciar al societatii asa cum este precizata in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoanele fizice/juridice straine documentele se prezinta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi traduse in limba ramana de un traducator autorizat.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire. Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al semnatarului. Documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate de operatorul economic individual si pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/unui grup de operatori economici. Orice document solicitat va fi prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, cu semnatura si stampila. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu se emit astfel de documente, sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci trebuie sa fie acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Persoane juridice/fizice romane
Documente obligatorii:
Operatorii economici vor prezenta in original, copiei legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata, de operatorul economic Certificatul Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului valabil la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte:
a. Data inregistrarii societatii
b. Denumirea ofertantului si toate datele de identificare;
c. Cod caen
d. Codul unic de inregistrare;
e. Sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);
f. Structura actionariatului;
g. Numele reprezentantilor legali ai ofertantului;
h. Domeniul de activitate principal;
i. Domeniile de activitate secundare;
Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.Pentru persoane juridice/fizice straine:
Documente obligatorii :
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din care sa reiasa urmatoarele informatii:
a. Data inregistrarii societatii
b. Denumirea ofertantului si toate datele de identificare;
c. Cod caen
d. Codul unic de inregistrare;
e. Sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);
f. Structura actionariatului;
g. Numele reprezentantilor legali ai ofertantului;
h. Domeniul de activitate principal;
i. Domeniile de activitate secundare;
Documentele vor fi prezentate in copie certificata conform cu originalul in limba in care au fost emise si vor fi insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
NOTA: In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare membru al asocierii trebuie sa prezinte documentele mentionate mai sus.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea bilanturilor contabile pentru anii 2010, 2011, 2012 vizate si inregistrate de organele competente. Bilanturile se vor prezenta in copie lizibila stampilata si semnata cu mentiunea conform cu originalul pe fiecare pagina. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste bilanturi contabile.Autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.
Nota: Bilantul contabil va fi prezentat in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de bilanturi contabile sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Capacitatea economico - financiara a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, in conditiile si cu respectarea prevederilor art.186 din OUG nr.34/2006, coroborat cu art.11^1 din HG nr. 925/2006, prin Angajament ferm.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor prezenta bilanturile in copie lizibila stampilata si semnata cu mentiunea ?conform cu originalul? pe fiecare pagina.In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ ofertantului?.Echivalenta in lei se va face la cursul BNR al respectivei valute din data publicarii anuntului de participare in SEAP.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) media cifrei de afaceri globale se considera indeplinita in proportie de 50% din cuantumul precizat. Pentru ca o asociere sa beneficieze de facilitatile oferite de Legea nr.346/2004, operatorii economici care se asociaza trebuie sa faca dovada ca fiecare dintre ei indeplineste conditia de IMM. Autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Capacitatea economica si financiara a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1) art.186 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara, nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art.181 lit.a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Angajamentul ferm de sustinere financiara reprezinta un act juridic unilateral prin care persoana care sustine, confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele financiare invocate. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la art.186 alin.(2) din OUG nr.34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratiei privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani. Se va prezenta in original declaratia privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Aceasta declaratie este valabila pentru toate loturile.
Nota: In situatia in care ofertantul a avut calitatea de subcontractant/asociat se vor prezenta documente relevante din care sa reiasa calitatea de subcontractare/asociere, cu indicarea partii indeplinita de acesta.Nota: Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, aprecierea indeplinirii cerintei minime obligatorii se va face prin raportare la nivelul intregii asocieri.
Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. Aceasta declaratie este valabila pentru toate loturile.
Declaratie privind personalul specializat de care dispune operatorul economic in vederea indeplinirii contractului sau al carui angajament de participare a fost obtinut. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. Aceasta declaratie este valabila pentru toate loturile.
Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare. Ofertantul trebuie sa dispuna de urmatoarea dotare minima: - Minim un mijloc de transport cu care se va face transportul produselor.Aceasta cerinta se solicita pentru toate loturile.
Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are intentia sa o subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Daca parti din contractul urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta solicita, la incheierea contractului cu ofertantul declarat castigator, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale. Aceasta cerinta se solicita pentru toate loturile.
Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, in conditiile si cu respectarea prevederilor art.190 din OUG nr.34/2006, coroborat cu art.11^1 din HG nr. 925/2006, prin Angajament ferm.
Documente/certificate emise de organisme independente acreditate, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii in domeniile ce fac obiectul contractului, conform ISO 9001 sau echivalent. Dovada implementarii standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001 sau echivalent. Ofertantii au obligatia de a prezenta copia certificatului ISO 9001 sau echivalent, in copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de reprezentantul legal al ofertantului. Aceasta cerinta se solicita pentru toate loturile.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.01.2014 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.01.2014 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.01.2014 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 5 ? Dezvoltarea Durabila si Promovarea Turismului, Domeniul de Interventie 5.2 ? Crearea, Dezvoltarea, Modernizarea Infrastructurii de turism pentru valorificarea resurselor naturale si cresterii calitatii serviciilor turistice.
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoanele vatamate pot sesiza CNSC in termenele de exercitare a caii de atac prevazute la art.256^2 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic
Adresa postala: strada Mihail Kogalniceanu, nr.1, Slatina, judetul Olt, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230080, Romania, Tel. +40 249407004
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.11.2013 17:33