Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitie mobilier medical


Anunt de participare numarul 108409/24.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEANDE URGENTA SLATINA
Adresa postala:  STR. CRISAN NR.9-11, Localitatea:  Slatina, Cod postal:  230013, Romania, Punct(e) de contact:  NELU COJOCARU, Tel. 0249418962, Email:  [email protected], Fax:  0249418963, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie mobilier medical
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Judetean de Urgenta Slatina Magazia centrala
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
conform documentatiei de atribuire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33192000-2 - Mobilier medical (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
min. 220 buc
Valoarea estimata fara TVA: 79, 032RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare 1.580 lei RON (detalii in documentatia de atribuire); garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului de achizitie (fara TVA)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri pentru societatile protejate ce angajeaza persoane cu handicap
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
au obligatia de a-si legaliza formal asocierea printr-un contract scris semnat de partile asociate, care va fi prezentat autoritatii contractante inainte de semnarea contractului de achizitie
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Documente care dovedesc situatia personala a ofertantului: Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu anexa si art 181 conform OUG nr 34/2006.Certificatele de sarcini fiscale privind achitarea la zi a obligatiilor bugetare.2. Documentele care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Teritoriala.Statutul/actul constitutiv al societatii.3. Autorizatia de functionare ca unitate protejata in termen de valabilitate emisa de MMFPS - Autoritatea Nationala pt persoanele cu handicap
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente care dovedesc capacitatea economico-financiara.Prezentarea dovezii de depunere la Registrul Comertului a bilantului contabil al anului 2009 (confirmare de primire)
Fisa de informatii generale (Anexa).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente care sa ateste capacitatea tehnica si/sau profesionala: Fisa de informatii privind experienta similara (Anexa).Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.Declaratii referitoare la dotarile de natura tehnica.certificat de calitate;certificate sau alte documente emise de organisme abilitate care sa ateste conformitatea produselor;
- Se solicita certificate privindSistemul de Management al Calitatii SR EN ISO9001:2008 / ISO 9001:2008 pentru producatori si distribuitori/sau alte certificate echivalente emise de organisme din statele Unite Europene care confirma asigurarea calitatii pentru fabricarea de mobilier.- Se solicita certificate privind Sistemul de Management de Mediu SR EN ISO 14001:2005 /ISO 14001:2004 pentru producatori si distribuitori/sau alte certificate echivalente emise de organisme din statele Unite Europene care confirma asigurarea calitatii pentru fabricarea de mobilier.- Se solicita certificate privind Sistemul de Management al Sanatatii si Securitatii Ocupationale SR OHSAS 18001:2008 / OHSAS 18001:2007
III.2.4) Contracte rezervate
Da
Contractul este rezervat unor ateliere protejate
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.10.2010 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.10.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.10.2010 10:00
Locul: Spitalul Judetean de Urgenta Slatina - Serviciul Achizitii Publice, Aprovizionare si Transport
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
O persoana autorizata din partea fiecarui ofertant.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
participarea la pricedura de licitatie deschisa va fi permisa numai unor ateliere protejate sau acelor ofertanti care se angajeaza sa indeplineasca contractul in contextul unor programe de angajare protejata, in cadrul carora majoritatea angajatilor implicati sunt persoane cu dizabilitati, care, prin natura sau gravitatea deficientilor lor, nu pot exercita o activitate profesionale in conditii normale.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.3104641, Email:  [email protected], Fax:  021.3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova, Sectia Contencios administrativ si fiscal
Adresa postala:  Strada Nicolae Titulescu, nr 4, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  20188, Romania, Tel. 0251.418568, Fax:  0251.415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Judetean de Urgenta Slatina - Oficiul Juridic
Adresa postala:  Strada Crisan 9-11, Localitatea:  Slatina, Cod postal:  230008, Romania, Tel. 0249.431764/238, Email:  [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.09.2010 10:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer