Licitatie Publica - Achizitie mobilier pentru Centru after-school si Camin Cultural
Anunt de participare numarul 101454/03.06.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA RUNCU (Consiliul Local al Comunei Runcu)
Adresa postala: Consiliul Local Runcu, Localitatea: Runcu, Cod postal: 217390, Romania, Punct(e) de contact: Adi CIMPEANU, Tel. 0253.279400, Email: [email protected], Fax: 0253.278818
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie mobilier pentru Centru after-school si Camin Cultural
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: comuna Runcu, jud. Gorj
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie mobilier pentru Centrul after-school si Camin Cultural Runcu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39100000-3 - Mobilier (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie mobilier pentru Centrul after-school si Camin Cultural, com. Runcu, jud. Gorj
Valoarea estimata fara TVA: 41, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 800 lei, garantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin FEADR masura 322.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea pentru depunerea unei oferte comune (art.44 OUG 34/2006). Daca subcontracteaza, vor arata partile subcontractate si potentialii subcontractori.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibiltatea, in conformitate cu prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 OUG nr.34/2006Declaratie participant la procedura.Certificate de atestare emise de autoritati publice ale finantelor publice locale si judetene ? in original /copie legalizata.Copie dupa Certificatul de Inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului (forma completa)Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului pentru ofertantul care participa, in mod individual, sau ca asociat, la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica - in original/copie legalizataPentru persoane juridice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Profitul net conform ultimului bilant contabil anual (anul 2008 sau 2009).Bilantul contabil pe ultimul an / echivalente, scrisoare de bonitate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Profitul net conform ultimului bilant contabil anual sa fie pozitiv; Bilant contabil pe ultimul an contabil.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.Personal de care dispune pentru indeplinirea contractului de furnizare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va prezenta pentru ultimii 3 ani, minim un contract furnizare similar insotit de procesul verbal de predare-primire / receptie si recomandare din partea beneficiarului. Declaratie privind efectivele medii de personal de care dispune ofertantul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
F2 / 2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.06.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.06.2010 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.06.2010 10:00
Locul: Locul: Comuna Runcu, jud. Gorj - Sediul Primariei Runcu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor, reprezentanti ai CRPDRP Craiova, reprezentanti ai M.F.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat cu fonduri FEADR masura 322.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 021310464, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: Bd. Nicolae Titulescu, nr. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel. 0251-418568, Email: [email protected], Fax: 0251-415600, Adresa internet (URL): www.portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Runcu, jud. Gorj
Adresa postala: comuna Runcu, sat Runcu, jud. Gorj, Localitatea: Runcu, Cod postal: 217390, Romania, Tel. 0253-279400, Email: [email protected], Fax: 0253/278818
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.06.2010 11:35