Licitatie Publica - Achizitie mobilier pentru Centrul ASTRA pentru patrimoniu
Anunt de participare numarul 111278/11.11.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPLEXUL NATIONAL MUZEALASTRA
Adresa postala: PIATA MICA, NR.11, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550182, Romania, Punct(e) de contact: Bogdan Turean, Tel. 0269 218195, Email: [email protected], Fax: 0269 218060, Adresa internet (URL): www.muzeulastra.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie mobilier pentru Centrul ASTRA pentru patrimoniu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Centrul ASTRA pentru patrimoniu, Muzeul in Aer Liber Dumbrava Sibiului, CaleaRasinarilor FN, jud.Sibiu
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare mobilier pentru Centrul ASTRA pentru patrimoniu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39000000-2 - Mobila (inclusiv mobila de birou), accesorii de mobilier, aparate de uz casnic (exclusiv dispozitive de iluminat) si produse de curatat (Rev.2)
45421153-1-Instalare de mobilier incorporat (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare mobilier pentru Centrul ASTRA pentru patrimoniu
Valoarea estimata fara TVA: 528, 941RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
40 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 10.578 leiGarantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea fara T.V.A. a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Grant proiect RO 0029 cu finantare prin M.F.S.E.E. si bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Ofertant/asociere/subcontractant
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (completare formular 1)
Declaratie privind neincadrarea in preved. art. 181 din OUG 34/2006 (completare formular 2)
Declaratie privind calit. de participant la procedura (completare formular 3)
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (completare formular 4)
Certificate constatatoare privind indeplinirea oblig. exigibile de plata (stat si locale), in orig. sau copii legaliz., valab. la data desch. ofertelor - ptr. pers. jur. romane
Documente edific. ptr. doved. eligibilitatii - ptr. dovedirea indepl. oblig. catre bug. de stat si local (in orig. sau copie legaliz., insot. de traduc. legaliz. in lb. romana) - ptr. pers. jur. straine
Certificat constatator de la Registrul Comertului, in orig. sau copie legaliz., emis cu maxim 30 de zile inainte de data desch. ofertelor (din care sa reiasa ca oper. econ. are activ. coresp. ob. achiz. publ.) - ptr. pers. jur./fiz. romane
Certificat de inreg. la Reg. Com., in copie legaliz. - ptr. pers. jur./fiz. romane
Autorizatie pentru livr. prod. care fac ob. procedurii de achizitie, in orig. sau copie legaliz. - ptr. pers. jur./fiz. romane
Declaratie priv. incadr. firmei in categ. IMM (daca este cazul) - ptr. pers. jur./fiz. romane
Docum. de inreg./atestare ori apartenenta dpdv profesional (in orig. sau copie legaliz., insot. de traduc. legaliz., in lb. romana), din care sa reiasa ca oper. econ. are activitati coresp. ob. achiz. publ. - ptr. pers. jur./fiz. straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico-financiara
Completare formular 5 Informatii generale.
Se vor prezenta informatii privind cifra medie de afaceri pentru ultimii trei ani (2007, 2008, 2009 - la cursul mediu anual stabilit de BNR).
Autoritatea contractanta va verifica concordanta informatiilor, respectiv cifra de afaceri pe ultimii trei ani, din formularul depus, cu cele din Bilanturile contabile inregistrate si depuse la Directia Generala a Finantelor Publice, pe anii respectivi si publicate pe site-ul M.F.P.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa completeze aceste formulare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani nu trebuie sa fie mai mica de 500.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Lista princ. livr. de prod. efect. in ult. 3 aniComplet. Form. 6 Lista princ. livr. de prod. in ult. 3 ani.
Prezent. unor certif./docum. emise sau contrasemn. de o autorit. ori de catre cl. benefic. Cand benef. e un cl. privat si, din motive ob., oper. econ. nu are posib. obtin. unei certif./confirm., demonstr. livr. de prod. se realiz. printr-o decl. a oper. econ.
b) Experienta similara (in ultimii 3 ani - din 2007pina la data depun. ofertelor)
Complet. Form. 7
Prezentare un singur contract de furniz. prod. simil., realizat in ult. 3 ani (2007 - data dep. of.), in orig. sau copie legaliz.
Prezent. recom. de la benef. (pe formular 8) - in orig. sau copie legaliz.
c) Declar. refer. la util., inst. si echipam. tehn.
Complet. Form. 9Prezent. inform. priv. util., inst., echipam. tehn. de care disp. oper. econ. ptr. indepl. corespunz. a contractului.Prezent. acte doved. priv. propr. util./inst./echipam. tehn. sau contr. de inchir. - in copii conf. cu orig.
d) Inform. priv. personalulComplet. Form. 10.
Prezent. declar. priv. nr. mediu al person. in ult. 3 ani, inform. refer. la nr-ul si pregat. cadr. de conduc. si pers. tehnic si de spec. resp. ptr. indepl. contr.Ptr. pers. resp. dir. de indepl. contr., se vor prezenta:
-CV
-Dipl. de abs. si/sau certif. de atest., in copie conf. cu orig.
-Contr. de munca sau prest. serv. inch. cu oper. econ., val. la data desch. ofertelor, in copie conf. cu orig.
e) Mostre de materialePrezent. mostre de mater. ptr: PAL melaminat 18 mm, laminat de inalta presiune, quartz-compozit, MDF vopsit siMDF laminat
Mostrele trebuie sa indepl. cer. din caietul de sarc., iar prod. livr. in urma inch. contr. trebuie sa coresp. mostrelor prezentate.
f) Inform. priv. subcontract.Complet. Form. 11
g) Certif. priv. sist. de manag. al calit.
Copie leg. dupa certif. care atesta ca ofertantul si producatorul au implem. si mentin un sist. de manag. al calit. conf. cond. din standardul SR EN ISO 9001 sau echiv.
Certific. sa fie valab. la data desch. ofertelor.
In cazul unei asoc., cond. se va consid. indepl. in mod cumulativ.
Nu se admit docum. prin care se atesta ca op. econ. este in curs de certif.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Contractul de furnizare produse similare trebuie sa fie in valoare de minim 500.000 lei (fara T.V.A).Lista minima a utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice: - circular de croit cu incizor- masina pentru aplicat cant + ABS- masina normala de frezat- masina de insurubat cu acumulatorPersonalul propus pentru indeplinirea contractului consta in: - un proiectant sau arhitect de interior- un tamplarMostrele de materiale prezentate trebuie sa indeplineasca cerintele din caietul de sarcini, iar produsele livrate in urma incheierii contractului trebuie sa corespunda mostrelor prezentate.Certificatele care atesta ca ofertantul si producatorul au implementat si mentin un sistem de management al calitatii conform conditiilor din standardul SR EN ISO 9001 sau echivalent trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elem proc reof: pretul / Event lim: nu ex. / Inf disp: ptr det poz in clas / Inf relev: *eval init integ a of *of adm - invit / Cond part: *Nr runde-1 *Lic el-la 2 zile lucr de la invit *Dur rund: 1 zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.11.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.11.2010 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.11.2010 10:00
Locul: CNM ASTRA Sibiu, Piata Mica nr. 11 - Biblioteca de la mansarda
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, Observatorii U.C.V.A.P.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Grant proiect RO 0029 cu finantare prin M.F.S.E.E. si bugetul local
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Alba Iulia
Adresa postala: Str. I.C. Bratianu nr. 1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel. 0258810289, Email: [email protected], Fax: 0258810286, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256^2 din O.U.G. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
C.N.M. ASTRA Sibiu - Achizitii Publice
Adresa postala: Piata Mica nr 11, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550182, Romania, Tel. 0269218195, Email: [email protected], Fax: 0269218060, Adresa internet (URL): www.muzeulastra.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.11.2010 13:56