Licitatie Publica - Achizitie mobilier pentru dotarea obiectivului de investitii "Extindere si modernizare Complex de pregatire a cadrelor MAI-Colina"
Anunt de participare numarul 106781/25.08.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI CLUJ
Adresa postala: Str.TRAIAN Nr.27, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400046, Romania, Punct(e) de contact: LUMINITA ADRIANA SARACUT, Tel. 0264-401093, Email: [email protected], Fax: 0264-401033, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie mobilier pentru dotarea obiectivului de investitii "Extindere si modernizare Complex de pregatire a cadrelor MAI-Colina"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Complex de pregatire a cadrelor MAIColina, Cluj-Napoca, str. Bucium FN
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie mobilier pentru dotarea obiectivului de investitii "Extindere si modernizare Complex de pregatire a cadrelor MAI-Colina"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39143100-7 - Mobilier pentru dormitor (Rev.2)
39112100-1-Scaune pentru salile de mese (Rev.2)
39121200-8-Mese (Rev.2)
39153000-9-Mobilier pentru sali de conferinte (Rev.2)
39156000-0-Mobilier pentru sali de primire si de receptie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie mobilier pentru dotarea obiectivului de investitii "Extindere si modernizare Complex de pregatire a cadrelor MAI-Colina"
Valoarea estimata fara TVA: 291, 715RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare lot 1-1700 lei, lot. 2-1300 lei, Lot. 3-2700 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. declaratia privind situatia personala a operatorului economic
2. Certificate constatatoare din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor de plata ale impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale-certificate eliberate de ANAF si Primariile in care isi au sdiul ofertantii
3. cazierul fiscal
4. declaratia privind calitatea de participant la procedura
5. Certificat Constatator emis de Ministerul Justitiei, Oficiul National al Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. declaratia privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
2. autorizatia de livrare a produselor
3. 2 recomandari din partea altor beneficiari
4. declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilaje, echipamente tehnice
5. certificate emise de organisme independente care atestarespectarea standardelor de asigurare a calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
elementul ofertei ce urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare este valoarea unitara fara TVA/lot. Nr. runde 1.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
358061
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.09.2010 08:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.09.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.09.2010 10:00
Locul: Sediul IPJ CLUJ-SERVICIUL LOGISTIC, Cluj-Napoca, str. Decebal, nr. 26
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite de catre reprezentantul legal al operatorului economic care trebuie sa aiba asupra lor act de identitate valabil
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. 021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj-Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Piata Stefan cel Mare , nr. 1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel. 0264/593865, Fax: 0264/593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor Cap. IX din OUG 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Inspectoratul de Politie al Judetului Cluj-Biroul Juridic
Adresa postala: str. Traian, nr. 27, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400046, Romania, Tel. 0264432727 int 20108
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.08.2010 17:12