Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE MOBILIER SCOLAR


Anunt de participare numarul 51867/10.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN MURES
Adresa postala: MUN. TARGU MURESSTR VICTOR BABES NR. 11, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540097, Romania, Punct(e) de contact: ADRIAN VICTOR PETRISOR, Tel.0265 / 213779, Email: [email protected], Fax: 0265 / 214873, Adresa internet (URL): www.edums.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou regional sau local
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE MOBILIER SCOLAR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: PRODUSELE VOR FI LIVRATE IN LOCATIILE SPECIFICATE IN CONTRACTUL DE FURNIZARE
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
AUTORITATEA CONTRACTANTA INTENTIONEAZA SA ACHIZITIONEZE MOBILIER PENTRU DOTAREA SALILOR DE CLASA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
36150000-7 - Mobilier scolar (Rev.1)
36152000-1-Mobilier pentru gradinite (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CANTITATILE DEFALCATE PE TIPURI DE PRODUSE SUNT SPECIFICATE IN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE
Valoarea estimata fara TVA: 1, 680, 672RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
AUTORITATEA CONTRACTANTA VA SOLICITA CONSTITUIREA UNEI GARANTII DE BUNA EXECUTIE IN CUANTUM DE 8 %
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSA DE FINANTARE A CONTRACTULUI ESTE BUGETUL DE STAT(MEC)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ACORD SAU CONTRACT DE ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.LIPSA OBLIGATIILOR DE PLATA LA BUGETUL DE STAT
2.LIPSA OBLIGATIILOR DE PLATA FATA DE BUGETUL LOCAL
3.PREZENTAREA CERTIFICATULUI CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea situatiilor financiare anuale pe ultimii 3 ani
Prezentarea oricarui document doveditor al cifrei de afaceri inregistrate in ultimii in fiecare din ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Autoritatea contractanta impune existenta unei cifre de afaceri medii anuale in ultimii 3 ani de 2352000
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani.
Se va prezenta o declaratie privind numarul mediu de angajati ai ofertantului in ultimele 12 luni.
Se va prezenta formularul B2 privind subcontractantii.
Se va prezenta certificatul de atestare ISO9001 privindsistemul propriu de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii vor prezenta minimum un contract finalizat similar in valoare de cel putin de 420000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3228
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.06.2008 20:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.07.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.07.2008 12:00
Locul: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
DELEGATI SAU IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6 , sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta, in conditiile , de catre contestator, de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN MURES
Adresa postala: strada Victor Babes nr.11, Localitatea: TARGU MURES, Cod postal: 540097, Romania, Tel.0265-213779, Email: [email protected], Fax: 0265-218473/0265-216634, Adresa internet (URL): www.edums.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.05.2008 10:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer