Licitatie Publica - Achizitie mobilier scolar si prescolar
Anunt de participare numarul 18109/09.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN COVASNA
Adresa postala: str. Victor Babes nr 15C, Localitatea: Sfantu Gheorghe, Cod postal: 520004, Romania, Punct(e) de contact: LASZLO DAVID, Tel.0267-312498, Email: [email protected], Fax: 0267-351482
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie mobilier scolar si prescolar
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Unitati scolare si gradinite din jud. covasna
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Cumparare mobilier scolar si prescolar
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
36150000-7 - Mobilier scolar (Rev.1)
36152000-1-Mobilier pentru gradinite (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cca. 70 module mobilier scolar si 40+40 module mobilier prescolar
Valoarea estimata fara TVA: 672, 269RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achizitionarea unor cantitati suplimentare. .
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 3 luni incepand de la data atribuirii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 20.08.2007 pana la 31.10.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de aprticipare: 8000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de inregistrare fiscala de la Oficiul Registrului Comertului in original si copie; Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertuluiin original si copie; Documente edificatoare privind forma de inregistrare sau capacitatea tehnica a activitatii profesionale pentru persoane juridice si fizice straine; Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din O.U.G. 34/2006;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2006, vizat si inregistrat de organele competente; scrisoare de audit financiar; cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2400000 RON pt cifra medie de afaceri.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani; Cel putin 2 contracte similare in ultimii 2 ani, fiecare cu valoarea de cel putin 400000 RON; Numar minim de angajati: 35; Certificarea sistemului calitatii;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3608/01.06.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.07.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la caseria autoritatii contractante sau O.P., cont nr. RO75TREZ22623650120XXXXX, deschis la Trezoreria Mun. Sf. Gheorghe
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.08.2007 12:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.08.2007 13:30
Locul: Inspectoratul Scolar al Judetului Covasna, str. Victor Babes nr. 15/c
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice operator economic sau reprezentant al acestuia pe baza de imputernicire
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Termenul limita pentru solicitarea clarificarilor 24.07.2007 ora 15.00, data pentru care se va determina si echivalentul in EUR.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor de pe langa Autoritatea Nationala pentru Reglemetarea si MonitorizareaAchizitiilor Publice
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr. 6 sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Contencios al Inspectoratului Scolar al Judetului Covasna
Adresa postala: str. Victor Babes nr. 15/c, Localitatea: Sf. Gheorghe, Cod postal: 520004, Romania, Tel.0267314782, Email: [email protected], Fax: 0267351482, Adresa internet (URL): http: //isj.educv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.06.2007 11:37