Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE MONTAJ SI PIF INSTALATII PRELEVARE/CONDITIONARE


Anunt de participare (utilitati) numarul 103664/09.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C. DALKIA TERMO PRAHOVA S.R.L.
Adresa postala:  str. Trandafirilor, nr.71, Localitatea:  Brazii de Sus, Cod postal:  107084, Romania, Punct(e) de contact:  Niculae Neicu, Tel. 0244-529312, Email:  [email protected], Fax:  0244-597767, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
ACHIZITIE MONTAJ SI PIF INSTALATII PRELEVARE/CONDITIONARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SC DALKIA TERMO PRAHOVA SRL, COM. BRAZI, BRAZII DE SUS, STR. TRANDAFIRILOR, NR.71, JUD. PRAHOVA
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE MONTAJ SI PIF INSTALATIE PRELEVARE/CONDITIONARE SI MASURA CALITATE APA ABUR CAZAN 420T/H,
ACHIZITIE MONTAJ SI PIF INSTALATIE PRELEVARE/CONDITIONARESI APARATURA FLUX PENTRU CONTROLUL CALITATII APEI SI ABURULUI IN CIRCUITUL TERMIC SI IN CEL DE TERMOFICARE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38434560-9 - Analizoare chimice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ACHIZITIE MONTAJ SI PIF INSTALATIE PRELEVARE/CONDITIONARE SI MASURA CALITATE APA ABUR CAZAN 420T/H,
ACHIZITIE MONTAJ SI PIF INSTALATIE PRELEVARE/CONDITIONARESI APARATURA FLUX PENTRU CONTROLUL CALITATII APEI SI ABURULUI IN CIRCUITUL TERMIC SI IN CEL DE TERMOFICARE
Valoarea estimata fara TVA: 465, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
40 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE: LOT 1-4200 LEI SI LOT2- 600 LEI; GARANTIE DE BUNA EXECUTIE 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE-SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original;
2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 CONFORM OUG 34/2006
3.Certificat constatator, in original sau copie, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)lista a principalelor servicii similare(conform cod CPV) prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea de recomandari din partea autoritatii ori a clientului privat beneficiar.b)Se voranexa un numar de 2 recomandari emise de beneficiari la care se face referire in Formularul C2, incopie.
c) declaratie pe propria raspundere privindpartea din contract pe care operatorul economic are, eventual intentia sa o subcontracteze.
d) autorizatie de livrare, in original sau copie de la producator.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
PSL 2010-030
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.07.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.07.2010 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.07.2010 12:00
Locul: SC DALKIA TERMO PRAHOVA SRL COM BRAZI, STR.TRANDAFIRILOR NR.71, JUD PRAHOVA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR.STRAVROPOLEOS, NR.6, SECT.3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
SC DALKIA TERMO PRAHOVA SRL
Adresa postala:  BRAZII DE SUS , STR. TRANDAFIRILOR, NR.71, JUD.PRAHOVA, Localitatea:  COM.BRAZI, Cod postal:  107084, Romania, Tel. 0244529312, Email:  [email protected], Fax:  0244597767
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cel mult 5 zilede la data luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal conf. art.256^2/OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC DALKIA TERMO PRAHOVA SRL-SERVICIUL ACHIZITII
Adresa postala:  BRAZII DE SUS , STR. TRANDAFIRILOR, NR.71, JUD.PRAHOVA, Localitatea:  COM.BRAZI, Cod postal:  107084, Romania, Tel. 0244529312, Email:  [email protected], Fax:  0244597767
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.07.2010 12:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer