Licitatie Publica - Achizitie, montaj si punere in functiune instalatie de azot
Anunt de participare (utilitati) numarul 33266/21.09.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE
Adresa postala: DR.TR.SEVERIN STR.NIC.IORGA NR.1, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220236, Romania, Punct(e) de contact: Georgeta Chivu, Tel.0252/315848, Email: [email protected], Fax: 0252/323685, Adresa internet (URL): [email protected]
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
RAAN-Sucursala ROMAG-PROD
Adresa postala: Calea Targu-Jiului Km 7, jud. Mehedinti, Localitatea: Drobeta Turnu Severin, Cod postal: 227315, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul MEA, Tel.0252/31250 int. 1905, In atentia: Emilia VIOR, Fax: 0252/317908
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
RAAN-Sucursala ROMAG-PROD
Adresa postala: Calea Targu-Jiului Km 7, jud. Mehedinti, Localitatea: Drobeta Turnu Severin, Cod postal: 227315, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul MEA, Tel.0252/31250 int. 1905, In atentia: Emilia VIOR, Fax: 0252/317908
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
RAAN-Sucursala ROMAG-PROD
Adresa postala: Calea Targu-Jiului Km 7, jud. Mehedinti, Localitatea: Drobeta Turnu Severin, Cod postal: 227315, Romania, Punct(e) de contact: Registratura, Tel.0252/31250 int. 1905, In atentia: Emilia VIOR, Fax: 0252/317908
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie, montaj si punere in functiune instalatie de azot
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: RAAN-Sucursala ROMAG-TERMO
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie, montaj si punere in functiune instalatie de azot
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29231120-4 - Dispozitive de lichefiere a aerului sau a altor gaze (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
achizitie, montaj si punere in functiune instalatie de azot
Valoarea estimata fara TVA: 8, 056, 300RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 150000 lei, garantia de buna executie 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii si alocatii bugetare, termen de creditare 120 de zile (surse proprii)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata prin notariat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie de eligibilitate, declaratie conf. art. 181/OUG34/2006, certificat constatator emis de Of. Registrului Comertului, proiect de contract semnat si stampilat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil la 31.12.2006, cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani, certificat privind impozite si taxe locale si la Bugetul de Stat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
experienta similara, informatii privind capacitatea tehnica si/sau profesionala, implementarea SMC SR EN ISO 9001/2001 sau echivalent, respectarea caietului de sarcini
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.11.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la caseria ROMAG-PROD sau OP in cont IBAN RO02RNCB0179034575410001 BCR Suc. Mehedinti
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.11.2007 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.11.2007 12:00
Locul: sala de licitatii Sucursala ROMAG-PROD, Calea Tg.-Jiului Km 7, Dr. Tr. Severin
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
-membrii comisiei de evaluare-reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
curtea de Apel Craiova
Adresa postala: str. N. Titulescu nr. 4, Localitatea: craiova, Cod postal: 200136, Romania, Tel.0251/415600, Fax: 0251/415601
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104640
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
RAAN-Serviciul contancios Juridic
Adresa postala: str. n. Iorga nr. 1, Localitatea: dr. Tr. Severin, Cod postal: 220236, Romania, Tel.0252/326147, Fax: 0252/323685
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.09.2007 15:00