Licitatie Publica - Achizitie Motoare cu aprindere prin compresie
Anunt de participare numarul 139275/29.09.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea din Oradea
Adresa postala: str. Universitatii nr.1, Oradea, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410087, Romania, Punct(e) de contact: Sorin Rotoiu, Tel. +40 259408480, Email: [email protected], Fax: +40 259408751, Adresa internet (URL): www.uoradea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie Motoare cu aprindere prin compresie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Universitatea din Oradea
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie Echipament de cercetare - 1 set care va cuprinde:
Model experimental - 1 buc
Stand pentru experimentare - 1 buc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34311120-7 - Motoare cu aprindere prin compresie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Echipament de cercetare - 1 set care va cuprinde:
Model experimental - 1 buc
Stand pentru experimentare - 1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 971, 130RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi in cuantum de: 19400 RONPerioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor care se va raporta la termenullimita de primire a ofertelor; In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Avand in vedere spatiul limitat de caractere, modalitatile de constituire detaliate a garantiei de participare se gasesc in fisierul Modalitati de constituire a garantiilor de participare si de buna executie atasat. Modalitati de constituire: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari- In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.- Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5% din pretul contractului fara TVA.Avand in vedere spatiul limitat de caractere, modalitatile de constituire detaliate a garantiei de buna executie se gasesc in fisierul Modalitati de constituire a garantiilor de participare si de buna executie atasat.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect?Cercetari privind motoare cu functionare intr-un singur regim? HURO/0901/258/2.2.2
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea
( Formular 1)Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica vor fi solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.
Nota: Documentul va fi semnat, stampilat, cu mentiunea ?conform cu originalul? si scanat.2. Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181 Declaratie pe proprie raspundere(Formular 2 )Nota: - Documentul va fi semnat, stampilat, cu mentiunea ?conform cu originalul? si scanat.- Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul
3. Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Declaratie pe proprie raspundere Formular 3
In conformitate cu Ordinul ANRMAP 314/12.10.2010 publicat in MO 701/20.10.2010
Nota: Documentul va fi semnat, stampilat, cu mentiunea ?conform cu originalul? si scanat.4. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 : (Formular 4)
- Declaratie pe proprie raspunderein conformitate cu prevederile art. 691 din OUG nr.34/2006 - Declaratie pe proprie raspundere ca Ofertantul/ Candidatul/ Ofertantul asociat/ Subcontractantul nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69ยน lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante
1. Membri comisiei de evaluare oferte: - Sorin Rotoiu - presedinte in comisia de evaluare, Nicolae Chiorean - membru in comisia de evaluare, Alexandru Rus - membru in comisia de evaluare, 2. Membri de rezerva a comisiei de evaluare oferte Cezar Pontos - membru de rezerva in comisia de evaluare, Ferenc Viktor ? membru de rezerva in comisia de evaluare, Ramona Cacuci - membru de rezerva in comisia de evaluare, Radu Bogdan - membru de rezerva in comisia de evaluare , Svetozar Garai - membru de rezerva in comisia de evaluare, Petru Ungur - membru de rezerva in comisia de evaluare, Tudor Mitran - membru de rezerva in comisia de evaluare
3. Persoane imputernicite din partea Universitatii din Oradea pentru semnarea contractului de furnizare: Rector - Prof.univ.dr.ing. Constantin BUNGAU, DIRECTOR GENERAL ADMINISTRATIV - Prof.univ.dr.ing. Mircea Gordan, DIRECTOR ECONOMICEc. Crina Maria Gherlea, Avizat Juridic-Jr. Rodica Deac
- Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. art. 691din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazulNota: Documentul va fi semnat, stampilat, cu mentiunea ?conform cu originalul? si scanat. Persoane juridice/fizice romane:
Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.
Nota:
- Documentul va fi semnat, stampilat, cu mentiunea ?conform cu originalul? si scanat.- Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de trasmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.Persoane juridice/fizice straine:
Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.Nota: Documentul va fi semnat, stampilat, cu mentiunea ?conform cu originalul? si scanat.-Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de trasmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generaleNota: Documentul va fi semnat, stampilat, cu mentiunea ?conform cu originalul? si scanat.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita o lista a furnizarilor de produse in ultimii 3(trei) ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se va prezenta cel putin un document/contract/proces verbal de receptie sau cel mult 3 documente/contracte/procese verbale de receptie care cumulate vor confirma listafurnizarilor de produse similare in valoare de minim :150000 lei.Valorile vor fi exprimate lei, daca este cazul lei/euro mediu comunicat deBanca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.Nota: Documentul va fi semnat, stampilat, cu mentiunea ?conform cu originalul? si scanat.
Lista cu subcontractantii si specializarea acestora (daca este cazul)Nota: Documentul va fi semnat, stampilat, cu mentiunea ?conform cu originalul? si scanat.
Se solicita minim 1 persoana responsabila cu derularea contractului din punct de vedere tehnic - Se va prezenta CV-ul persoanei/persoanelor implicate in derularea contractului. Calificarea minima, diploma de licenta in domeniul Inginerie mecanica sau electrica.Nota: Documentul va fi semnat, stampilat, cu mentiunea ?conform cu originalul? si scanat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.11.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.11.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.12.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect?Cercetari privind motoare cu functionare intr-un singur regim?HURO/0901/258/2.2.2
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Program de cooperare transfrontalier Ungaria-Romania)
VI.3) Alte informatii
In cazul in care exista doua sau maimulte propuneri financiare identice clasate pe primul loc, pentru stabilirea ofertantului castigator, ofertantii vor depune o noua oferta financiara in SEAP, in urma unei solicitari de clarificari din partea autoritatii contractante.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu art.256^2 din OUG 34/2006 , persoana vatamata poate sesiza CNSC-ul in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UNIVERSITATEA DIN ORADEA - SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: STR. UNIVERSITATII NR. 1, Localitatea: ORADEA, Cod postal: 410087, Romania, Tel. +40 259408152, Email: [email protected], Fax: +40 259408152, Adresa internet (URL): www.uoradea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.09.2012 14:28