Licitatie Publica - Achizitie motorina
Anunt de participare numarul 45488/04.03.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MEDITUR S.A.
Adresa postala: SOS.SIBIULUI NR.100A, ,Localitatea: Medias, Cod postal: 551118, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE TODORAN, Tel.0040269845678, Email: [email protected], Fax: 0040269845619
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Actionar Consiliul Local Medias
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publiceAltele: Transport public de persoane
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie motorina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sos. Sibiului nr. 100A Medias, Jud. Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Motorina Euro 4, accizabila si neaccizabila
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
23121200-3 - Motorina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
250 tone
Valoarea estimata fara TVA: intre 200 si 250EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE IN VALOARE DE 5000 RON , GARANTIE DE BUNA EXECUTIE IN VALOARE DE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII SI ALOCATII BUGETARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE / SUBCONTRACTANTI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CONFORM CU PREVEDERILE DIN O.U.G. NR.34 / 2006 SI IN FISA DE DATE A ACHIZITIEI
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CIFRA MEDIEDE AFACERI , DECLARATIE BANCARA , BILANT 2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DOVADA CONFORMITATE PRODUS, LISTA LIVRARI IN ULTIMOII 3 ANI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.04.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: O.P VIZAT DE BANCA , SAU PLATA LA CASIERIA SOCIETATII LA RIDICAREA DOCUMENTELOR
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.05.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.05.2008 10:10
Locul: Sos. Sibiului nr.100A, Medias
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ofertantii sau imputernicitii acestora
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
C.N.S.C.
Adresa postala: B-dul D.Golescu nr.38, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel ALBA IULIA
Adresa postala: Str. IC BRATIANU, NR.1, Localitatea: ALBA IULIA, Cod postal: 445108, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
O.J al S.C.MEDITUR S.A
Adresa postala: SOS. SIBIULUI NR.100A, Localitatea: medias, Cod postal: 551118, Romania, Tel.0269845678, Email: [email protected], Fax: 0269845619
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.03.2008 17:15