Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie Motorina Euro 4


Anunt de participare numarul 41243/11.01.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PUBLISERV SRL
Adresa postala: str. Paharnicului , nr. 3, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: 610011, Romania, Punct(e) de contact: Onea Marina, Tel.0233210532, Email: [email protected], Fax: 0233210532
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala cu raspundere limitata cu capital integral de stat
Activitate (activitati)
Altele: Constructii de autostrazi , drumuri , aerodroame si baze sportive
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie Motorina Euro 4
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Statia de preparare Mixturi Asfaltice str. Muncii nr. 3 , Piatra Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie Motorina Euro 4
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
23121200-3 - Motorina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 442, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 8000 lei prin orice mijloc de plata prevazut de lege Garantia de buna executie a contractului :5 % din valoarea totala a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii si venituri de la buget
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizata , daca oferta grupului de operatori este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia de eligibilitate art. 180 din OUG nr. 34 / 2006 - s-a solicitat completarea formularului conform modelului din Ordinului nr. 155 / 2006; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 formular tip Pentru a determina situatia personala a ofertantului s-au solicitat urmatoarele: Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea certificatului de atestare fiscala valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilant contabil , - cifra de afaceri ;
- certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau documente care dovedesc o forma de inregistrare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experiente similare insotite de recomandari aferente, Certificat de conformitate produs , Autorizare pentru comercializare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul Ofertei
80%
Descriere:
2.
Termen de livrare
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
26
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.01.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: La solicitarea scrisa , prin OP la RO95BRDE280SV02839442800 BRDE Piatra Neamt , sau numerar la caseria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.02.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.02.2008 12:00
Locul: str. Paharnicului, nr. 3 , Localitatea: Piatra Neamt , Tel. 0233.210532
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si persoane autorizate sau imputernicite
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6 , sector 3 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel./Fax :021 / 310.46.41, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 / 310.46.41, Fax: 021 / 310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: str. Cuza Voda nr.1 , Localitatea: Bacau , Cod postal: 600274 , Romania , Localitatea: Bacau , Cod postal: 600274 , Romania , Localitatea: Bacau , Cod postal: 600274 , Romania, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 (zece) zile de la luarea la cunostinta despre actul considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC PUBLISERV SRL
Adresa postala: str. Paharnicului, nr. 3 , Localitatea: Piatra Neamt , Cod postal: 610011 , Romania , Tel. 0233.210532 , Fax: 0233.210532, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610011, Romania, Tel.0233.210532, Email: [email protected], Fax: 0233.210532
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.01.2008 08:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer