Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie motorina EURO 5 - 2012


Anunt de participare (utilitati) numarul 139387/04.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MEDITUR S.A.
Adresa postala: SOS.SIBIULUI NR.100A, ,Localitatea: Medias, Cod postal: 551118, Romania, Punct(e) de contact: NEAG FLORIN, Tel. +40 269845678, In atentia: NEAG FLORIN, Email: [email protected], Fax: +40 269845619, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate pe actiuni detinuta in totalitate de Consiliul Local Medias
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie motorina EURO 5 - 2012
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul furnizorului
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se achizitioneaza motorina Euro 5 diesel in cantitate de 325.000 litri. Cantitatea de motorina va fi livrata de-a lungul unui an de zile. Cod C.P.V. este 09134200 ? 9. Produsul motorina EURO 5 Disel trebuie sa fie furnizat atat in conformitate cu documentele de standardizare in vigoare, cu reglementarile nationale si internationale, cat si cu normele de calitate. Livrarea se va face in statiile de alimentare ale furnizorului pe baza unor carduri in vederea gestionarii facile a combustibilului necesar intregii flote de mijloace de transport ale autoritatii contractante.
Procedura de achizitie folosita este: Licitatie Deschisa ?i va fi finalizata printr-o licita?ie electronica.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala este de 325.000 litri.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 572, 577RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 6.000 lei, in conformitate cu art. 43^1 alin.2 lit a), si art. 278^1 din OUG 34/2006Perioada de valabilitate - ?este cel pu?in egala cu perioada de valabilitate a ofertei?.In conditiile art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari, este recomandabil fie emisa de catre o banca sau o societate de asigurari care sa aiba corespondent in Romania.De asemenea autoritatea contractanta accepta constituirea garantiei si prin depunerea la casieria societatii: - a sumei in numerar;
- a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor in contul RO47CRDZ004A080310476001, deschis la banca MKB Romexterra Bank SA Medias;Daca garantia de participare va fi depusa in euro, echivalenta leu-euro se va face la cursul BNR din data zilei in care aceasta este depusa. Viramentul se face in contul in Euro al S.C. MEDITUR S.A. Medias, deschis la MKB Nexte Bank SA cu numar RO90CRDZ004A080310476003.Nota: Referitor la cuantumul garantiei, se acorda reducere 50% pentru IMM-uri definite conform Legii nr. 346/2004, actualizata. Daca societatea participanta la procedura de achizitie este IMM, va prezenta impreuna cu garantia de participare si actul doveditor conform art. 7 din Legea nr. 346/2004, actualizata, respectiv Formularul 2 ?Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?.In cazul in care ofertantul a constituit garantia de participare la procedura de achizitie publica in calitate de IMM si nu face dovada ca este IMM, oferta va fi respinsa la deschidere. Garan?ia de buna execu?ie este de 5% din pre?ul contractului (fara T.V.A.) conf. cu art. 89 alin.2, H.G. nr. 925/2006.Constituirea garantiei de buna executie se face in conformitate cu art. 90 alin. 1 ? 3, H.G. nr. 925/2006.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare de o societate bancara/societate de asigurari. Recomandabil, garantia fie emisa de catre o banca/societate de asigurari cu corespondent in Romania. Se acepta si constituirea garantiei prin depunerea unor sume in numerar la casieria societatii, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru plata facturilor partiale. Castigatorul licitatiei va deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent. AC dispune ca banca sa instiinteze operatorul economic contractant despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea operatorului economic.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Surse de finantare: Cofinantare- Conditii plata: Plata contractului se va face in termen de 30 de zile dupa livrarea produselor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Incadrarea in situa?iile prevazute la art. 181 si 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Pentru a dovedi neincadrarea in situatiile prevazute de art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006 operatorul economic va completa doua declaratii:
- Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul 12A din Sectiunea Formulare;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12B din Sectiunea Formulare;Nota: Aceaste doua declara?ii - Formularul 12A ?i Formularul 12B, vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul. Autoritatea Contractanta permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2. Operatorul economic trebuie sa depuna (o declara?ie-tip) Certificat privind participarea la procedura cu oferta independenta - conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formularul 9 din sectiunea Formulare - Certificat privind participarea la procedura cu oferta independent.3. Operatorul economic (care participa in nume propriu, ca lider, asociat, subcontractor) trebuie sa completezeFormularul 12 C - Declara?ie privind calitatea de participant la procedura ? din Sec?iunea Formulare.4. Conform legii incadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Operatorul economic trebuie sa depuna o declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 11 din Sectiunea Formulare. Aceasta declaratie se va prezenta atat de subcontractant cat ?i de ter?ul sus?inator.
Mentiuni: Conform Ordinului nr. 170/2012, in aplicarea prevederilor art. 691 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta S.C. MEDITUR S.A. precizeaza urmatoarele persoane care au atribu?ii in sensul prevederilor legale precizate mai sus ?i vizavi de care operatorul economic participant la procedura trebuie sa se exprime in Formularul 11:
- Neag Florin ? membru Comisie de evaluare a ofertelor din cadrul achizitiei publice- Langa Florin ? membru Comisie de evaluare a ofertelor din cadrul achizitiei publice- Fetean Sorin ? membru Comisie de evaluare a ofertelor din cadrul achizitiei publice- Popa Florin ¬? rezerva membru Comisie de evaluare a ofertelor din cadrul achizitiei publice- Dan Voinea ? Director General
- Todoran Nicolae ? Director Tehnic
- Focsaneanu Mariana ? Director Economic
- Balazs Bela Atila ? membru AGA
- Ciolpan Vasile ? membru AGA
- Ciulea Ioan Vasile ? membru AGA
- Grozav Eugen ? membru AGA
- Knall Helmuth ? membru AGA
- Lata Ilie ? membru AGA
- Lazaroiu Ioan ? membru AGA
- Manta Anca Maria ? membru AGA
- Moraru Eugen ? membru AGA
- Nagy Pavel ? membru AGA
- Nicorici Constantin Gheorghe ? Membru AGA
- Orosz Csaba ? Membru AGA
- Patrui Eleonora ? Membru AGA
- Petrariu Ioan ? Membru AGA
- Petrescu George Stelian ? Membru AGA
- Plopeanu Teodor ? Membru AGA
- Popa Ioan? Membru AGA
- Sas Ilarie ? Membru AGA
- Taropa Floarea ? Membru AGA
- Toma LucianCosmin ? Membru AGA
Daca operatorul economic doreste date suplimentare si justifica temeinic acest lucru, despre persoanele de mai sus, poate cere autoritatii contractante si alte date necesare.5. Operatorul economic trebuie sa depuna un Certificat eliberat de Serv. Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia acesta isi are sediul social, ?i care sa prezinte situatia obligatiilor de plata exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor - in original/copie conforma cu originalul, semnnata ?i ?tampilata;
Nota: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. - in conformitate cu art. 9 alin.1 din Ordin 509/2011;6. Operatorul economic trebuie sa depuna un Certificat eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia acesta isi are sediul social care sa prezinte situatia obligatiilor de plata exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor - in original/copie conforma cu originalul, semnnata si ?tampilata;
Nota: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. - in conformitate cu art. 9 alin.1 din Ordin 509/2011;
- in cazul in care ofertantul este persoana juridica sau fizica straina in schimbul celor doua certificate fiscale, acestia pot depune orice document tip ? eliberat de autoritatile competente din tara in care ofertanatul este rezident, in traducere in limba romana;
- In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte cele mai sus mentionate.
- Sunt eliminati ofertantii care au datorii restantela bugetul de stat sau la bugetul local.MEN?IUNE : In scopul dovedirii indeplinirii cerintelor cu nr. 6 ?i 7 ofertantul are dreptul de a prezenta initial o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal prin care sa confirme ca indeplineste cerintele de calificare solicitate in documentatia de atribuire, avand insa obligatia de a prezenta certificatele respective la solicitarea autoritatii contractante, in cel mult 3 zile lucratoare de la primirea solicitarii, dar nu mai tarziu de data intocmirii raportului de atribuire. Informa?ii ?i formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elor men?ionate: - Operatorul economic trebuie sa depuna un Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? - valabil la data depunerii ofertelor.
- In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.
- Persoanele juridice sau fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un certificat de Rezidenta Fiscalavalabil pentru anul calendaristic in curs, in traducere legalizata in limba romana.- In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.
Nota 1: In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte;
Nota 2: La procedura aplicata pentru atribuirea contractului de furnizare, ofertantii vor avea in vedere respectarea prevedrilor art. 46 din OUG 34/2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerin?a nr. 1
Completare formular 12 D-Fisa de Informa?ii generale
Ofertantii nerezidenti prezinta traduceri autorizate ale documentelor in limba romana.
In cazul de asociere, fiecare asociat trebuie sa prezinte formularul, iar cerinta minima se indeplineste cumulativ.
Cerinta minima: cifra de afaceri medie globala realizata in ultimii3 ani va fi de minim600.000 euro. Cifra minima calculata cnf. Ordinului 509/2011 ANRMAP .Nota: Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a pragului pentru media cifrei de afaceri globala, conf. L346/2004
Cerin?a nr. 2
Depunere Bilantul contabil-anul 2011, vizat si inregistrat la unitatea fiscala, din care sa reiasa cifra de afaceri ? sau celelalte acte, conf. art. 185 alin. (2) din OUG nr. 34/2006.
AC accepta ?i alte doc. edificatoare, cand din motive justificate corespunzator Op Ec nu poate prezenta bilan?ul contabil.Actele solicitate pot fi original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conf. cu originalul"
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerin?a nr. 1.Depunere Formular 12E-Lista principalelor livrari de produse din ultimii 3ani. Cerinte minime: 1 recomandare semnata si stampilata de beneficiar, 1 document care confirma livrarea de produse
Cerin?a nr. 2.Depunere Formular 12F-Experienta similara. Ea se probeaza printr-un contract asemanator cu valoare de min. 345000 euro, sau prin maxim 3 contracte/acte doveditoare.
Cerin?a nr. 3.Candidatul va detine o sta?ie de alimentare in Medias, unde AC are sediul si isi desfasoara activitatea. Coordonatele sta?iei de alimentare vor permite fizic accesul autobuzelor articulate cu o lungime de 17, 85 metri liniari ? conform Car?ii de Identitate si o garda la sol de 20 de cm intre scutul motorului ?i carosabil.Candidatul va avea capacitatea de alimentre zilnica a unei medii de 10 autobuze(+/- 50% in situa?ii excep?ionale);Cerinte minime: Declaratie pe propria raspundere potrivit careia, constructia statiei din Media?, permite fizic alimentarea autobuzelor in conditiile de mai sus.
Cerinta nr. 1
Certificat al sistemului de management al calitatii dupa SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent, emis de o societate acreditata in acest sens.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Datorita spatiului restrans de doar 200 de caractere din formularul SEAP, acestea se vor regasii la Sectiunea VI.3) Alte informatii.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
01.08.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.10.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.10.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.10.2012 10:00
Locul: la sediul autoritatii contractante Medias, Soseaua Sibiului nr. 100 A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Modalitate diferen?iere oferte egale: Daca in urma desfasurarii fazei finale de licitatie electronica doua sau mai multe oferte au acelasi punctaj, autoritatea contractanta solicita candidatilor cu acela?i punctaj, clasati la egalitate pe primul loc de catre SEAP, o noua propunere financiara in plic inchis. Contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are conform criteriilor din formula de acordare a punctajului pe criterii, cel mai bun punctaj pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Prezumtia de legalitate si autenticitate a documentelor prezentate: Ofertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in original si/sau copie in vederea participarii la procedura.Analizarea documentelor prezentate de ofertanti de catre Comisia de Evaluare nu angajeaza din partea acesteia nici o raspundere sau obligatie fata de acceptarea acestora ca fiind autentice sau legale si nu inlaturaraspunderea exclusiva a ofertantului sub acest aspect.Informatii necesare pentru etapa finala de licitatie electronica: a) Elementul procesului de reofertare: Pretul.b) Nu exista valori limita pana la care pretul poate fi imbunatatit, cu respectarea prevederilor art. 202 din OUG nr 34/2006.c) Informatiile puse la dispozitie ofertantilor in cursul licitatiei electronice sunt: cel mai mic pret ofertat de licitan?i si numarul de participanti inscrisi in licitatied) Alte precizari: - Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1 - Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei - Durata unei runde: 1 (una) zi (24 ore).e) In vederea participarii la licitatia electronica, operatorii economici vor fi inregistrati online, sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem si o adresa de e-mail functionala. Alte informatii disponibile pentru conectare si inregistrare la www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 2562 OUG 34/2006 ? 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre actul nelegal. Daca se ataca un document din documentatia publicata in SEAP, data luarii la cunostinta este data publicarii documentatiei de atribuire.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic SC MEDITUR SA
Adresa postala: Soseaua SIBIULUI nr 100 A, Localitatea: Medias, Cod postal: 551118, Romania, Tel. +40 269845678, Email: [email protected], Fax: +40 269845619
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.10.2012 13:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer