Licitatie Publica - "Achizitie MOTORINA EURO 5 - 2013"
Anunt de participare (utilitati) numarul 146618/17.09.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MEDITUR S.A.
Adresa postala: SOS.SIBIULUI NR.100A, ,Localitatea: Medias, Cod postal: 551118, Romania, Punct(e) de contact: Neag Florin, Tel. +40 269845678, In atentia: Neag Florin, Email: [email protected], Fax: +40 269845619, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate pe actiuni detinuta in totalitate de Consiliul Local Medias
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
"Achizitie MOTORINA EURO 5 - 2013"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul furnizorului
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se achizitioneaza motorina Euro 5 diesel in cantitate de 325.000 litri. Cantitatea de motorina va fi livrata de-a lungul unui an de zile. Cod
C.P.V. este 09134200 ? 9. Produsul motorina EURO 5 Disel trebuie sa fie furnizat atat in conformitate cu documentele de standardizare in
vigoare, cu reglementarile nationale si internationale, cat si cu normele de calitate. Livrarea se va face in statiile de alimentare ale
furnizorului pe baza unor carduri in vederea gestionarii facile a combustibilului necesar intregii flote de mijloace de transport ale autoritatii
contractante.Procedura de achizitie folosita este: Licitatie Deschisa si va fi finalizata printr-o licitatie electronica.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala este de 325.000 litri.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 550, 250RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 6.000 lei, in conformitate cu art. 43^1 alin.2 lit a), si art. 278^1 din OUG 34/2006Perioada de valabilitate - ?este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei?.In conditiile art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentruperioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari, este recomandabil sa fie emisa de catre o banca sau o societate de asigurari care sa aiba corespondent in Romania.De asemenea autoritatea contractanta accepta constituirea garantiei si prin depunerea la casieria societatii: - a sumei in numerar;
- a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor in contul RO47CRDZ004A080310476001, deschis la banca MKB Romexterra Bank SA Medias;Daca garantia de participare va fi depusa in valuta, echivalenta leu-valuta se va face la cursul BNR cu 5 (cinci) zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare emisa in alta limba, decat limba romana, va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Nota: Referitor la cuantumul garantiei, se acorda reducere 50% pentru IMM-uri definite conform Legii nr. 346/2004, actualizata. Daca societatea participanta la procedura de achizitie este IMM, va prezenta impreuna cu garantia de participare si actul doveditor conform art. 7 din Legea nr. 346/2004, actualizata, respectiv Formularul 2 ?Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?.In cazul in care ofertantul a constituit garantia de participare la procedura de achizitie publica in calitate de IMM si nu face dovada ca este IMM, oferta va fi respinsa la deschidere. Garantia de buna executie este de 5% din pretul contractului (fara T.V.A.) conf. cu art. 89 alin.2, H.G. nr. 925/2006.Constituirea garantiei de buna executie se face in conformitate cu art. 90 alin. 1 ? 3, H.G. nr. 925/2006.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare de o societate bancara/societate de asigurari. Recomandabil, garantia fie emisa de catre o banca/societate de asigurari cu corespondent in Romania. Se acepta si constituirea garantiei prin depunereaunor sume in numerar la casieria societatii, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru plata facturilor partiale. Castigatorullicitatiei va deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent. AC dispune cabanca sa instiinteze operatorul economic contractant despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Contul astfel deschiseste purtator de dobanda in favoarea operatorului economic.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Surse de finantare: Cofinantare, suma provenita din resurse financiare proprii.- Conditii plata: Plata contractului se va face in termen de 30 de zile dupa livrarea produselor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Incadrarea in situatile prevazute la art. 181 si 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru
atribuirea contractului de achizitie publica. Pentru a dovedi neincadrarea in situatiile prevazute de art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12B din
lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2. Operatorul economic trebuie sa depuna (o declaratie-tip) Certificat privind participarea la procedura cu oferta independenta - conform
Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in
la procedura cu oferta independent.3. Operatorul economic (care participa in nume propriu, ca lider, asociat, subcontractor) trebuie sa completeze Formularul 12 C - Declaratie
atribuirea contractului de achizitie publica. Operatorul economic trebuie sa depuna o declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la
subcontractant cat si de tertul sustinator.Mentiuni: Conform Ordinului nr. 170/2012, in aplicarea prevederilor art. 691 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta S.C. MEDITUR S.A.
precizeaza urmatoarele persoane care au atributii in sensul prevederilor legale precizate mai sus si vizavi de care operatorul economic
participant la procedura trebuie sa se exprime in Formularul 11: - Neag Florin ? membru Comisie de evaluare a ofertelor din cadrul achizitiei publice- Langa Florin ? membru Comisie de evaluare a ofertelor din cadrul achizitiei publice- Fetean Sorin ? membru Comisie de evaluare a ofertelor din cadrul achizitiei publice- Popa Florin ¬? rezerva membru Comisie de evaluare a ofertelor din cadrul achizitiei publice- Dan Voinea ? Director General- Todoran Nicolae ? Director Tehnic- Focsaneanu Mariana ? Director Economic- Balazs Bela Atila ? membru AGA- Ciolpan Vasile ? membru AGA- Ciulea Ioan Vasile ? membru AGA- Grozav Eugen ? membru AGA- Knall Helmuth ? membru AGA- Lata Ilie ? membru AGA- Lazaroiu Ioan ? membru AGA- Manta Anca Maria ? membru AGA- Moraru Eugen ? membru AGA- Nagy Pavel ? membru AGA- Nicorici Constantin Gheorghe ? Membru AGA- Orosz Csaba ? Membru AGA- Marian Victor Cristian ? Membru AGA- Petrariu Ioan ? Membru AGA- Petrescu George Stelian ? Membru AGA- Plopeanu Teodor ? Membru AGA- Popa Ioan? Membru AGA- Sas Ilarie ? Membru AGA- Taropa Floarea ? Membru AGA- Toma Lucian Cosmin ? Membru AGADaca operatorul economic doreste date suplimentare si justifica temeinic acest lucru, despre persoanele de mai sus, poate cere autoritatii
contractante si alte date necesare.5. Operatorul economic trebuie sa depuna un Certificat eliberat de Serv. Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza
careia acesta isi are sediul social, si care sa prezinte situatia obligatiilor de plata exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor - in
original/copie conforma cu originalul, semnnata si stampilata;Nota: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale
bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul
esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. - in conformitate cu art. 9 alin.1 din Ordin 509/2011;6. Operatorul economic trebuie sa depuna un Certificat eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe
raza careia acesta isi are sediul social care sa prezinte situatia obligatiilor de plata exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor - in
original/copie conforma cu originalul, semnnata si stampilata;Nota: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale
bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul
esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. - in conformitate cu art. 9 alin.1 din Ordin 509/2011;
- in cazul in care ofertantul este persoana juridica sau fizica straina in schimbul celor doua certificate fiscale, acestia pot depune orice
document tip ? eliberat de autoritatile competente din tara in care ofertanatul este rezident, in traducere in limba romana;
- In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte cele mai sus mentionate.- Sunt eliminati ofertantii care au datorii restante la bugetul de stat sau la bugetul local.MEN?IUNE : In scopul dovedirii indeplinirii cerintelor cu nr. 6 si 7 ofertantul are dreptul de a prezenta initial o declaratie pe proprie
raspundere semnata de reprezentantul sau legal prin care sa confirme ca indeplineste cerintele de calificare solicitate in documentatia de
atribuire, avand insa obligatia de a prezenta certificatele respective la solicitarea autoritatii contractante, in cel mult 3 zile lucratoare de la
primirea solicitarii, dar nu mai tarziu de data intocmirii raportului de atribuire. - Operatorul economic trebuie sa depuna un Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu informatii reale/actuale la data limita a depunerii ofertelor. Acesta poate fi original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? -- In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.- Persoanele juridice sau fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in
conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un certificat de Rezidenta Fiscala valabil pentru anul
calendaristic in curs, in traducere legalizata in limba romana.- In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.Nota 1: In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a
activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte;Nota 2: La procedura aplicata pentru atribuirea contractului de furnizare, ofertantii vor avea in vedere respectarea prevedrilor art. 46 din
OUG 34/2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerin?a nr. 1Completare formular 12 D-Fisa de Informa?ii generaleOfertantii nerezidenti prezinta traduceri autorizate ale documentelor in limba
romana.In cazul de asociere, fiecare asociat trebuie sa prezinte formularul, iar
cerinta minima se indeplineste cumulativ.Cerinta minima: cifra de afaceri medie globala realizata in ultimii 3 ani va fi
de minim 600.000 euro. Cifra minima calculata cnf. Ordinului 509/2011
ANRMAP .Nota: Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a
pragului pentru media cifrei de afaceri globala, conf. L346/2004Cerin?a nr. 2Depunere Bilantul contabil-anul 2011, vizat si inregistrat la unitatea fiscala,
din care sa reiasa cifra de afaceri ? sau celelalte acte, conf. art. 185 alin. (2)
din OUG nr. 34/2006.AC accepta ?i alte doc. edificatoare, cand din motive justificate
corespunzator Op Ec nu poate prezenta bilan?ul contabil.Actele solicitate
pot fi original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conf. cu originalul"
Modalitatea de indeplinire
Modalitatea de indeplinire cerinta 1- Completare Formular 12 D ? Fisa de Informatii generale- Calculul leu ? euro se va face la cursul euro mediu anual
comunicat de BNR pentru fiecare an fiscal solicitat.Modalitatea de indeplinire cerinta 2- Bilantul contabil pentru anul fiscal 2012.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1.Depunere Formular 12E-Lista principalelor livrari de produse
din ultimii 3 ani.Daca firma are activitate mai mica de trei ani, poate prezenta informatiile doar pentru anii in care acestea sunt disponibile.Cerinta nr. 2.Depunere Formular 12F-Experienta similara. Ea se probeaza
printr-un contract, maxim 3 contracte/acte doveditoare, a caror valoare cumulata sa fie mai mare sau egala cu 1550250 lei.Cerinta nr. 3. Ofertantul va detine cel putin o statie de alimentare in Medias, unde AC are sediul si isi desfasoara activitatea. Cerinte minime: Declaratie pe propria raspundere potrivit careia, constructia statiei din Medias, permite fizic alimentarea autobuzelor astfel: Coordonatele statiei de alimentare vor permite fizic accesul autobuzelor articulate cu o lungime de 17, 85 metri liniari ? conform Cartii de Identitate si o garda la sol de 20 de cm intre scutul motorului si carosabil.
Modalitatea de indeplinire
Modalitatea de indeplinire cerinta 1- Completare Formularul 12E;Modalitatea de indeplinire cerinta 2Completare Formular 12 F- Calculul leu ? valuta se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR pentru fiecare an fiscal solicitat.Modalitatea de indeplinire cerinta 3Completare declaratie pe propria raspundere privind indeplinirea
conditiilor solicitate.
Cerinta nr. 1Certificat al sistemului de management al calitatii dupa SR EN ISO
9001/2008 sau echivalent, emis de o societate acreditata in acest sens.
Modalitatea de indeplinire
1. Modalitatea de indeplinireOperatorul economic trebuie sa depuna Certificat al sistemului
de management al calitatii dupa SR EN ISO 9001/2008 sau
echivalent, emis de o societate acreditata in acest sens.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Informatii necesare pentru etapa finala de licitatie electronica: a) Modalitate diferentiere oferte egale: Daca in urma desfasurarii fazei finale de licitatie electronica doua sau mai multe oferte au acelasi punctaj, autoritatea contractanta solicita candidatilor cu acelasi punctaj, clasati la egalitate pe primul loc de catre SEAP, o noua propunere financiara inplic inchis. Contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are conform criteriilor din formula de acordare a punctajului pecriterii, cel mai bun punctaj pentru atribuirea contractului de achizitie publica.b) Elementul procesului de reofertare: Pretul.c) Nu exista valori limita pana la care pretul poate fi imbunatatit, cu respectarea prevederilor art. 202 din OUG nr 34/2006.d) Informatiile puse la dispozitie ofertantilor in cursul licitatiei electronice sunt: cel mai mic pret ofertat de licitanti si numarul de participantiinscrisi in licitatiee) Alte precizari: - Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1 - Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmitereainvitatiei - Durata unei runde: 1 (una) zi (24 ore).f) In vederea participarii la licitatia electronica, operatorii economici vor fi inregistrati online, sa detina certificat digital valid pentru acces insistem si o adresa de e-mail functionala. Alte informatii disponibile pentru conectare si inregistrare la www.e-licitatie.ro
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
23august2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.10.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.10.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.10.2013 10:00
Locul: La sediul AC: Medias, Sos. Sibiului nr. 100 A.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai operatorilor economici participanti la licitatie, cu imputernicire scrisa.
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: Anual, Autoritatea Contractanta desfasoara o procedura pentru achizitionarea cantitatii de combustibil necesara functionarii. In semestrul II al anului 2014 estimam publicarea unui nou anunt.
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Surse de finantare ale contractului: Cofinantare, suma provenita din resurse financiare proprii.Modalitate diferentiere oferte egale: Daca in urma desfasurarii fazei finale de licitatie electronica doua sau mai multe oferte au acelasi punctaj, autoritatea contractanta solicita candidatilor cu acelasi punctaj, clasati la egalitate pe primul loc de catre SEAP, o noua propunere financiara inplic inchis.Prezumtia de legalitate si autenticitate a documentelor prezentate: Ofertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea siautenticitatea tuturor documentelor prezentate in original si/sau copie in vederea participarii la procedura.Analizarea documentelor prezentate de ofertanti de catre Comisia de Evaluare nu angajeaza din partea acesteia nici o raspundere sauobligatie fata de acceptarea acestora ca fiind autentice sau legale si nu inlatura raspunderea exclusiva a ofertantului sub acest aspect.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conf art. 256 ind.2, lit. b, OUG 34?5 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului nelegal - inscriere sub prag valoric prevazut de art. 55 alin 2. Data luarii la cunostinta a documentelor publicate in SEAP, este data publicarii acestora.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic SC MEDITUR SA
Adresa postala: Soseaua SIBIULUI nr 100 A, Localitatea: Medias, Cod postal: 551118, Romania, Tel. +40 269845678, Email: [email protected], Fax: +40 269845619
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.09.2013 14:13