Licitatie Publica - Achizitie Motorina Euro 5 = 280000 litri si Achizitie carburanti auto cca.110000 litri motorina euro 5 si cca.25000 litri benzina fara plumb in baza unor bonuri valorice de o anumita valoare, conform documentatie de atribuire si caiet de sarcini
Anunt de participare numarul 133044/15.02.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
FILIALA PENTRU REPARATII SI SERVICII HIDROSERV RAMNICU VALCEA S.A.
Adresa postala: Ramnicu Valcea, Str.Calea Bucuresti, nr.269, judet Valcea, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240291, Romania, Punct(e) de contact: Prala Stefan, Tel. +40 0374152209, Email: [email protected], Fax: +40 0350425969, Adresa internet (URL): ftp: //hidro-oltmijlociu.ro, user: publicc, parola: public9a, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate pe actiuni
Activitate (activitati)
Altele: Reparatii si Servicii in domeniul hidro
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie Motorina Euro 5 = 280000 litri si Achizitie carburanti auto cca.110000 litri motorina euro 5 si cca.25000 litri benzina fara plumb in baza unor bonuri valorice de o anumita valoare, conform documentatie de atribuire si caiet de sarcini
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Ramnicu Valcea, Calea Bucuresti, nr.269
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie Motorina Euro 5 = 280000 litri si Achizitie carburanti auto cca.110000 litri motorina euro 5 si cca.25000 litri benzina fara plumb in baza unor bonuri valorice de o anumita valoare, conform documentatie de atribuire si caiet de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
09132100-4-Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot A) Achizitie Motorina Euro 5 = 280000 litri, conform caiet de sarcini
Lot B) Achizitie Bonuri Valorice carburanti Auto in valoare de 610000 reprezentand cca. 110000 litri motorina euro 5 si cca. 25000 litri benzina fara plumb, conform Caiet de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 870, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lot A)?Achiz Motorina Euro5=280000 litri;Garantia de particip este de 20000 lei;Lot B)?Achiz carburanti auto cca. 110000 l motorina euro 5 si cca. 25000 l benzina fara plumb cu Bonuri valorice. Garantia de particip este de 10000 lei; conform art.86, alin.(1) din HG 925/2006-Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Valab a garantiei pentruparticip: cel putin 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se va constitui, conf. Art.86 din HG nr.925/2006 In Cont RO80 WBAN2511000039500064 deschis la Intesa SanPaolo VL astfel : a)prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii; b)OP confirmat de catre banca emitenta inaintea deschiderii ofertelor; c)lichiditati depuse la casieria unitatii contractante in limita a maxim 5000 lei/zi. Pentru IMM-uri garantia de participare va fi insotita de declaratia ca firma este inscrisa in categoria IMM. Ofertantul pierde garantia de participare, conform art.87, alin.(1) din HG nr.925/2006 daca: a)isi retrage oferta in perioada de valab a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia in per de valab a ofertei, dar nu mai tarziu de 14 zile de la semnarea contractului si inregistrarea sa la sediul SC Hidroserv Valcea;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de Achiz publica in perioada de valab a ofertei.d)Ofertantul va depune contestatie la CNSC si aceasta va fi respinsa.Cuantumul ce va fi retinut este de: pentru LotulA)=5039.99 lei;pentru LotulB)=4389.99 lei; Pentru Motorina Euro 5 si carburanti auto in baza unor bonuri valorice, Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului in conformitate cu dispozitiile Art.90 din HG nr.925/2006 modificat prin HG 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii ? prezentare formular ACerinta obligatorieDocumentele vor fi postate pe SEAP prin mijloace electronice;
Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 (actualizat prin Legea 278/2011) Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii ? prezentare formular B Cerinta obligatorieDocumentele vor fi postate pe SEAP prin mijloace electronice;
Cerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile OrdinuluiANRMAP nr.314/12.10.2010 Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii - prezentare formular NCerinta obigatorieDocumentele vor fi postate pe SEAP prin mijloace electronice;
Cerinta nr. 4Declaratie privind calitatea de participant la procedura Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii - prezentare formular ZCerinta obigatorieDocumentele vor fi postate pe SEAP prin mijloace electronice;
Cerinta nr. 5Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69 indice 1 din OUG 34/2006 Cerinta obligatorie - Prezentare formular 13Declaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante, si anume: Ec.Prala Stefan ? Director General;Ing.Botoran Mircea ? Director Adj. Tehnic;Ec.Stefanescu Radu ? Director Adj. Economic;Ing.Bavita Daniel ? Director Adj. Comercial;
Cerinta nr. 6Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat. Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (conform art.9 din Ordin ANRMAP 509/2011). Documentele pot fi prezentate in original sau in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Cerinta nr. 1Certificat constatator, emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertei de la Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte : -domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii;
-nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006, privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata;
-pentru persoane juridice straine : orice document similar emis in tara de origine, insotit de traducerea legalizata in limba romana; -certificatul constatator se poate prezenta in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" (in conformitate cu prevederile Art.5 din Ordin ANRMAP nr.509 din 14 septembrie 2011) cu mentiunea ca ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte in original/copie legalizata certificatul constatator de la ORC. Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii Cerinta obligatorieDocumentele vor fi postate pe SEAP prin mijloace electronice;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Bilantul contabil la 30.06.2011 vizat si inregistrat de organele competente; (bilant restrans)Cerinta nr. 2Declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani, conform art.185, alin.(1), lit.c) din OUG 34/2006.
Cerinta nr. 3Pentru persoanele juridice straine : orice document similar emis in tara de origine, insotit de traducerea legalizata in limba romana;
Cerinta nr. 4Fisa deinformatii generale prezentare formular G
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Prezentarea unei liste cu principalele livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, care sa contina : valori, perioade de livrare, beneficiari, conform formular C1 si Anexa;
Cerinta nr. 2Recomandari din partea a maxim 2 beneficiari (formular C1.2.)
Cerinta nr. 1Prezentarea certificatului sistemului calitatii SR EN ISO 9001 :2008 sau echivalent al ofertantului, conform Art.192 din OUG nr.34/2006;(copie) In cazul in care ofertantul se afla in procedura de certificare, va prezenta documente in acest sens;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nr. 18084 / 30.11.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.03.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.03.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.04.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul mai multor oferte cu pret egal, la solicitarea Autoritatii Contractante, vor fi depuse de catre operatorii economici participanti la procedura, noi oferte financiare in SEAP. Retransmitere pentru analiza a documentatiei de atribuire numarul 11591/09.01.2012, respinsa in data de 23.01.2012 de ANRMAP
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta, conform art. 256 (2) lit.a) din OUG 34/2006 modificat si actualizat.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Filialei pentru Reparatii si Servicii HIDROSERV Ramnicu Valcea SA
Adresa postala: Calea Bucuresti, nr.269, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240291, Romania, Tel. +40 0374152209, Email: [email protected], Fax: +40 0350425969, Adresa internet (URL): www.hidroservvl.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.02.2012 10:02