Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie Motorina Euro 5 = 350.000 litri si 80 carnete BVCA a 25 file, 50 lei fila, conform documentatie de atribuire si caiet de sarcini


Anunt de participare numarul 144033/31.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C.Drumuri si Poduri S.A. Ialomita
Adresa postala: str.Razoare nr.3, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920063, Romania, Punct(e) de contact: S.C. Drumuri si Poduri s.a Ialomita, Tel. +40 343103010, In atentia: Stanescu Florin, Email: [email protected], Fax: +40 343103010, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala cu capital de stat.
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie Motorina Euro 5 = 350.000 litri si 80 carnete BVCA a 25 file, 50 lei fila, conform documentatie de atribuire si caiet de sarcini
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Santier si atelier mecanic Slobozia.
Codul NUTS: RO315 - Ialomita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie Motorina Euro 5 = 350.000 litri si 80 carnete BVCA a 25 file, 50 lei fila, pentru cumpararea a 2000 litrii de benzina si motorina, de la statiile proprii ale ofertantului amplasate conform prevederilor din caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
09132000-3-Benzina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie Motorina Euro 5 = 350.000 litri si 80 carnete BVCA a 25 file, 50 lei fila.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 915, 322.58RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 38.306 lei;Conf. Art. 86 alin. (1) din HG 925/2006 garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (Formular nr. 13).Valabilitatea garantiei pentru participare: cel putin 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se va constitui, conf. Art. 86 din HG nr. 925/2006 in Cont RO16BRDE 230SV 02043612300 deschis la BancaBRD Sloboziaastfel: a) prin virament sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii;b) OP confirmat de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.c) Pentru I.M.M.-uri garantia de participareva fi redusa cu 50% si va fi insotita de declaratia ca firma este inscrisa in categoria IMM (Formular nr. 17).Ofertantul pierde garantia de participare, conform art.87, alin. (1) din HG nr.925/2006 daca: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului.c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de Achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;d) ofertantul va depune contestatie la CNSC si acesta va fi respinsa. Cuantumul ce va fi retinut, conform Art. 278L1 lit. b) din OUG 34/2006 este de: 5695, 32 lei .Echivalarea cu o garantie de participare depusa in alta valuta se face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie : orice instrument emis in conditiile legii de o societate bancara ( Formular nr 14), sau societate de asigurari, in favoarea SC DRUMURI SI PODURISA, retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale; in acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreria Statului din cadru organului competent un cont de dispozitie distinct la dispozitia autoritatii contractante(HG 1 045/2011).Prima depunere va fi de minim 0, 5% din valoarea totala a contractului.Ofertantul va opta pentru unadin modalitati in oferta financiara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligitibilitatea Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii ? prezentare formular 2 Cerinta obligatorie.
Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 (actualizat prin Legea 278/2011) Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii ? prezentare formular 3 Cerinta obligatorie.
Cerinta nr. 3 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr 314/12.10.2010. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii ? prezentare formular 4 Cerinta obligatorie.
Cerinta nr 4 Declaratie privind calitatea de participant la procedura Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii ? prezentare formular 5. Cerinta obligatorie.
Cerinta nr 5 Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta laart.69 indice 1 din OUG 34/2006 Cerinte obligatorie ? Prezentare formular 6.Declaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii deconducere in cadrul autoritatii contractante, si anume:
1. ing.GHIBANU STEFAN- Administrator
2. ing. STANESCU FLORIN- Administrator
3. ing. MUNTEANU VALENTIN- Administrator
4. ec. BANICAIOAN? Contabil sef
5. sing. TIVADARU ATENA- Birou tehnic
6. sing.COMAN AURELIAN- Birou tehnic
7. ec. SCHREIER MIHAELA - Contabil
8. ing. STOICA RODICA- Expert externCerinta nr 6 Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (conform art 9 din Ordin ANRMAP 509/2001). Documentele pot fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Cerinta nr 1 Certificat constatator, informatiile cuprinse trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte:
- domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii;
- pentru persoane juridice straine: orice document similar emis in tara de origine, insotit de traducerea legalizata in limba romana;
- In conformitate cu prevederile art 5 din Ordinul ANRMAP nr 509 din 14 septembrie 2011, conform articolului de lege se va accepta depunerea documentelor din forme ? original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii. Cerinta obligatorie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri in domeniul vanzarii de carburanti auto (motorina si benzina), conform art.185 alin.c din OUG34-2006. Valorile vor fi exprimate in lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formular 7 cu informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor livrari de produse in domeniul achizitiei efectuate inultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse, se confirma prin prezentarea certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar din care sa reiasa furnizarea de produse. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Ofertantul va prezenta ca dovada a experientei similare in ultimii 3 ani;
-1 document/certificat din care sa reiasa furnizarea de produse in domeniul achizitiei.
NOTA: Certificatele/documentele pot fi prezentate in oricare dintre urmatoarele forme: original, copie legalizata notarial sau copie lizibila semnata si stampilata pe fiecare pagina pentru conformitate cu originalul " de catre reprezentantul legal al ofertantului.
Se solicita declaratie de conformitate, pentru produsele ofertate, cu specificatiile tehnice prevazute in anexele HG928/2012 privind stabilirea conditiilor de introducere pe piata a benzinei si motorinei, pe baza buletinelor de analiza si rapoarte de incercari ce vor fi anexate ofertei.
Se vor prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru firmele ofertante, respectiv ISO 9001 sau echivalent.
NOTA: Documentul solicitat se poate prezenta in oricare dintre urmatoarele forme: original, copie legalizata notarial sau copie lizibila semnata si stampilata pe fiecare pagina pentru" conformitate cu originalul "
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formular 8 si Formular 16.Certificate sau alte documente emise de organele abilitate care sa ateste conformitatea produselor cu prevederile HG928/2012.Certificat SR EN ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.07.2013 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.07.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.07.2013 11:30
Locul: Sediul achizitorului din Slobozia, strada Razoare nr.3, judetul Ialomita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
-Membrii comisiei de evaluare a ofertelor;
-Reprezentantii ofertantilor in baza imputernicirii scrise;
-Reprezentantii UCVAP, dupa caz.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Daca se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale , autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis , in vederea departajarii ofertelor. Modalitatea de departajare va tine cont de continutul ofertei, respectiv de propunerile financiare si un de cerintele de calificare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256.2 din OUG 34-2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C.Drumuri si Poduri s.a Ialomita
Adresa postala: str.Razoare nr.3, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920063, Romania, Tel. +40 343103010, Fax: +40 343103010
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.05.2013 16:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer