Licitatie Publica - Achizitie Motorina EURO 5 si bonuri valorice pentru carburanti auto
Anunt de participare numarul 70556/07.01.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
FILIALA PENTRU REPARATII SI SERVICII HIDROSERV RAMNICU VALCEA S.A.
Adresa postala: Ramnicu Valcea, Str.Calea Bucuresti, nr.269, judet Valcea, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240291, Romania, Punct(e) de contact: Ioan Sima, Tel.0250746984, Email: [email protected], Fax: 0250732147, Adresa internet (URL): ftp: //hidro-oltmijlociu.ro, user: publicc, parola: public9a
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Filiala aunei societati comerciale de drept privat cu capital integral de stat
Activitate (activitati)
Altele: servicii si reparatii hidrotehnice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie Motorina EURO 5si bonuri valorice pentru carburanti auto
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SC Hidroserv SA Rm.Valcea, str.Calea Bucuresti nr.269
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LOT A) Motorina EURO 5, minim 240 tone - maxim 300 tone
LOT B) Bonuri valorice pentru carburanti auto, minim 3500 file - maxim 4500 file x 50 lei / buc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT A) Motorina EURO 5, minim 240 tone - maxim 300 tone
LOT B) Bonuri valorice pentru carburanti auto, minim 3500 file - maxim 4500 file x 50 lei / buc.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 125, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare LOT A)=15000lei, LOT B)= 5000 lei. Garantia de buna executie 5% din valoarea contractelor fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)certificat de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului si Comertului de pelanga Camera de Comert si Industrie teritoriala;
b)certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelorsi taxelor catre bugetul de stat, bugetele locale si la bugetul asigurarilor sociale;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)bilantul contabil la 30.06.2008;
b)cifra de afaceri pentru motorina pe anul 2008;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)prezentarea unei liste cu principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani(formular C1) care sa contina : valori, perioade de livrare, beneficiari; prezentarea in copie a contractelor perfectate cu minim 3 beneficiari, pentru cantitati de motorina mai mari sau egale cu cele solicitate in prezenta documentatie;
b)declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului (formular E)
c)experienta similara (formular C1.1)
d)recomandari din partea a minim 3 beneficiari (formular C1.2)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.02.2009 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia pentru elaborarea ofertei poate fi solicitata in scris la fax 0250732147.Costul documentatiei este de 30 lei fara TVA.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.02.2009 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.02.2009 09:00
Locul: SC Hidroserv SA Rm.Valcea, str.Calea Bucuresti nr.269
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentatii imputerniciti ai operatorilor economici partcipanti la procedura
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stravopoleos, nr.6, sector3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtera de Apel Craiova
Adresa postala: str. Nicolae Titulescu, nr.4, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200136, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Hidroserv SA Rm.Valcea - Oficiul Juridic
Adresa postala: str. Calea Bucuresti, nr.269, Localitatea: Rm.Valcea, Cod postal: 240291, Romania, Tel.0250746987, Fax: 0250732147
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.01.2009 14:35