Licitatie Publica - "Achizitie Motorina EURO 5"
Anunt de participare (utilitati) numarul 129032/25.08.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MEDITUR S.A.
Adresa postala: SOS.SIBIULUI NR.100A, ,Localitatea: Medias, Cod postal: 551118, Romania, Punct(e) de contact: Neag FLORIN, Tel. 0040269845678, In atentia: Neag FLORIN, Email: [email protected], Fax: 0040269845619, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate pe Actiuni detinuta in totalitate de Consiliul Local Municipal Medias
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
"Achizitie Motorina EURO 5"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sos. Sibiului nr. 100A, loc. Medias, jud. Sibiului
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie Motorina Euro 5, pentru mijloace de transport public de persoane, in cantitate de 250 de tone, cu livrare pe durata a 12 luni de la data semnarii contractului de achizitie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
250 de tone
Valoarea estimata fara TVA: 306, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
6000 RON - garantie de participare; 5% din valoarea contractului - garantie de buna executie. Valoarea pe care se aplica garantia de buna executie este fara TVA, conform art. 89 HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- surse proprii; - alocatii buget local; Platile se fac prin transfer bancar.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie in conformitate cu art. 182 alin. 3, din cadrul O.U.G. nr. 34/2006.2.Declaratie privind neincadrarea in nicio situatie prevazuta in O.U.G. nr. 34/2006 art. 181.3.Declaratie privind eligibilitatea - neincadrarea in situatia prevazuta in O.U.G. nr. 34/2006 art. 180.4.Certificat de atestare fiscala in copie conforma, semnata si stampilata, emis de D.G.F.P. si de Administratia Publica Locala, unde are sediul social ofertantul, emis cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertei;5.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala in copie conforma, semnata si stampilata, emis cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertei;6.Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.(traduse in limba romana)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Bilant contabil simplificat sau extrase de bilant, vizate si inregistrate de catre organele competente, la 31.12.2010.2)Declaratie privind cifra de afaceri globala din ultimii 3 ani.3)Fisa informatii generale ofertant.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista a principalelor livrari de produse in ultimii trei ani, continand valori, termene de livrare, beneficiari, fisa de experienta similara.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
1/VIII/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.09.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.09.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.09.2011 10:00
Locul: Sediul Autoritatii Contractante: Sos. Sibiului nr. 100A, loc. Medias, jud. Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii ofertantilor si observatorii delegati conform legislatiei in domeniu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +4021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4021.310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro/index.php/ro/contact
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile OUG 34/2006, art. 256^2 "5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal"
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al S.C. MEDITUR S.A.
Adresa postala: Adresa postala: Sos. Sibiului nr. 100 A, Localitatea: Medias, Cod postal: 55118, Romania, Tel. +40269845678, Email: [email protected], Fax: +40269845619
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.08.2011 13:10