Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie motorina Euro 5


Anunt de participare numarul 133216/21.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CENTRUL DE CERCETARE DEZVOLTARE PENTRU CULTURA PLANTELOR PE NISIPURI DABULENI
Adresa postala: romania, Localitatea: Dabuleni, Cod postal: 207220, Romania, Punct(e) de contact: Nicusor Vladu, Tel. +40 745574362, Email: [email protected], Fax: +40 251334347, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
Altele: Cercetare-Dezvoltare in agricultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie motorina Euro 5
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Ferma nr.6 Amarastii de Jos, Centrul Cercetare-Dezvoltare pentru Cultura Plantelor pe Nisipuri Dabuleni.
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Motoriona euro 5 pentru executarea lucrarilor agricole in cursul anului 2012.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Motorina euro 5 - 119000 litri
Valoarea estimata fara TVA: 560, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
6000 lei. Perioada de valabilitate: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, cu posibilitaea retinerii conform art. 278^1 alin (2) din OUG 34/2006. Se va constitui conform art.86 din HG 925/2006. Cuantumul :5 % din valoarea contractului de furnizare, fara TVA.Forma de constituireva fi conform art .90 din HG 925/2006: (1)- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2) ? (4) seaplica in mod corespunzator.(2) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform HG 1045/2011
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii si subventii acordate conform legislatie in vigoare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea(Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prev. art. 180 din OUG 34/2006);2. Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 181 din OUG 34/2006- certificat de atestare fiscala(datorii la bugetul consolidat)- certificat de taxe si impozite locale( datorii la bugetul local)3. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificari si completari prin Legea nr. 279/2011, art. 13.- Persoanele cu functii de decizie in organizarea , derularea si finalizarea procedurii: dr. ing. Diaconu Aurelia, ec. Raducanu Dumitru, ing. Olingher Cristian, dr. ing. Toma Vasile, dr. ing. Ratoi Iulian, ing. Vladu Nicusor, ec. Anghel Lucian, ing. Marin Sabin, ing. Slavu Florian.
4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta* In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar , aunei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. 1. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului si Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator- original sau copie conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor.2. Persoane juridice/fizice straine- Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional - copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilant contabil la data de 30.06.2011 vizat si inregistrat de organele competente;
Cifra medie de afaceri- se va prezenta cifra medie anuala de afaceri globala in ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) mimim 500000 lei, Cifra de afaceri pentru operatorii economice incadrati in categoria IMM-urilor conform Legii 346/2004 va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.Valorile vor fi exprimate in lei la cursul mediu leu/euro comunicat de BNR: anul 2008-3, 6827 lei: anul2009-4, 2373 lei; anul 2010- 4, 2099 lei
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordatade catre o alta persoana , atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective , incheiat in forma autentica ,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Ofertantul va prezenta cel putin un contract din care sa rezulte ca in ultimii 3 ani a livrat produse similare cu o valoare de cel putin 500000 lei.
- Se va face dovada inchirieii unui contract similar cu o valoare egala sau mai mare de 500000 lei. Daca ofertantul nu a efectuat un contract de valoarea mai sus mentionata , experienta similara se va certifica prin cumularea valorilor a cel mult trei contracte in valoare cumulata de 500000 lei. Pentru fiecare contract se va atasa recomandarea din partea beneficiarului.Valorile vor fi exprimate in lei la cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul 2008- 3, 6827 lei, anul 2009- 4, 2373 lei, anul 2010- 4, 2099 lei.
- Asocierea
Respectatrea conditii de protectia mediului conform HG 1022/2002 privind regimul produselor si serviciilor care pot pune in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii si protectia mediului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronicase desf cu 1(una) runda. Durata runda: 1 zi lucratoare. Participa doar op ec inreg in SEAP care detin certif digital valid pentru acces in sistem. Of pot vedeacea mai buna oferta: DA; Of pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie: NU Licitatia se prelungeste automat in cazul modificarii clasamentului: NU . Se va utiliza pasul de licit electronic 0, 01%.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.03.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.03.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.03.2012 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Ofertantul de pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii de atribuire , va prez Certificatul ORC, in orig/copie leg.Inf supl despre LE: -elementuloferteice urmeazasa faca obiectul procesuluide reofertare: pret total.Autoritatea contractanta va invita toti ofertanti care au depus of admis sa prez preturi noi.Inv se transm pe cale electronica, simultan, tuturor ofertantilor.Autoritate contractantava introducein SEAP informatiilesolicitate, cond de licit: ofertele depuse in cadrul LE de catre ofertantiiparticipanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertaledepuse anterior organizarii acestei faze.Daca of declarat admis si inreg in SEAP nu modif in cadrul fazei de LE elem ofertei care fac obiectul procesului repetitiv, la stab clasamentului final este luata in cons of depusa anterior desf acestei faze, introdusa in prealabil in SEAP.Nr runde ale licit el: 1.LE va incepe la 2 zile lucratoare de la transm invitatiei. .Durata unei runde: o zi.In vederea particip la LE op ec trebuie sa fie inreg in SEAP A.c.va atribui ctr cu resp art.200/OUG/34/2006.Atrib se va face pe baza rezultatului ob in urma finalizarii LE cf art.169 alin.(2)/OUG 34/2006. Dupa reof, of cu cel mai mic pret are oblig ca in termen de o zi lucr de la final LE sa transmita Formularul de of cu noua valoare.Daca se constata ca of de pe primul loc au preturi egale autoritatea contractanta va solicita reofertareain plic inchis, in vederea departajarii ofertantilor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art. 256^2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Centrul de Cercetare- Dezvoltare pentru Cultura Plantelor pe Nisipuri Dabuleni
Adresa postala: str. Victorie, Localitatea: Dabuleni, Cod postal: 207220, Romania, Tel. +40 251334402, Email: [email protected], Fax: +40 251334347
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.02.2012 13:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer