Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie motorina EURO 5


Anunt de participare numarul 136562/15.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL DE POLITIE JUDETEAN BOTOSANI
Adresa postala: B-dul. M. Eminescu, nr. 57, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710220, Romania, Punct(e) de contact: Dorin Ursu, Tel. +40 231507230, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 231507230, Adresa internet (URL): http: //bt.politiaromana.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie motorina EURO 5
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la statiile de distributie a operatorului economic declarat castigator
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 156, 492 si 1, 316, 903RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia in limita fondurilor bugetare alocate pentru cantitatile minime si maxime.Nu se poate estima valoarea contractelor subsecvente ce urmeaza a fi incheiate sau valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul procedurii il constituie achizitia de motorina lichida destinata alimentarii mijloacelor de transport din dotarea IPJ Botosani
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitate minima - 32.400 (treizeci si doua mii patrusute) litricantitate maxima - 272.160 (douasute saptezeci si doua mii o suta sasezeci) litriNecesarul de benzina este estimat pentru o perioada de 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 156, 492 si 1, 316, 903RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 13.169, 00 lei Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile. Garantia de participare se va constitui conform art. 86, alin 1 din HG 925/2006 sau depunere in numerar la caseria untatii. Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 278 indice 1 din OG 34/2006 este de 5096, 00 lei. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice. NOTA: pentru IMM-uri garantia se poate constitui in procent de 50% din cuantumul precizat. In acest caz ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere din Legea nr 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor. Cuantumul garantiei de buna executie este de 1% din valoarea contractului subsecvent fara TVA si se constituie in maxim 5 zile de la data semnarii contractului. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: conform art. 90 din HGR 925/2006. Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita conform art. 91, 92 din HGR 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - formularul C2. - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ndice 1 din OUG 34/2006 - formularul E;3. - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 - formularul A;4. - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 - formularul B;5. - Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente catre bugetul consolidat general in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6. - Certificat de taxe si imozite locale emis de serviciul specializat al unitatii administrativ teritoriale pe raza caruia ofertantul are sediul social din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoane cu functii de decizie din cadrul IPJ Botosani: - cms sef Serbanoiu Viorel - seful inspectoratului;
- cms sef Bunduc Mihai - adjunct al sefului inspectoratului;
- cms sef Cucoreanu Cristian - adjunct al sefului inspectoratului;
- cms sef Ursu Dorin - seful serviciului de logistica;
- cms Graur Gabriel - jurist;
- cms. Ungureanu Dan - sef birou tehnic;
- cms Vacaru Sorin - ofiter compartiment achizitiiCertificate se vr prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" valabil la data depunerii ofertelor (emis maxim 30 zile inainte de data depunerii ofertelor) din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil inregistrat
Declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani sau de la data la care ofertantul a fost infiintat ori si-a inceput activitatea daca aceasta data este (anterioara) mai devreme de 3 ani, potrivit art. 185 alin 1 lit c din OG 34/2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Acoperirea cu statii de alimentare cu carburant la nivelul mun. Botosani si a judetului Botosani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
417034
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.08.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.08.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.08.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care 2 sau mai multe oferte sunt clasate pe primul loc cu preturi egale se vor solicita clarificari prin intermediul SEAP in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art. 256 indice 2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic din cadrul IPJ Botosani
Adresa postala: Bdul. Mihai Eminescu nr 57, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710220, Romania, Tel. +40 231507107, Email: [email protected], Fax: +40 231507230
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.06.2012 11:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer