Licitatie Publica - Achizitie motorina euro 5
Anunt de participare numarul 141366/04.01.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CENTRUL DE CERCETARE DEZVOLTARE PENTRU CULTURA PLANTELOR PE NISIPURI DABULENI
Adresa postala: romania, Localitatea: Dabuleni, Cod postal: 207220, Romania, Punct(e) de contact: Nicusor Vladu, Tel. +40 745574362, Email: [email protected], Fax: +40 251334347, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
Altele: Cercetare-Dezvoltare in agricultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie motorina euro 5
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Ferma nr. 6 Amarastii de Jos Centrul de Cercetare-Dezvoltare pentru Cultura plantelor pe Nisipuri Dabuleni
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Motorina euro 5 pentru executarea lucrarilor agricole in cursul anului 2013.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
motorina euro 5 - 130000 litri.
Valoarea estimata fara TVA: 650, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
4500 lei.Perioada de valabilitate: 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, cu posibilitaea retinerii conform art. 278^1 alin(2) din OUG 34/2006. Se va constitui conform art.86 din HG 925/2006. Cuantumul :1 % din valoarea contractului de furnizare, fara TVA.Forma de constituire va fi conform art .90 din HG 925/2006: (1)- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2) ? (4) se aplica in mod corespunzator.(2) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform HG 1045/2011
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii si subventii acordate conform legislatiei in vigoare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea(Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prev. art. 180 din OUG 34/2006);
- Formular nr. 22. Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 181 din OUG 34/2006 - Formular nr. 3
- certificat de atestare fiscala(datorii la bugetul consolidat)din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- certificat de taxe si impozite locale( datorii la bugetul local)din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.3. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificari si completari prin Legea nr.279/2011, art. 13.-Formular nr. 8
- Persoanele cu functii de decizie in organizarea , derularea si finalizarea procedurii: dr. ing. Diaconu Aurelia, ec. Raducanu Dumitru, ing. Olingher Cristian, dr. ing. Toma Vasile, dr. ing. Ratoi Iulian, ing. Vladu Nicusor, ec. Anghel Lucian, ing. Marin Sabin, ing. Slavu Florian.
4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta -Formular nr. 4
* In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar , aunei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. 1. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului si Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator- original sau copie conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor.2. Persoane juridice/fizice straine- Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional - copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri- se va prezenta cifra medie anuala de afaceri globala
in ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) mimim 500000 lei, Cifra de afaceri pentru
operatorii economice incadrati in categoria IMM-urilor conform Legii
346/2004 va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.Valorile
vor fi exprimate in lei la cursul mediu leu/euro comunicat de BNR: anul 2009
-4, 2373 lei: anul2010-4, 2099 lei; anul 2011- 4, 2379 lei
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana , atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective , incheiat in forma autentica ,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va prezenta cel putin un contract din care sa rezulte ca in ultimii
3 ani a livrat produse similare cu o valoare de cel putin 500000 lei.
-
- Asocierea
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se desf cu 1(una) runda. Durata runda: 1 zi lucratoare. Participa doar op ec inreg in SEAP care detin certif digital validpentru acces in sistem. Of pot vedeacea mai buna oferta: DA; Of pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie: NU Licitatia se prelungeste automat in cazul modificariiclasamentului: NU . Se va utiliza pasul de licit electronic 0, 01%.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.02.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.02.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.02.2013 10:00
Locul: Centrul de Cercetare-Dezvoltare pentru Cultura Plantelor pe nisipuri Dabuleni, str. Victoriei,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Ofertantul de pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii de atribuire , va prez Certificatul ORC, in orig/copie leg.Inf supl despre LE: -elementul ofertei ce urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pret total.Autoritatea contractanta va invita toti ofertanti care au depus of admis sa prez preturi noi.Inv se transm pe cale electronica, simultan, tuturor ofertantilor.Autoritate contractanta va introduce in SEAP informatiile solicitate, cond de licit: ofertele depuse in cadrul LE de catre ofertantii participanti nu pot decat saimbunatateasca ofertale depuse anterior organizarii acestei faze.Daca of declarat admis si inreg in SEAP nu modif in cadrul fazei de LE elem ofertei care fac obiectul procesului repetitiv, la stab clasamentului final este luata in cons of depusa anterior desf acestei faze, introdusa in prealabil in SEAP.Nr runde ale licit el: 1.LE va incepe la 2 zilelucratoare de la transm invitatiei. .Durata unei runde: o zi.In vederea particip la LE op ec trebuie sa fie inreg in SEAP A.c.va atribui ctr cu resp art.200/OUG/34/2006.Atrib se va face pe baza rezultatului ob in urma finalizarii LE cf art.169 alin.(2)/OUG 34/2006. Dupa reof, of cu cel mai mic pret are oblig ca in termen de o zi lucr de la final LE sa transmita Formularul de of cu noua valoare.Daca se constata ca of de pe primul loc au preturi egale autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertantilor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art. 256^2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Centrul de Cercetare-Dezvoltare pentru Cultura Plantelor pe Nisipuri Dabuleni
Adresa postala: str. Victoriei, Localitatea: Dabuleni, Cod postal: 207220, Romania, Tel. +40 745574362, Email: [email protected], Fax: +40 251334347
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.12.2012 16:24