Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie motorina Euro 5 pentru anul 2011


Anunt de participare numarul 113890/10.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
GOSCOM VASLUI SA
Adresa postala:  STR.DONICI NR.23, Localitatea:  Vaslui, Cod postal:  730150, Romania, Punct(e) de contact:  ADAM ING.CATARGIU, Tel. 0235 314 070, In atentia:  ing. Antoaneta Cernat, Email:  [email protected], Fax:  0235 317 316, Adresa internet (URL):  http: //www.goscom-vaslui.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala pe actiuni
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice de salubrizare urbana si intretinere spatii verzi
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie motorina Euro 5 pentru anul 2011
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Orasul Vaslui, jud. Vaslui, strada Alexandru cel Bun, nr. 8-bis
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca obiect achizitia de motorina Euro 5 pentru anul 2011, incepand cu data semnarii. Suplimentar se solicita ofertantului punerea la dispozitie incomodat a unui sistem de stocare-distributie carburant, de min. 9000 litri, cu posibilitatea de inregistrare a consumurilor pentru min. 50 de utilizatori.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitate cuprinsa intre 125000 si 145000 litri, cu livrare ritmica
Valoarea estimata fara TVA: intre 100, 000 si 124, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita ofertantului castigator o garantie de participare de 5000 lei si o garantie de buna executie a contractuluiin cuantum de 26425 lei (5 % din val. contract. de furnizare)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din surse proprii; plata facturilor se va face prin ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 (Formular 12 A)
-neincadrarea in situatia prevazuta la art.181 din OUG 34/2006 (Formular 12 B)
-certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul statului
-certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local
-certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
-pt. persoane juridice straine-documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cifra de afaceri pe ultimii 3 ani incheiati sau pe perioada de la infiintare, daca aceasta perioada este mai mica de 3 ani
document solicitat: Fisa de informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
nu se solicita un nivel minim
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract de distributie motorina; ofertantul trebuie sa indeplineasca conditiile impuse de legislatia romaneasca privind depozitarea si transportul carburantilor, asigurarea cu mijloace de transport si distributie a carburantilor.
Documente solicitate: formularul Experienta similara, documente din care sa rezulte calitatea de agent economic autorizat, declaratie privind dotarea cu mijl. de transport si distributie, copie a atestatului de comecializare produse energetice emis de catre autoritatea vamala din raza unde ofertantul are sediul social, conf. Ord.ANA/2009
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cel putin un contract de distributie motorina
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Faza finala de licitatie electronica se va desfasura intr-o singura runda, de 24 de ore
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.01.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.01.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.01.2011 10:00
Locul: Oras Vaslui, jud. Vaslui, strada Alecu Donici, nr. 23
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleus, nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4)0213104641, Email:  [email protected], Fax:  (+4)0213104642, Adresa internet (URL):  cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se pot depune in max. 5 zile de la comunicarea rezultatului licitatiei electronice
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Autoritatii Contractante
Adresa postala:  strada Alecu Donici, nr. 23, Localitatea:  Vaslui, Cod postal:  730150, Romania, Tel. 0235314070, Email:  [email protected], Fax:  0235317316
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.01.2011 16:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer