Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie motorina Euro 5 pentru anul 2012


Anunt de participare numarul 134611/07.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
GOSCOM VASLUI SA
Adresa postala: STR.AL.DONICI NR.23, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730150, Romania, Punct(e) de contact: ADAM ING.CATARGIU, Tel. +40 235314070, In atentia: ANTOANETA CERNAT, Email: [email protected], Fax: +40 235317316, Adresa internet (URL): http: //www.goscom-vaslui.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala cu capital majoritar de stat
Activitate (activitati)
Altele: Servicii publice de gospodarie comunala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie motorina Euro 5 pentru anul 2012
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Vaslui, str.Al.cel Bun nr.8-bis
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie motorina Euro 5 pentru anul 2012
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea va fi in intervalul 118900 si 155500 litri la 15 grade Celsius
Valoarea minima reprezinta valoarea estimata pana la 31 decembrie, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata globala ce cuprinde si valoarea posibilelor suplimentari
Garantia de participare si cerintele de calificare se raporteaza la valoarea estimata minima, fara suplimentari
Valoarea estimata fara TVA: intre 570, 700 si 746, 300RON
II.2.2) Optiuni
Da
conf. ar. 6 din HG 925/2006 actualizata
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
7000 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica min. 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor, conf. art. 43*1 din OUG 34/2006 actualizata.Modalitatea de constituire este cea prevazuta de art.86 alin 1 din HG 925/2006.SC GOSCOM VASLUI SA permite si posibilitatea depunerii in numerar la casierie a sumei stabilite. 10% din valoarea contractului.Modalitatea de constituire este cea prevazuta de art. 90 alin. 1 din HG 925/2006, modificata cu HG nr. 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Documente solicitate:
Declaratie privind eligibilitatea ? Formular 12A ? din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire
Atentie ! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.De asemenea, acest document trebuie prezentat si de catre fiecare sustinator declarat prin oferta.
Atentie ! Incadrarea oricaruia dintre asociati si/sau sustinatoriin situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 2
Neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Documente solicitate:
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 - din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire.
- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributiilor pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).
- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).
Atentie ! Certificatele constatatoare se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata/copie lizibila conf. cu originalul si trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente) prin care sa probeze ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele vor fi prezentate in oricare din formele : in original, copie legalizata, sau copie lizibila conf. cu originalul, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana.Atentie ! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.
Atentie ! Incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare din situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta certificatul constatator in original/copie legalizata (in situatia in care acesta fost prezentat initial in forma de copie conf. cu originalul.Cerinta nr.3
Neincadrarea in art. 69ยน din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Documente solicitate:
-Declaratie privind situatia personala-Formularul C din sectiunea de FORMULARE a documentatiei de atribuireAtentie ! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul SC GOSCOM VASLUI SA, care au legatura cu procedura de licitatie, sunt urmatoarele:
ing. Costel-Catalin Birleanu-director general
Georgeta Enea-director economic
ing.Adam Catargiu-presedinte comisie evaluare oferte
ing. Antoaneta Cernat-membru comisie evaluare oferteing. Florentina Scutaru-membru comisie evaluare oferte
Inf. Robert Baltatu-membru comisie evaluare oferte
Jr. Gabriela Jigoreanu-membru comisie evaluare oferte
Cerinta nr.4
Lipsa intelegerii intre concurenti
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Documente solicitate:
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formular B din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire Cerinta nr. 1
Persoane juridice/fizice romane
Ofertantul trebuie sa aiba obiectul de activitate corespunzator exercitarii activitatii profesionale pentru indeplinirea contractului respectiv.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumente solicitate:
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
Atentie ! Certificatul constatator se va prezenta in oricare din formele : original/ copie legalizata/copie lizibila conf. cu originalul si trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertelor (Certificatul constatator este valabil 30 de zile de la data eliberarii).Atentie ! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate, pentru partea din contract pe care o realizeaza
Neindeplinirea cerintei de catre oricare dintre asociati, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.
Persoane juridice/fizice straine
Ofertantul trebuie sa aiba obiectul de activitate corespunzator exercitarii activitatii profesionale pentru indeplinirea contractului respectiv.Documente solicitate:
- Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
Atentie ! Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si vor fi prezentate in oricare din formele : original/copie legalizata/copie lizibila conf. cu originalul, la care se va alatura traducerea autorizataa acestora in limba romana.
Atentie ! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate, pentru partea din contract pe care o realizeaza.Neindeplinirea cerintei de catre oricare dintre asociati, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.
Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta certificatul constatator in original/copie legalizata (in situatia in care acesta fost prezentat initial in forma de copie conf. cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Valoarea pentru cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani incheiati sau pe perioada de la infiintare, daca aceasta perioada este mai mica de 3 ani sa fie macar la nivelul limitei inferioare a contractului ce face obiectul licitatiei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1-experienta similara
- Indeplinireaunui contract, maxim 2 contracte de furnizare privind distributia unor produse similare
Cerinta nr. 2-resurse tehnice
-ofertantul trebuie sa indeplineasca conditiile impuse de legislatia romaneasca cu privire la depozitarea si transportulcarburantilor, asigurarea cu mijloace adecvate de transport si distributie a carburantilor.
-ofertantul trebuie sa detina atestat pentru comercializare produse energetice, emis de catre autoritatea vamala din raza unde ofertantul are sediul social, conf. Ord. ANAF nr. 1378/august 2009.
Ofertantul trebuie sa prezinte declaratie de conformitate a produselor, raport de incercari care sa ateste incadrarea in normele minime de poluare Euro 5, certificat emis de o autoritate competenta care sa ateste existenta verificarilor metrologice pentru autocisterna de transport carburanti
Cerinta nr. 1
-asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii (ISO 9001 sau echivalent).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
- Obiectul procesului repetitiv de ofertare este pretul pe litrul de carburant la 15 0 C;
- In cursul licitatiei electronice vor fi puse la dispozitia ofertantilor informatii necesare acestora pentru a-si determina pozitia pe care o ocupa in clasament, informatii referitoare la preturi, precum si numarul participantilor la runda respectiva a licitatiei electronice;
- Pe parcursul licitatiei electronice, nu se va dezvalui identitatea ofertantilor participanti;
- Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda a 24 ore;Au dreptul sa participe la licitatia electronica doar operatorii economici inregistrati in SEAP conform H.G. nr. 1660/2006 si carora li se va trimite invitatie de participare la aceasta faza.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.05.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.05.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.05.2012 10:00
Locul: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE DIN VASLUI, STRADA ALECU DONICI NR.23
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
se permite ofertantilor sa asiste la deschiderea ofertelor, in conf. cu HG 925/2006, art.33, alin.2
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Orice ofertant are dreptul de a-si modifica sau retrage oferta numai inainte de data limita stabilita pentru depunere si numai printr-o solicitare scrisa in acest sens. Daca ofertantul doreste sa opereze modificari in oferta deja depusa, acesta are obligatia de a asigura primirea si inregistrarea modificarilor respective de catre autoritatea contractanta pana la data de depunere a ofertelor. Ofertantul nu are dreptul de a-si retrage sau modifica oferta dupa expirarea datei limita stabilita pentru depunere, sub sanctiunea excluderii acestuia de la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica si a pierderii garantiei de participare.Oferta care este depusa/transmisa la alta adresa a autoritatii contractante decat cea stabilita in anuntul sau invitatia de participare ori este primita de catre autoritatea contractanta dupa expirarea datei limita pentru depunere se returneaza nedeschisa.Ofertele sunt declarate intarziate, daca sunt depuse dupa termenul limita pentru depunere Orice ofertant are dreptul de a participa prin reprezentantii sai imputerniciti, la deschiderea ofertelor.Atentie! In cadrul sedintei de deschidere se resping ofertele care se incadreaza in una dintre urmatoarele situatii: a) au fost depuse dupa data si ora limita de depunere sau la o alta adresa decat cele stabilite in anuntul de participare;b) nu sunt insotite de garantia de participare astfel cum a fost solicitata in documentatia de atribuireIn cazul in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, se va organiza reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac: -Persoana vatamata poate sesiza CNSC-ul despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, in termen de 10 zile, incepand cu ziua urmatoareluarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC GOSCOM VASLUI SA - Comp. Achizitii publice
Adresa postala: Vaslui, str.Al.Donici, nr.23, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730150, Romania, Tel. +4 0235314070, Email: [email protected], Fax: +4 0235317316
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.04.2012 09:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer