Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie Motorina Euro 5, scutita de accize, pentru navele ARSVOM


Anunt de participare numarul 129906/08.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA ROMANA DE SALVARE A VIETII OMENESTI PE MARE
Adresa postala:  Incinta port Constanta, dana 78, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900900, Romania, Punct(e) de contact:  ION VOICU, Tel. 0241616111; 0241488226; 0241488227, Email:  [email protected], Fax:  0241616111; 0241488226; 0241488227, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie publica
Activitate (activitati)
Altele: Cautarea si salvarea vietii omenesti pe mare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie Motorina Euro 5, scutita de accize, pentru navele ARSVOM
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Navele ARSVOM, dana 78 din portul Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea a 102 tone (reprezentand 120.36 L echivalent volum incarcat L15, la o densitate medie de 0.845kg/mc) motorina EURO 5 buncherata navelor si salupelor in portul Constanta, scutita de accize in conformitate cu art. 260*60, pct. b) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionarea a 102 tone (reprezentand 120.36 L echivalent volum incarcat L15, la o densitate medie de 0.845kg/mc) motorina EURO 5 buncherata navelor si salupelor in portul Constanta, scutita de accize in conformitate cu art. 260*60, pct. b) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare.
Valoarea estimata fara TVA: 306, 452RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare - 4000 lei. Garantie de buna executie - 5 % din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea este asigurata din subventii de la bugetul statului. Plata se va efectua prin ordin de plata in maximum 30 de zile de la data primirii si inregistrarii facturii la achizitor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 - documentele mentionate vor fi prezentate in original.
2. Certificate constatatoare de plata a impozitelor si taxelor catre stat si bugetele locale la 31.07.2011. Certificat de inmatriculare, Certificat constatator ORC - documentele mentionate pot fi prezentate in original, copii legalizate sau copii lizibile certificate pentru conformitate cu originalul.
Ofertantul are dreptul de a prezenta doar o Declaratie initiala privind indeplinirea cerintelor de calificare solicitate in documentatia de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Autorizatie valabila emisa de autoritatea fiscala competenta prin care ofertantul dovedeste calitatea de antrepozit fiscal conform prevederilor Legeii nr. 571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare.2. Informatii privind asigurarea cu echipamente, alte mijloace fixe
3. Informatii privind subcontractantii (daca este cazul)
4. Informatii privind protectia mediului
5. Informatii privind respectarea legistatiei de securitate si sanatate in munca.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Autorizatie valabila emisa de autoritatea fiscala competenta prin care ofertantul dovedeste calitatea de antrepozit fiscal conform prevederilor Legeii nr. 571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare - original cau copie lizibila certificata pentru "conformitate cu originalul"2. Informatii privind asigurarea cu echipamente, alte mijloace fixe - Formularul B6 - original3.Informatii privind subcontractantii - Formular D - original4. Informatii privind protectia mediului - Formular 9 - original5. Informatii privind respectarea legistatiei de securitate si sanatate in munca - Formular 7 - original
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.09.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.09.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.10.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sect.3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  +4021.310.46.42, +4021.890.07.45
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala:  Str. Traian, nr. 35C, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900743, Romania, Tel. 0241616003;0241606591;0241606597, Email:  [email protected], Fax:  0241616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al A.R.S.V.O.M.
Adresa postala:  Incinta port Constanta, dana 78, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900900, Romania, Tel. 0241616111, Email:  [email protected], Fax:  0241616111
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.09.2011 14:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer