Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie motorina euro diesel 5


Anunt de participare (utilitati) numarul 86217/11.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TRANSPORT PULIC LOCAL S.A. SUCEAVA
Adresa postala: SUCEAVA, strada Traian Vuia nr. 5 A, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720021, Romania, Punct(e) de contact: DARITA ROMANIUC, Tel.0744535345, Email: [email protected], Fax: 0330401442, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie motorina euro diesel 5
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul autoritatii contractante, Suceava, strada Traian Vuia nr. 5 A.
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie motorina euro diesel 5 necesara functionarii autovehiculelor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul se incheie pentru luna decembrie 2009, pentru o cantitate de 100000 litri.
Valoarea estimata fara TVA: intre 311, 610 si 919, 250RON
II.2.2) Optiuni
Da
Prelungire cu pana la 2 luni, in limita cantitatii totale de 295000 litri, conform D.A. anexata.
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 3 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.12.2009 pana la 31.12.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare, conform prevederilor documentatiei anexate, in suma de 6000 lei.Garantie de buna executie, conform documentatiei anexate, in procent de 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contract finantat din fonduri propii. Plata se va face conform prevederilor documentatiei de atribuire anexata, prin ordin de plata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea: prezentare formularanexa nr. 1 la fisa de date
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 : - completare formular anexa nr.2. la fisa de date; - certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si locale eliberate de autoritatile competente.
Documentele trebuie sa fie valabile cel putin pana la data sedintei de deschidere a ofertelor.Persoane juridice/fizice romane : - prezentarea Certificatului unic de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului (CUI) in copie legalizata ;
- prezentarea Certificatului constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial, valabil la data deschiderii, in original, din care sa rezulte urmatoarele informatii: -obiectul de activitate- obiectul secundar de activitate al ofertantului;
- asociatul unic/asociati;
- administratorul/ administratorii societatii;
- sediul social principal/secundar;
- punctele de lucru;
- prezentarea fisei de informatii generale (anexa nr. 3 la fisa de date)Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional .
- Fisa de informatii generale (anexa nr. 3 la fisa de date)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatiiprivindcifradeafaceripe ultimii trei ani (anexa 4 la fisa de date).
Ofertantii a caror durata de functionare este mai mica de 3 ani vor prezenta informatiileprivindcifradeafaceri aferente duratei de functionare.
Cerinta minima : Ofertantul va face dovada unei cifre medii de afaceri anualein valoare de minim 600000 lei sau echivalentul in euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind lista principalelor livrari de produse (motorina) in ultimii 3 ani potrivit modelului prezentat in anexa 5 la fisa de date.Cerinta minima: indeplinirea si finalizarea, in ultimii 3 ani, a unui contract ( mai multor contracte) care a(au) avut ca obiect furnizarea unor produsesimilare (acelasi cod CPV), in valoare cumulatade minim 300000 lei sau echivalentul in euro.- Recomandari din partea altor beneficiari.
Cerintaminima: prezentarea a cel putin uneirecomandari din partea unui beneficiar pentru un contract similar (acelasi cod CPV).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura conform punctului IV.2 al fisei de date din documentatia anexata.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.10.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.10.2009 08:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.10.2009 09:00
Locul: La sediul autoritatii contractante, Suceava, strada Traian Vuia nr. 5 A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230215383, Email: [email protected], Fax: 0230215383
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoareluarii la cunostinta despre actul contestat.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii din cadrul S.C. T.P.L. S.A. Suceava
Adresa postala: str. Traian Vuia nr. 5 A, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720021, Romania, Tel.0330401442, Email: [email protected], Fax: 0330401442
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.09.2009 14:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer