Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitie motorina Euro Diesel 5


Anunt de participare (utilitati) numarul 84915/21.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PUBLITRANS 2000 S.A.
Adresa postala: Str.Depozitelor, nr.2L, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110129, Romania, Punct(e) de contact: PUBLITRANS 2000 S.A., Tel.0248213573, In atentia: Aurelian Gavanescu sau Torok Daniela, Email: [email protected], Fax: 0248213577, Adresa internet (URL): http: //publitrans2000.com, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SEAP sau S.C. PUBLITRANS 2000 S.A.
Adresa postala: str.Depozitelor, nr. 2L, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110129, Romania, Punct(e) de contact: S.C. PUBLITRANS 2000 S.A., Tel.0248213573, In atentia: Aurelian Gavanescu sau Torok Daniela, Email: [email protected], Fax: 0248213577, Adresa internet (URL): http: //publitrans2000.com
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
achizitie motorina Euro Diesel 5
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul S.C. Publitrans 2000 S.A. Pitesti, str. Depozitelor, nr.2L
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 18 luni
Valoarea estimata fara TVA: 12, 605, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: primul contract subsecvent :02.11.2009 - 30.04.2010, .valoare maxima estimata de 4202000 lei fara TVA; al doilea contract subsecvent :03.05.2010-29.04.2011, valoare maxima estimata de 8403000 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie motorina Euro Diesel 5
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitate totala minima de 3600000 litri motorina Euro Diesel 5, cantitate totala maxima de 4050000 litri motorina Euro Diesel 5
Valoarea estimata fara TVA: 12, 605, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 250000 lei si de buna executie in cuantum de 5% din val.contractelor subsecvente, constituite: virament, sau printr-un instr. de garantare emis de: o banca sau soc.de asigurari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii si partial subventii de la bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr.34/2006;
- declaratie privindneincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006;
- certificate de atestare fiscala, privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul local si bugetele componente ale bugetului general consolidat;
- fisa de informatii generale;
- declaratie privind calitatea de participant la procedura;
- documentele de calificare pot fi inlocuite cu o declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare cum au fost solicitate in d.a.;declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte, conform prevederilor art.11, al.(4)din H.G. nr.834/22.07.2009;
- certificat constatator emis de oficiul registrul comertului;
- documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte competenta persoanei fizice/juridice de a furniza produsul care face obiectul acordului cadru in statul de origine, legalizate si traduse in limba romana.conform cerintelor din documentatia de atribuire accesibila in SEAP
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilantul contabil incheiat la data de30.06.2009, vizat si inregistrat de organele competente;sau:
- informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.conform cerintelor din documentatia de atribuire accesibila in SEAP
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- certificatul iso 9001:2001;
- certificatul iso 14001:2004;sau:
- documente care sa ateste ca operatorul economic este certificat de catre un organism acreditat;
- lista principalelor livrari similare efectuate in ultimii 3 ani, confirmata de minim 3 recomandari in original sau copie legalizata;
- informatii referitoare la dotarile specifice;
- informatii referitoare la personalul de specialitate de care dispune operatorul economic;
- declaratie privind respectareacerintelor referitoare la conditiile de munca, protectia muncii si protectia mediului;
- declaratie care contine informatii privind persoanele responsabile direct de indeplinirea contractuluiconform cerintelor din documentatia de atribuire accesibila in SEAP
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
ofertantii trebuie sa fie inregistrati in SEAP.licitatia electronica se va finaliza dupa desfasurarea unei runde de l.e.conform cerintelor din documentatia de atribuire accesibila in SEAP
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
C.5
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.09.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.10.2009 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.10.2009 11:30
Locul: la sediulS.C. PUBLITRANS 2000 S.A. Pitesti, str. Depozitelor, nr. 2L.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
pe baza de imputernicire scrisa, conform cerintelor din documentatia de atribuire accesibila in SEAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Comercial Arges- Instanta de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: str. Maior Sontu, nr. 2, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110043, Romania, Tel.0248610303, Email: [email protected], Fax: 0248223290
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se pot depune in termen de 10 zile de la comunicarea ofertei castigatoare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. Publitrans 2000 S.A. - serviciul juridic
Adresa postala: str. Depozitelor, nr. 2L, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110129, Romania, Tel.0248213573, Email: [email protected], Fax: 0248213577, Adresa internet (URL): http: //publitrans2000.com
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.08.2009 14:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer