Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie motorina EURO5, cod CPV 09134200-9 si benzina fara plumb CO95, cod CPV 09132100-4


Anunt de participare numarul 134321/28.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C. MUNICIPAL CONSTRUCT S.A.
Adresa postala: BULEVARDULI. C. BRATIANU NR. 38, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130158, Romania, Punct(e) de contact: IONUT STANESCU, Tel. +40 245613885, Email: [email protected], Fax: +40 245613885, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SEAP
Adresa postala: www.e-licitatie.ro, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: -, Romania, Punct(e) de contact: -, Tel. +40 213032997, In atentia: -, Email: [email protected], Fax: +40 213032937, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SEAP
Adresa postala: www.e-licitatie.ro, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: -, Romania, Punct(e) de contact: -, Tel. +40 213032997, In atentia: -, Email: [email protected], Fax: +40 213032937, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SEAP
Adresa postala: www.e-licitatie.ro, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: -, Romania, Punct(e) de contact: -, Tel. +40 213032997, In atentia: -, Email: [email protected], Fax: +40 213032937, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala in subordinea Consiliului Local Municipal Targoviste
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie motorina EURO5, cod CPV 09134200-9 si benzina fara plumb CO95, cod CPV 09132100-4
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Targoviste
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 853, 263.43RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent, fara TVA :213315.86 RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Alimentarea autovehiculelor din parcul propriu cu carburant ( motorina EURO 5 si benzina fara plumb CO 95), pe baza de carduri.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
09132100-4-Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime ale acordului-cadru :24041.77 litri motorina si 4807, 49 litri benzina
Cantitatile maxime ale acordului-cadru :146392.68 litri motorina si 29080, 68 litri benzina
Cantitatile minime ale contractelor subsecvente :24041.77 litri motorina si 4807, 49 litri benzina
Cantitatile maxime ale contractelor subsecvente :36598.17 litri motorina si 7270, 17 litri benzina
Valoarea estimata fara TVA: 853, 263.43RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 17065, 0 lei, din care cuantumul sumei corespunzatoare art. 2781 este 4633, 26 lei.Valabilitatea garantiei: 90 de zile de la data limita depunere oferte.Forma de constituire: un instrument de garantare irevocabil emis de o societate bancara/societate de asigurari;sau ordin de plata in contul RO37RNCB0676120541910001, deschis la BCR, beneficiar S.C. Municipal Construct S.A. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi considerate inacceptabile.In cazul constituririi garantiei de participare printr-un instrument de garantare se va completa Formularul nr. 14 si se va mentiona obligatoriu cuantumul sumei corespunzatoare art. 2781 si punerea la dispozitie, neconditionata, catre autoritatea contractanta a acestei sume conf. prev. legale.Garantia de participare se va completa si se va depune in original.Garantia departicipare se va transmite si in SEAP , cu semnatura electronica.Garantia de participare nu poate fi constituita de subcontractanti.Daca garantia se constituie cu ordin de plata , se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere care va arata luarea la cunostinta de prevederile art.2781 din OUG 34/2006.IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare . In acest caz, garantia de participare va fi insotita de declaratia pe propria raspundere a reprezentantului societatii privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (Formular 15). Pentru a putea beneficia de prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 , cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul asociatiilor, este necesar ca toti asociatii sa faca dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie, prin atasarea Formularului nr. 15completat. . Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului (pentru IMM-uri este de 2, 5%)si se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Furnizorulare obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct, la dispozitia autoritatatii contractante, la Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestui cont, in care va depune o suma initiala de minim 0, 5% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Intr-o astfel de situatie se va prezenta Formularul nr. 9, Formularul nr.10, Formularul nr.11 .
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 : Certificatului prevazut de Ordin ANRMAP nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.
Completare si prezentare Formular nr. 1Cerinta nr. 2 : Declaratie privind neicadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Completarea si prezentarea Formularului nr. 2.Cerinta nr. 3 : Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181
Completarea si prezentarea Formularului nr. 3.Prezentare certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor catre bugetul de stat si certificat de plata a taxelor si impozitelor locale (pentru sediul central al ofertantului) din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele, in cazul datoriilor
se accepta si ofertanti cu datorii esalonate conform legii (Ordinul ANRMAP nr. 509/2011)Cerinta nr. 4 : Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCompletarea si prezentarea Formularul nr. 4 . In cazul in care semnatarul ofertei este altcineva decat administratorul firmei se va prezenta imputernicire pentru semnatarul ofertei, semnata de catre administrator, sau un alt document legal echivalent, impreuna cu copii dupa actele de identitate ale persoanelor nominalizate.Cerinta nr. 5 : Declaratie privind evitarea conflictului de interese, neicadrarea in prevederileart. 691 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si comletarile ulterioare.
Completarea si prezentarea Formularului nr. 5.
Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt:
- Olaru Mihai ? Director General
- Fanaca Valerica ? Director Economic
- Stanescu Ionut ? Sef Birou Tehnic.
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine
In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.
Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentatul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in fisa de date a achizitiei. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a cerintelor de calificare ? Formularul nr. 16 si anexa
In cazul in care ofertantul uzeaza de acest drept, are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Persoane juridice/fizice romane
Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor(emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
Persoane juridice /fizice straine
Documente relevante emise de catre autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic din care sa reiasa: denumirea si datele de identificare, codul unic de inregistrare, sediul, structura actionariatului, numele reprezentantilor legali, domeniile de activitate principale si secundare precum si situatia societatii. Aceste documente vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului. Documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.
In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.
Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentatul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in fisa de date a achizitiei. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a cerintelor de calificare ? Formularul nr. 16 si anexa
In cazul in care ofertantul uzeaza de acest drept, are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Informatii privindsituatia economico-financiara.
Cifra de afaceri globala medie de cel putin 425000.0 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 : - Informatii privindcapacitatea tehnica.
Livrari de carburanti pe baza de carduri, in ultimi 3 ani, a caror valoare cumulata sa fie decel putin 213315, 86 lei, fara TVA
Cerinta nr. 2 : Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in proprietatea sa sau prin contracte / conventii de inchiriere/parteneriat, cel putin o statie de alimentare in municipiul Targoviste, in care se poate achizitiona motorina si benzina pe baza de carduri
Cerinta nr. 3 Informatii privindsubcontractantii
Ofertantii au obligatia de a prezenta certificat din seria ISO 9001 sau certificate echivalente pentru domeniul ce face obiectul contractului de achizitie publica.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
444/05.03.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.05.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.05.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.05.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte, situate pe primul loc, au acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita respectivilor ofertanti noi oferte financiare pana la obtinerea departajarii. Solicitarea ofertelor se va face prin intermediul SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile art.2562 din OUG nr.34/2006, termenul de exercitare a cailor de atac este de zece zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.03.2012 16:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer