Licitatie Publica - Achizitie motorina lichida Euro 5
Anunt de participare numarul 134214/23.03.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA ARGES VEDEA
Adresa postala: str.Calea Campulung , nr.6-8, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110 147, Romania, Punct(e) de contact: DELIA LITA, Tel. +40 248223449, Email: [email protected], Fax: +40 248220878, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: servicii de gospodarire a apelor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie motorina lichida Euro 5
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: depozitul de carburanti al autoritatii contractante din localitatea Valea Mare(situat la cca 2 km de intrarea in Pitesti dinspre Campulung)
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie motorina lichida Euro5 , cu cisterna
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitati minime: 85tonepana la 31.12.2012(criteriile de calificaresi garantia de participare raportandu-se la valoarea estimata pt aceasta cantitate) VAL.ESTIMATA INITIALA 475 593 LEI
cantitati maxime: 100 tone in cazul in care contractul se prelungeste prin act aditional pana la 30.04.2013-la optiunea autoritatii contractante VALOARE ESTIMATA TOTALA 559526 LEI
Transportul pana la depozitul de carburanti al autoritatii contractante din localitatea Valea Mare intra in obligatia furnizorului; cantitatea minima la o livrarefiind 8 tone, iar max.20 tone.
Valoarea estimata fara TVA: intre 475, 593 si 559, 526RON
II.2.2) Optiuni
Da
se poate suplim.cu 15 t pana la 30.04.13, prin act adit rezultand cantatea max.de 100 t.
1 prelungiri posibile
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 4 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
cuantumul gar de particip.: 8500 lei, iar in masura in care CNSC respinge o contestatie ca nefondata, a.c.va retine contestatarului din gar de particip.in raport cu val.estimata a contractului suma de 4255.59 lei, conform prevederilor art.278¹alin.(1) din OUG 34/2006 cu modific.si complet ulterioare. Perioada de valabilitate a gar.de particip., este cel putin egala cu per de valabilitate a ofertei, 60 zile, care se va raporta de la termenul limita de primire a ofertelor.Modalitate de constituire: virament bancar; instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara ? formular nr. 9, altele), ori de o societate de asigurari (polita de asigurare, altele), care se prezinta in original;ordin de plata in contul autoritatii contractante cont IBAN RO37 TREZ 0465005 XXX005417 deschis la Trezoreria Pitesti, confirmat de bancaIn cazul ofertantilor din categoria IMM ? urilor (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004), garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul mai sus precizat. 5% din valoarea fara TVA a contractuluimodalitate de constituire: a)instrument de grantare emis in conditiile legii de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara) in original. b)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original.In orice situatie, dovada constituiri garantiei de buna exec trebuie sa fie prezentata in 15 zile de la data semnari contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse propri
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 cu modif si complet ulterioare cu respectreaa prev art 182(1), (2) din oug34/2006: -pt.pers juridice romane se prezinta cazierul judiciar al pers.juridice si cazierele judiciare ale persoanei/persoanelor fizice ce au calitatea deadministrator/administratori ;
- pentru pers fizica romana cu calitate de ofertant se prezinta cazierul judiciar al persoanei.Pentru pers.juridice/fizice straine este permisa prezentarea de documente echivalenteemise de autoritatile competente din tara de origine sau tara in care candidatul este stabilit.
Declaratie privind eligibilitatea -formular nr.4 din sect III- se prezinta doar daca ofertantul se incadreaza in prev.art.182(3)din OUG34/2006 cu modif.si complet ulterioare.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stab.ofertantul nu exista prev.legale ref.la decl.pe proprie raspundere se accepta o decl.autentica data in fata unui notar, autoritati administrative sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
2.Neincadrarea in prevederi ale art.181(lit.a, c) din OUG 34/2006 cu modif si complet ulterioare: ofertantul trebuie sa faca dovada
a) ca nu a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judec sindic prin Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila, emis cu maxim30 de zile inainte de data depunerii ofertelor din care sa rezulte :
-sediul actual al societatii;
- obiectul de activitate care trebuie sa corespunda cu obiectul prezentei proceduri de atribuire;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85 / 2006 privind procedura de insolventa.
b)ca si-a platit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.In acest sens se vor prezenta Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? care sa ateste achitarea obligatiilor scadente laplata( in una din formele: in original , copie legalizata , copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? care sa ateste achitarea obligatiilor scadente laplata( in una din formele: in original , copie legalizata , copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)Masura se considera indeplinita si in cazul in care operatorul economic prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu .Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala? care sa ateste achitarea obligatiilor scadente laplata(in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)In cazul pers juridice/fizice straine:
-formularul 5 (Declaratie privind neincadrarea in prevederi ale art 181 din ordonanta) se va prezenta doar daca ofertantul se incadreaza in prevederile art 182 (3)/OUG 34/2006 (in tara de origine sau in care este stabilit ofertantul nuse emit docomentele solicitate mai sus ) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura -completare formular nr.8 din sect III-formulare
4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-formular nr.10 sect.III
5.Declaratie pe proprie raspundere privind neinc.in prev art69¹(evitarea conflictului de interese)din OUG34/2006 cu modif si complet ulterioareprez formular 14 sin sect III.Persoane cu functii de decizie : Adrian Moisescu-director;Marian Coman-director tehnic;Sanda Mirtoiu-director economic;Camelia Dumitru -sef birou Mecanizare;Felicia Andrei-jurist;Radu Mugurel- economist comp.Achizitii. 1.Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila, emis cu maxim30 de zile inainte de data depunerii ofertelor din care sa rezulte :
-sediul actual al societatii;
- obiectul de activitate care trebuie sa corespunda cu obiectul prezentei proceduri de atribuire;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85 / 2006 privind procedura de insolventa.
2.Autorizatia de punere pe piata/de comercializare a produsului ce face obiectul contractului emisa pe numele operatorului economic
In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se prezinte pentru conformitate documentele in original/copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico - financiara din ultimul an sau cifra media de afaceri din ultimii 3 ani Cifra de afaceri in ultimul an sauCifra medie de afaceri globalape ultimii 3 ani (fara a fi luat in calcul anul in curs) trebuie sa fie cel putin egala cuechivalentula 215.586 euroCifra de afaceri minima admisibila in echivalent euro (de 215.586 euro)fost stabilita raportand valoarea de 940.000 lei(stabilita conform art 9 litb din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare) la cursul euro BNR din 23.02.2012 , respectiv1 euro=4, 3602 lei, curs ce a stat la baza calculului echivalentei in euro pentru valoarea estimata.
(IMM ?urile beneficiaza de reducere de 50% a cifrei de afaceri)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.-sesolicita ca, in ultimii 3 ani (calculati prin raportare la data limita de depunere a ofertelor), ofertantul sa fiefectuat (conform art 188 alin 1 lit a )livrari similare (cumulate pe cei trei ani)cuovaloarecel putinegalacuechivalentul in euro a a107.793 euroValoareaminima admisibila in echivalent euro (de 107.793 euro)fost stabilita raportand valoarea de 470.000 lei(stabilita conform art 9 lita din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare) la cursul euro BNR din 23.02.2012 , respectiv1 euro=4, 3602 lei, curs ce a stat la baza calculului echivalentei in euro pentru valoarea estimata
Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens care sa ateste conformitatea produselor, identificate clar prin referire la specificatii sau standarde relevante.
Lista mijloacelor de transport autorizate pentru livrarea produselor petroliere(cisterne ).Din care sa rezulte ca existe cel putin o cisterna cu capacitate de minim 8519 litri cedescarca produsul cu pompaproprie, eliberand tichetul de livrare la beneficiar din care sa rezulte volumul efectiv descarcat, volumul la 15sC descarcat , densitatea de descarcare, temperatura efectiva, rezultand astfel masa .
certificarea sistemului de management al calit ISO 9001 sau echivalent
certificat ISO 14001/2007 sistem de management al mediului sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
-elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare pret unitar/tona(lei/tona)(fara TVA dar accize incluse)-eventualele limite ale valorilor pana la elementele prev la a) pot fi imbunatatite: nu exista limite-informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitiile ofertantilor in cursul licitatiei electronice si momentul cand aceste -informatii vor fi disponibile-sistemul informatic va pune la dispozitia particip.la procesul repetitiv de reofertare inf ref la: -existenta de valori noi ale ofertelor financiare prezentate in cadrul licitatiei electronice(asa cum a fost definita la lit.a)-numarul participantilor-clasamentIn cadrul licitatiei electronice ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii acestei faze.Nr.runde=1 zi;Licitatia electronica va incepe la minim 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei;Durata unei runde: 1 (una) zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.05.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.05.2012 11:00
Locul: Sediul autoritatii contractante: Calea Campulung nr. 6-8, Pitesti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantul legal sau imputernicitul acestuia
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1.Oferta ( stabilitaca admisibila ) care la sfarsitul rundei va avea pretul cel mai mic /tona [(fara tva, dar accize incluse), ] va fi desemnata castigatoare . In cazul in care la sfarsitul rundei electronice exista doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc cu preturi egale autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor. Pentru oferta declarata castigatoare - cu pretul cel mai mic /tona [(fara tva, dar accize incluse), ] in acest moment se va determina constanta B (in lei) asa cum este definita in formularul 2 si care va fi elementul definitoriu al contractului si va asigura respectarea art 97 din HG.925/2006 in integralitatea sa.2.Informatii privind subcontractantii (daca este cazul) - formular nr. 9 In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul castigator are obligatia de a prezenta, la incheierea contractului de achizitie publica, contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al AC considerat a fi nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic Contencios
Adresa postala: str.Calea Campulung, nr.6-8, Arges, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110147, Romania, Tel. +40 248218250, Fax: +40 248220878
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.03.2012 07:59