Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie motorina lichida Euro 5 vrac


Anunt de participare numarul 143693/18.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA ARGES VEDEA
Adresa postala: str.Calea Campulung , nr.6-8, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110 147, Romania, Punct(e) de contact: DELIA LITA, Tel. +40 248223449, In atentia: Delia Lita, Email: [email protected], Fax: +40 248220878, Adresa internet (URL): str.Calea Campulung , nr.6-8, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110 147, Romania, ,Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: serv
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie motorina lichida Euro 5 vrac
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: depozitul de carburanti al autoritatii contractante din localitatea Valea Mare(situat la cca 2 km de intrarea in Pitesti
dinspre Campulung)
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie motorina lichida Euro5 , cu cisterna:
-cantitati minime: 85 tone pana la 31.12.2013(garantia de participare raportandu-se la valoarea estimata pt aceasta cantitate) VAL.ESTIMATA MINIMA 491555 leiLEI. Ofertele se vor elabora si vor fi evaluate in functie de aceasta cantitate (si implicit in functie de acesta valoare estimata)-cantitati maxime: 110 tone in cazul in care contractul se prelungeste prin act aditional pana la 30.04.2014-la optiunea autoritatii contractante (85 tone pana la 31.12.2013+ maxim 25 tone daca contractul se prelungeste pana la 30.04.2014)VALOARE ESTIMATA TOTALA 636218 leiPentru elaborarea ofertelor (pentru stabilirea pretului/tona cu transport inclus) potentialii ofertantii trebuie sa cunoasca faptul ca transportul pana la depozitul de carburanti al autoritatii contractante din localitatea Valea Mare intra in obligatia furnizorului;iar livrarea se va face esalonat pe baza de comanda , cantitatea minima la o livrare fiind 8 tone, iar max.20 tone
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-cant min: 85tone pana la 31.12.2013-cant max: 110 tone in cazul in care contractul se prelungeste prin act aditional pana la 30.04.2014-la optiunea autoritatii contractante
Valoarea estimata fara TVA: intre 491, 555 si 636, 218RON
II.2.2) Optiuni
Da
-conf.art6.alin.3 din HG925/2006)
1 prelungiri posibile
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 4 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
cuantumul gar de particip.: 7370 lei, echivalent in alta valuta, la cursul BNR existent cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor iar in masura in care CNSC respinge o contestatie ca nefondata, a.c.va retine contestatarului din gar de particip.in raport cu val.estimata a contractului suma de 4271, 55 lei, conform prevederilor art.278¹alin.(1) din OUG 34/2006 cu modific.sicomplet ulterioare. Perioada de valabilitate a gar.de particip., este cel putin egala cu per de valabilitate a ofertei, 60 zile, care se va raportade la termenul limita de primire a ofertelor.Modalitate de constituire: virament bancar; instrument de garantare emis in conditiile legii de osocietate bancara (scrisoare de garantie bancara ? formular nr. 9, altele), ori de o societate de asigurari (polita de asigurare, altele), care seprezinta in original;ordin de plata in contul autoritatii contractante cont IBAN RO37 TREZ 0465005 XXX005417 deschis la Trezoreria Pitesti, confirmat de bancaIn cazul ofertantilor din categoria IMM ? urilor (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004), garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul mai sus precizat.xxx 5% din valoarea fara TVA a contractului modalitate de constituire: a)instrument de grantare emis in conditiile legii de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara) in original.b)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original.In orice situatie, dovada constituiri garantiei de buna exec trebuie sa fie prezentata in 15 zile de la data semnari contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 cu modif si complet ulterioare cu respectreaa prev art 182(1), (2) din oug34/2006: - pt.pers juridice romane se prezinta cazierul judiciar al pers.juridice si cazierele judiciare ale persoanei/persoanelor fizice ce au calitatea de
administrator/administratori ;
- pentru pers fizica romana cu calitate de ofertant se prezinta cazierul judiciar al persoanei.Pentru pers.juridice/fizice straine este permisa prezentarea de documente echivalente emise de autoritatile competente din tara de origine sau tara in care candidatul este stabilit.Declaratie privind eligibilitatea -formular nr.4 din sect III- se prezinta doar daca ofertantul se incadreaza in prev.art.182(3)din OUG34/2006 cu modif.si complet ulterioare.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stab.ofertantul nu exista prev.legale ref.la decl.pe proprie raspundere se accepta o decl.autentica data in fata unui notar, autoritati administrative sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura -completare formular nr.8 din sect III-formulare4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-formular nr.10 sect.III5.Declaratie pe proprie raspundere privind neinc.in prev art69¹(evitarea conflictului de interese)din OUG34/2006 cu modif si complet ulterioareprez formular 14 sin sect III.Persoane cu functii de decizie : Ciobanu Dumitru -director;Narcis Mataoanu-inginer , TANASESCU Octavian director economic;Dumitru Camelia-inginer Lita Delia- sef birou ALS, Andrei Felicia Elena -consilir juridic ;Graure Sorin-inginer, Radu Mugurel- economist 1.Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila, iar informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor;
- obiectul de activitate care trebuie sa corespunda cu obiectul prezentei proceduri de atribuire;2.Atestat emis pe numele operatorului economic de comercializare a produselor energetice conf cod fiscal din legea 571/2003 din M.O.927/23.12.2003 si aprobata prin HG 44/2004 privind codul fiscal cu normele metodologice de aplicare actualizata cu HG84/2013In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se prezinte pentru conformitate documentele in original/copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente emise de organisme acreditate care sa confirme certificarea sistemului de management al calitatii pentru furnizarea produselor ISO 9001/2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
prezentare certificat al sistemului de management al calitatii ISO 9001/2008 sau oricare alt standard echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
-elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare pret unitar/tona(lei/tona)(fara TVA dar accize incluse)-eventualele limite ale valorilor pana la elementele prev la a) pot fi imbunatatite: nu exista limite-informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitiile ofertantilor in cursul licitatiei electronice si momentul cand aceste -informatii vor fi disponibile-sistemul informatic va pune la dispozitia particip.la procesul repetitiv de reofertare inf ref la: -existenta de valori noi ale ofertelor financiare prezentate in cadrul licitatiei electronice(asa cum a fost definita la lit.a)-numarul participantilor-clasamentIn cadrul licitatiei electronice ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii acestei faze.Nr.runde=1 zi;Licitatia electronica va incepe la minim 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei;Durata unei runde: 1 (una) zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.06.2013 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.07.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.07.2013 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante, str Calea Campulung nr.6-8, Arges
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitul ofertantului sau reprezentanti legali ai acestuia
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Oferta ( stabilita ca admisibila ) care la sfarsitul rundei va avea pretul cel mai mic /tona [(fara tva, dar accize incluse), ] va fi desemnata castigatoare . In cazul in care la sfarsitul rundei electronice exista doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc cu preturi egale autoritateacontractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor. Pentru oferta declarata castigatoare - cu pretul cel mai mic /tona [(fara tva, dar accize incluse), ] in acest moment se va determina constanta B (in lei) asa cum este definita in formularul 2 si care va fi elementul definitoriu al contractului si va asigura respectarea art 97 din HG.925/2006 in integralitatea sa.2.Informatii privind subcontractantii (daca este cazul) - formular nr. 9 In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul castigator are obligatia de a prezenta, la incheierea contractului de achizitie publica, contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al Autoritatii Contractante considerat a fi nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
A.B.A ARGES VEDEAPITESTI - OFICIUL JURIDICCONTENCIOS
Adresa postala: str. Calea Campulung, nr 6-8, ,Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110147, Romania, Tel. +40 248218250, Email: [email protected], Fax: +40 248220878
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.05.2013 08:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer