Licitatie Publica - achizitie motorina pentru uz naval si motorina pentru incalzire
Anunt de participare (utilitati) numarul 98569/24.04.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA FLUVIALA A DUNARII DE JOS RA GALATI
Adresa postala: GALATI, STR. PORTULUI, NR. 32, Localitatea: Galati, Cod postal: 800025, Romania, Punct(e) de contact: CRISTIAN SENDREA, Tel.0236460016, INT. 300, Email: [email protected], Fax: 0236460847, Adresa internet (URL): www.afdj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
- Activitti portuare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
achizitie motorina pentru uz naval si motorina pentru incalzire
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: conform destinatiilor finale specificate in caietul de sarcini
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie motorina pentru uz naval si motorina pentru incalzire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1: motorina fara accize pentru motoarele navelor si producerea de energie electrica la bordul navelor 1.000 tone;
Lotul 2: motorina cu accizepentru incalzire si pentru activitatea de dragaj 200 tone.
Suplimentarea acestor cantitati de produse se poate face in primele 4 luni ale anului 2011 pana la un nivel maxim de 33% din cantitatile deja achizitionate, in functie de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 867, 800RON
II.2.2) Optiuni
Da
Suplimentarea cantitatilor in conditiile art. 6, alin. (3) din HG 925 / 2006.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 28.000 RON pentru lotul 1 si 8.600 RON pentru lotul 2.Garantie de buna executie: 5% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii si / sau subventii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea, privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, certificat de atestare fiscala eliberat de DGFP. 2. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale:
Persoane juridice romane: Certificat de inregistrare emis de ORC, certificat constatator emis de ORC. Persoane fizice romane: autorizatie de functionare/altele echivalente
Persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, cel mult egala cu: 5.500.000 RON pt lotul 1 si 1.700.000 RON pt lotul 2.2. Situatiile financiare la 31 decembrie 2008 si la 31 decembrie 2009, ambele vizate si inregistrate de organele competente, in copie.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara: furnizarea unor produse similare cu o valoare cel mult egala cu 1.400.000 RON pentru lotul 1 si 400.000 RON pentru lotul 2.
2. Declaratie care contine informatii privind dotarile tehnice.3. Autorizatia de antrepozit fiscal (numai pentru operatorii economici care depun oferta pentru lotul 1).
4. Autorizatia de buncheraj pentru porturile: Galati, Braila, Calarasi, Giurgiu, Dr. Tr. Severin si Tulcea.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Procedura va avea etapa finala de licitatie electronica, conform prevederilor pct. III.1 din Fisa de date a achizitiei.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.06.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.06.2010 15:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 09.08.2010
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.06.2010 12:00
Locul: sediul A.F.D.J. - R.A. Galati, str. Portului, nr. 32
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, reprezentantii ofertantilor si observatorii UCVAP, dupa caz
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire poate fi accesata electronic in SEAP, la adresa www.e-licitatie.ro. Valoarea estimata a achizitiei a fost calculata luand in considerare si suplimentarea in primele 4 luni ale anului 2011 a cantitatilor deja achizitionate, functie de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie. Durata contractului a fost considerata pana la 31.12.2010, existand posibilitatea prelungirii pana la 30.04.2011, in conditiile art. 6, alin. (3) din HG 925 / 2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: str. Brailei, nr. 153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800367, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform prevederilor O.U.G. nr. 34 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al A.F.D.J. - R.A. Galati
Adresa postala: str. Portului, nr. 32, Localitatea: Galati, Cod postal: 800025, Romania, Tel.0236/460016, int. 204
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.04.2010 12:24