Licitatie Publica - Achizitie motorina si benzina
Anunt de participare (utilitati) numarul 116446/05.03.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVA
Adresa postala: CALEA UNIRII NR. 147, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200330, Romania, Punct(e) de contact: Melania Lapadatescu, Tel. 0351403477, In atentia: 5.2. Serviciul Achizitii, Email: [email protected], Fax: 0251594837, Adresa internet (URL): www.cencraiova.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie motorina si benzina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Principalul loc de livrare
Lot nr. 1
- SE Craiova II + Uzina Reparatii SE Craiova II -str. Bariera Valcii, nr. 195, Craiova, cod 200717, jud. Dolj
- SE Isalnita + Uzina Reparatii SE Isalnita -str. Mihai Viteazu nr. 101, com. Isalnita, jud. Dolj
- SM Prigoria, com. Prigoria jud. Gorj
Lot nr. 2 si Lotul 3- Depozitele sau statiile proprii ale ofertantului din zona localitatii Craiova , respectiv Prigoria
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Motorina euro 5 si benzina fara plumb CO95 conform centralizatorului de cantitati si anexelor la caietele de sarcini.
Se poate depune oferta completa sau pe fiecare lot in parte.Carburantul ofertat in cadrul unui lot trebuie sa respecte cantitatile totale si toate cerintele impuse prin fiecare caiet de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
09132100-4-Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Motorina euro 5 si benzina fara plumb CO95 conform centralizatorului de cantitati si anexelor la caietele de sarcini.
Se poate depune oferta completa sau pe fiecare lot in parte.Carburantul ofertat in cadrul unui lot trebuie sa respecte cantitatile totale si toate cerintele impuse prin fiecare caiet de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 860, 506.71RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 155000 lei leioferta completa, 147000 lei lot 1, 5000 lei lot 2, 3000 lei lot 3.Garantie de buna executie fara TVA: 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii ale SC CEN Craiova SA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioare.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordin 314/2010.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.sau Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor produselivrate in ultimii 3 ani (se va completa Formularul 5 si anexa nr. 2 la Formularul nr. 5) insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante livrari (ex. document constatator cf. art. 971 din HGR925/2006).Formularul nr. 5 si/sau Documente emise de organisme acreditate, care confirma ca atat furnizorul cat si producatorul aucertificarea sistemului calitatiide catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate, Standardulde calitate aplicat este SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent.Informatii privind autorizatiile.Informatii privind subcontractantii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.04.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.04.2011 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.04.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213461041, Fax: 0213461042
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: Str.Unirii nr.147, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200330, Romania, Tel. 0351403300, Fax: 0251418466
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.03.2011 16:05