Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie motorina si benzina pe baza de carduri electronice reincarcabile si bonuri valorice


Anunt de participare numarul 143098/14.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA ARGES VEDEA
Adresa postala: str.Calea Campulung , nr.6-8, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110 147, Romania, Punct(e) de contact: DELIA LITA, Tel. +40 248223449, Email: [email protected], Fax: +40 248220878, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: servicii de gospodarire a apelor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie motorina si benzina pe baza de carduri electronice reincarcabile si bonuri valorice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: -pentru carduri statiile de distributie ale ofertantului
-pt.bonuri valorice: sediul A.B.A.A.V Pitesti, str. Calea C-lung.nr.6-8.
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot I: Achizitia de motorinaEuro 5sub Forma de carduri in proportie de 90% si 10%sub forma de bonuri valorice din cantitatea totalaLot II: Achizitia de benzina fara plumb sub Forma de carduri in proportie de 90% si 10%sub forma de bonuri valorice din cantitatea totala
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
09132100-4-Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot I: Motorina euro 5Cantitatenecesara pana la 31.12.2013 este: 103 300 litri(92 970 litri prin carduri electronice si10 330litriprin bonuri valorice)x4, 90 lei/litru=506 170lei, reprezvaloarea estimatepana la 31.12.2013
Cantitateanecesara pentru perioada 01.01.2014-30.04.2014 este: 51 700 litri(46 530 litri prin carduri electronice si 5 170litriprin bonuri valorice)x4, 90 lei/litru=
253 330 lei, reprez valoare estimate pt.4 luni
Total cantitate: 155 000 litri( 139 500 litri prin carduri electronice si 15 500 litriprin bonuri valorice ) x 4, 90 lei/ litru= 759 500 lei , reprez valoarea totala estimata/ LOTILot II: Benzina fara plumbCantitate necesara pana la 31.12.2013 este:
10 000 litri(9 000 litri prin carduri electronice si 1000litri prin bonuri valorice) x 4, 90 lei/litru=49 000 lei, reprez valoare estimata pana la 31.12.2013
Cantitatea necesara pentru perioada 01.01.2014-30.04.2014 este:
5 000 litri (4 500 litri prin carduri electronice si 500litri prin bonuri valorice) x 4, 90 =24500 leireprez valoare estimate pt.4 luni
15 000 litri(13500 litri prin carduri electronice si 1500 litri prin bonuri valorice)x 4, 90 lei/litru=73 500 lei , reprezentand valoarea totalaestimata/lot IIValoare estimata pana la 31.12.2013 este de 555170 lei, echivalenta in Euro=127411.47 euro
( s-a luat in calcul cursulBNR din datade 01.03.2013, 1 euro = 4, 3573 lei)
Ofertele se vor elabora si se vor evalua avand in vedere cantitatea si valoarea estimata a contractului pana la 31.12.2013. Valoarea unui bon valoric poate fi de 10 lei, 30lei sau 50 lei, iar nr.de file valorice se stabileste in functie de valoarea bonului care va fi ofertat
Valoarea estimata fara TVA: intre 555, 170 si 833, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
conf.art 6, alin.(3) din HG nr.925/2006
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
? cuantumul garantiei de participare: 10100 lei pentru lot I si950 lei pentru lot II, echivalent in alta valuta , la cursul BNR existent la 3 zile inainte de data de depunere a ofertelor. iarin masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge o contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma in conformitate cu prevederile art. 278¹ alin (1) din OUG 34/2006 actualizata, modificatasicompletata, in cuantum de4286, 17 lei pt.Lot I si 490 lei pt.Lot II.? perioada de valabilitate a garantiei de participare ?este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei?, 90 ZILE? modalitatea de constituire : virament bancar;instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara ? formular nr. 1, altele), ori de o societate de asigurari (polita de asigurare, altele), care se prezinta in original;ordin de plata in contul autoritatii contractante cont IBAN RO37 TREZ 0465005 XXX005417 deschis la Trezoreria Pitesti ? CIF 24427093, confirmat de banca.- In cazul ofertantilor din categoria IMM ? urilor (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004), garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul mai sus precizat. 5% din valoarea fara TVA a contractului.un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, respectiv art. 90 din H.G. nr. 925/2006.In oricesituatie, dovada constituirii garantiei de buna executie trebuie sa fie prezentata in 15 zile de la data semnarii contractului .- formular nr.9
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare MODEL ACORD DE ASOCIERE FORMULARE NR.6
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Orice persoana juridica, romana sau straina, are dreptul de a participa la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Documentele solicitate care reprezinta cerinte de calificare trebuiesc indeplinite de fiecare ofertant in parte. In situatia in care ofertantului ii lipsesc unele dintre documentele solicitate sau ofertantul depune initial o declaratie pe propria raspundere ( formular 5)conform art. 11 (4) din HG nr.925/2006 , autoritatea contractanta are dreptul de a solicita clarificari si dupa caz completari ale documentelor prezentate de ofertanti, ofertantii avand obilgatia sa prezinte/completeze documentele lipsa- dupa caz , atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens in termenul prevazut in respectiva solicitare cu respectarea prevederilor art 11 (5) din HG nr. 925/2006.In cazulasocierii mai multor persoane juridice sau fizice, cerintele privind situatia personala si inregistrarea trebuie sa fie indeplinite de catre fiecare
asociat in parte, iar celelalte cerinte privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si profesionala trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati.In situatia in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara sau capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata( formular nr.7 si 8) in conformitate cu prevederile art 186 (1) sau art 190 (2) din OUG nr. 34/2006 , persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia cere determina excluderea din procedura de atribuire , conform prevederilor art 180 si ale art 181 lit a), c^1), si d) din OUG nr. 34/2006.
Persoanele care detin functii de decizie, aproba /semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de artibuire, in cadrul
autoritatii contractante sunt : Dumitru Ciobanu - DirectorNarcis Mataoanu - Director Tehnic D.I.
Octavian Tanasescu - Director Economic
Camelia Dumitru ? Sef Birou Mecanizare
Delia Lita- Sef Birou ALS
Felicia Andrei - Jurist
Sorin Graure -inginer Birou Mecanizare
Ancuta Schiteanu - Economist Birou ALS
Cerinta nr.1 -Declaratii privind eligibilitatea -completare formular nr. 10
Cerinta nr.2 -Declaratie privind neincadrarea in niciuna din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare : - completare formular nr.11
Cerinta nr.3 - Certificat de atestare fiscala( datorii la bugetul consolidat general) eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??
Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale( datorii la bugetele locale) din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?? .
Cerinta nr.4 - Declaratii privind calitatea de participant la procedura formular nr.12;
Cerinta nr.5 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completare formular nr. 13;
Cerinta nr.6 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69¹(evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Persoanele care detin functii de decizie: Dumitru Ciobanu-director; Narcis Mataoanu-director tehnic; Octavian Tanasescu-director economic; Camelia Dumitru-sef birou Mecanizare; Felicia Andrei- jurist;Delia Lita- Sef Birou A.L.S.;Sorin Graure- inginer Birou Mecanizare; Ancuta Schiteanu- economist Birou A.L.S.-FORMULAR NR.14 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila, emis cu cel putin 30 de zile inainte de data depunerii documentelor de calificare, (informatiile din acest document sa fie reale/actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) din care sa rezulte :
-sediul actual al societatii;
- obiectul de activitate care trebuie sa corespunda cu obiectul prezentei proceduri de atribuire;In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicite ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ultimul bilant contabil sau prezentarea oricarordocumente din care sa rezulteindeplinirea nivelului cifrei de afaceri, vizat si inregistrat de organele competente, copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal.
--Fisa de informatii generale, in care se solicita cifra de afaceri globala medie pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) sa fie cel putin egala cu :
- pentru lotul 1=1000000, 00 lei- pentru lotul 2=90000, 00 leiIn cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor (dovada prin prezentare documente prevazute in Legea 346/2004) cifra de afaceri se constituie in procent de 50%.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
ultimul bilant contabilsau prezentarea oricarordocumente din care sa rezulteindeplinirea nivelului cifrei de afaceri, vizat si inregistrat de organele competente, copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal.Prezentare formular nr.14Pt calculul valorii contractelor in euro se va lua in considerare cursul euro mediu anual practicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: ANULCURS EURO20104, 209920114, 237920124, 4560
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind experienta similara
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare, efectuate in ultimii 3()trei)ani- calculati prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul va prezenta cel putin o copie dupa paginile relevante ale unui certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, din care sa reiasa ca au furnizat pana la data depunerii ofertelor produse similare in valoare de cel putin :
-pentru lot 1 =500 000 lei
-pentru lot 2 = 45 000 lei
se solicita prezentarea unei declaratii referitoare la gradul de acoperire cu statii de distributie pe care o detine pe teritoriul judetelor Arges. Dambovita, Giurgiu, Teleorman , Olt, Ilfov si Mun. Bucuresti
Documente emise de organisme aceditate care sa confirme certificarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau oricare alt standard echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formular nr.16Pt calculul valorii contractelor in euro se va lua in considerare cursul euro mediu anual practicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: ANULCURS EURO20104, 209920114, 237920124, 4560.Lista statiilor de distributieprezentare certificat al sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau oricare alt standard echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a) Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare : pretul unitar/litru (lei/litru) .Eventualele limite ale valorilor pana la care elem of care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare pot fi imbunatatite: nu exista limite.Informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitie ofertantilor in cursul licitatiei electronice si momentul cand aceste informatii vor fi disponibile-sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la : - existenta de preturi sau valori noi prezentate in cadrul licitatiei electronice- numarul participantilor la licitatia electronica-clasamentIn cadrul licitatiei electronice ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii acestei faze. Nr.runde= 1. Licitatia electronica va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. Durata unei runde: 1 (una) zi.In vederea participarii la licitatia electronica operatorii economici trebuie sa fie inregistrati online si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem. Informatii disponibile pentru conectare si inregistrare la: http: //www.e-licitatie.ro
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.05.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.05.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.05.2013 10:00
Locul: sediul autoritatii contractante dinPitesti Calea C-lung, nr6-8, Arges
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicitiai ofertantului sau reprezentanti legali ai acestuia
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Daca ofertele prezentate in ultima runda a licitatiei electronice sunt egale , atunci AC va solicita ofertantilor clasati pe primul loc o noua oferta financiara in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256.2 din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic Contencios
Adresa postala: str.Calea C-lung , NR.6-8, Arges, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110147, Romania, Tel. +40 248218250, Fax: +40 248220878
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.04.2013 13:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer