Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie motorina si combustibil termic lichid


Anunt de participare numarul 142099/20.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
STATIUNEA DE CERCETARE DEZVOLTARE AGRICOLA LIVADA
Adresa postala: Loc. Livada, Jud. Satu Mare, Str. Baia Mare, Nr. 7. CP. 447180, puncte de contact- Stekli Elisabeta, Tel: +40 261840001, E-mail [email protected]., Localitatea: Livada, Cod postal: 447180, Romania, Punct(e) de contact: FLOARE MOISA, Tel. +40 261840001, Email: [email protected], Fax: +40 261840001, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Cercetare-Dezvoltare in agricultura, Institutie publica in subordinea ASAS Bucuresti.
Activitate (activitati)
Altele: Cercetare-Dezvoltare in agricultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie motorina si combustibil termic lichid
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Oras Livada, STR.Baia Mare Nr.7, Jud. Satu Mare cod postal 447180
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de motorina pentru tractoare si masini agricole si combine in cantitate de 100000 litri cu o valoare estimata fara TVA de 464000 lei si 16000 litri combustibil termic lichid pentru incalzirea sediului institutiei cu o valoare estimata fara TVA de 52160 lei.
Total valoare estimata 516160 lei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
09100000-0-Combustibili (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie de motorina pentru tractoare si masini agricole si combine in cantitate de 100000 litri cu o valoare estimata fara TVA de 464000 lei si 16000 litri combustibil termic lichid pentru incalzirea sediului institutiei cu o valoare estimata fara TVA de 52160 lei.
Total valoare estimata 516160 lei.
Valoarea estimata fara TVA: 516, 160RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
10200 lei, pentru IMM-uri5600 lei. In cazul in care se opteaza pentru constituirea garantiei prin virament bancar acesta se va face in contul RO 70TREZ 5465 009X XX00 3790 deschis la Trezoreria Satu Mare. Pentru operatorii economici straini garantia se poate constitui si in euro sau alta valuta la un curs BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu cinci zile. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata pana la data deschiderii ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei trebuie sa fie de cel putin 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se va depune scanata in SEAP si se va transmite si in original la sediul autoritatii contractante pana la data limita pentru depunerea ofertelor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se face din surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Descriere: Se solicita declaratii pe propria raspundere semnate de reprezentantii legali si stampilate privind neincadrarea in prevederile art.180 (Formularul nr.1) , art.181 (Formularul nr.2) , art.69 (Formularul nr.3) , certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular nr.4 ) , Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular nr.5). Persoane cu functii de raspundere in cadrul autoritatii contractante : Moisa Floare-Director, Bone Alexandru- ingiren sef, Stekli Elisabeta-Contabil Sef, Sirca Crucita-Secretar Stiintific, Kranyak Francisc-Sef serv patrimoniu, achizitii, investitii, marketing si administrativ, Oniga Gheorghe-?ef baza vegetala. Tautu Ioan Claudiu-Consilier juridic. Se solicita certificat de atestare fiscala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la bugetul statului in luna anterioara depunerii ofertelor. Se solicita certificat privind plata taxelor si impozitelor locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii la bugetul local in luna anterioara depunerii ofertelor. Copie scanata dupa Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului care sa contina informatii reale privind obiectul de activitate al ofertantului , informatii valabile la data limita de depunere a ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afaceri globala pe ultimii trei ani. Cerinta se indeplineste prin completarea Formularului C. In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta Formularul C. Un document justificativ edificator care atesta valoarea cifrei de afaceri (bilant, balanta contabila, etc) Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date.Se va completa si prezenta Formularul C.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa si prezenta Formularul C.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse in ultimii trei ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar in conformitate cu art.188 alin (1)din OUG 34/2006. In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective operatorul economic nuare posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Prin prezentarea formularului 8 operarorul economic va face dovada ca in ultimii trei ani a comercializat o cantitate de combustibil de minim 100000 litri motorina pentrul lotul 1 si 16000 litri CTL pentru lotul 2.Se va completa Formularul D si anexa.
Standarde de asigurare a calitatii si de protectie a mediului.Se va prezenta certificat ISO9001/2008 privind sistemul de management al calitatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa Formularul D si anexa.Se va prezenta certificat ISO9001/2008 privind sistemul de management al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
115
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.03.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.03.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.03.2013 12:00
Locul: Statiunea de Cercetare Dezvoltare Agricola Livada Str.Baia Mare nr.7, jud.Satu Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Dr.ing.Moisa Floare DirectorStekli Elisabeta Contabil Sef.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
- Oferta se depune la sediul unita?ii contractante prin posta sau curier (Formularul F), ambalat, sigilat si marcat.- Ofertantul trebuie sa depuna oferta pana la data si ora limitastabilita in fisa de date a achizitiei.- Operatorii economici interesati vor completa documentele de calificare le vor semna si stampila. Ofertantul va prezenta propunerea tehnica, propunerea financiara si documentele de calificare in plicuri separate, marcate corespunzator, atat originalul cat si in copii. Ofertantul trebuie sa sigileze originalul si setul de copii in plicuri separate, marcand corespunzator plicurile cu ?ORIGINAL? respectiv ?COPIE?. Plicurile se vor introduce intr-un plic exterior, netransparent, inchis corespunzator si sigilat.In cazul unei discrepante intre original si copie, va prevala originalul.Plicurile trebuie sa fie marcate cu denumirea si adresa ofertantului, pentru a permite returnarea ofertei, in cazul in care oferta este declarata intarziata. Pe plicul exterior se va mentiona ?A NU SE DESCHIDE INAINTE DE DATA DE ........ ORA ...... ?. In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256 & 2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Statiunea de Crrcetare-Dezvoltare Agricola Livada- compartiment juridic
Adresa postala: Str. Baia Mare, Nr. 7, Localitatea: Livada, Cod postal: 447180, Romania, Tel. +40 261840001, Email: [email protected], Fax: +40 261840361, Adresa internet (URL): www.scdalivada.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.02.2013 09:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer