Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie motorina vrac tip Euro 4


Anunt de participare (utilitati) numarul 40080/30.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA DE TRANSPORT PUBLIC SA
Adresa postala: ARAD, CALEA VICTORIEI, NR. 35B - 37, Localitatea: Arad, Cod postal: 310158, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Contracte Achizitii, Tel.0257 / 338590, In atentia: Gherghel Dan, Email: [email protected], Fax: 0257 / 338625, Adresa internet (URL): www.ctparad.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie motorina vrac tip Euro 4
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: statia interna de carburanti a SC CTP SA, situata in municipiul Arad, Calea Victoriei, nr 35b-37
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 16, 300, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: anual se va relua cu semnatarii acordului cadru competitia de reofertare a motorinei vrac tip Euro 4
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
prin acordul cadru se doreste achizitionarea pe parcursul a 4 ani a cantitatii de 1.600.000 litri/an motorina vrac tip Euro 4, cu posibilitate de modificare a cantitatii cu +/- 10 % pe an
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
23121200-3 - Motorina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitatea de motorina vrac tip Euro 4 ce se doreste a se achizitiona este de 1.600.000 litri / an, cu posibilitate de modificare a cantitatii cu +/- 10% pe an, pe baza incheierii de acord cadru pe o perioada de 4 ani, cu reluarea anuala a competitiei de reofertare a motorinei.
Valoarea estimata fara TVA: 16, 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: 81500 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse de finantare: surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
se solicita legalizarea asocierii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea conform prevederilor art 180 din OUG nr 34/2006-original
-declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art 181 din OUG nr 34/2006-original
-codul unic de inregistrare/echivalent UE-copie legalizata
-certificatul de inregistrare fiscala/echivalent UE-copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilant financiar pe anii 2004, 2005 si 2006, inregistrat la organele financiare competente/echivalent UE-copie legalizata
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista principalelor contracte similare ( cantitativ ) de furnizare motorina tip Euro 4 din ultimii 3 ani ( 2004, 2005 si 2006 )-original
-autorizatie de functionare-copie legalizata
-fisa de informatii generale-original
-autorizatie pentru ofertant privind dreptul de comercializare a motorinei tip Euro 4, emisa de catre producator-copie legalizata
-minim 3 recomandari din partea unor clienti privind livrarea unor cantitati similare de motorina tip 4-original sau copie legalizata
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pret
80%
Descriere:
2.
caracteristici privind nivelul calitativ si tehnic
10%
Descriere:
3.
termen de livrare
5%
Descriere:
4.
livrare pe baza de tichet tiparit de catre debitmetrul vizat metrologic al cisternei
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.01.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: se poate achita la casieria autoritatii contractante sau cu OP
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.01.2008 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.01.2008 10:00
Locul: Serviciul Contracte - Achizitii, Arad, Calea Victoriei, nr 35b - 37, cam 14
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300846, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala: P-ta Tepes Voda, nr 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256/498092, Fax: 0256/498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Compania de Transport Public SA - Biroul Juridic
Adresa postala: Calea Victoriei, nr 35b-37, Localitatea: Arad, Cod postal: 310158, Romania, Tel.0257/338590, Fax: 0257/338625
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.11.2007 08:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer