Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie Nacela tractabila de 8 metri


Anunt de participare (utilitati) numarul 140988/07.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
E. ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: P-ta Trandafirilor nr. 17, Localitatea: Tirgu Mures, Cod postal: 540049, Romania, Punct(e) de contact: Andrei Mihaly/ Radu Vlad Dorian, Tel. +40 365403679/ 698, Email: [email protected], Fax: +40 365403693, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate pe actiuni
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie Nacela tractabila de 8 metri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Localitatea Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie Nacela tractabila de 8 metri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42418000-9 - Utilaje de ridicare, de manipulare, de incarcare sau de descarcare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 buc - Achizitie Nacela tractabila de 8 metri
Valoarea estimata fara TVA: 104, 740RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1047, 40 ron (523, 70 ron pentru IMM). Valab Gar Part curge de la data limita de depunere a ofertelor si este val cel putin 100 zile de la data limita de depunere a candidaturilor. Mod de constituire: conform art. 86 alin.(1) din H.G. nr. 925/2006 prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in contul RO83BRDE040SV14134800400 deschis la BRD ? filiala Bacau, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada mai sus mentionata. Nu se accepta constituirea garantiei de participare prin depunere numerar la casieria autoritatii contr.Se va prezenta si decl pe proprie raspundere privind incadrarea in cat IMM(daca este cazul), in original.In conf. cu art 278prim-(1) din OUG34/2006, in mas in care CNSC respinge o contestatie, aut contractanta va retine contestatarului din garantia de particip in raport cu val estimata a contractului. 10%(5% pt IMM) din val ctr fara TVA. Modul de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive conform H.G. nr. 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii E.ON Moldova Distributie SA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin
Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Prezentare Formular 12A;2- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificari si completari
prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Prezentare Formular 12B;3-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69indice1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006
aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Prezentare Formular 13 APersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director General: Sorin-Sebastian POTANC; - Director General Adjunct: Livioara SUJDEA Persoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de achizitie: Flavius Marcus, Erwin Wagner, Andrei Mihaly, Radu Vlad Dorian, Manea Florin, Andrei Mitica, Angela Vasile;
4. Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314 /2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta- Prezentare Formular 13 B; Se solicita certificat ORC in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".In cazul in care acest document se depune in copie autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor castigatori sa prezinte certificatul in original/copie legalizata. Pentru persoanele fizice autorizate documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale. Pentru persoanele fizice/juridice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani. Cifra de afaceri minima de indeplinit: 207.385 lei (45.433, 38 euro). Ca si modalitate de indeplinire se va prezenta formular aferent cifrei de afaceri. La completarea formularului aferent cifrei de afaceri, in ceea ce priveste echivalenta euro, se va utiliza cursul mediu leu/euro publicat de BNR pentru anul in cauza.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita experienta similara prin care Ofertantul va face dovada existentei unui portofoliu de clientii carora le-a furnizat produse similare: valori, perioade de livrare, cantitatea. Nivelul minim al experientei similare este de 104740 ron (22.946, 15 euro). Ca si modalitate de indeplinire se completeaza formular de experienta similara. La completarea formularului aferent experientei similare, in ceea ce priveste echivalenta euro, se va utiliza cursul mediu leu/euro publicat de BNR pentru anul in cauza.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
90%
Descriere: Pretul unitar al remorcii cu conditia de livrare DDP Iasi
2.
Caracteristici tehnice
10%
Descriere: Punctaj tehnic: 0, 5xP1+0, 3xP2+0, 2XP3. P1: Inaltimea minima de luctru de 10 m, (10 puncte). Ofertele cu inaltimea minima de lucru a nacelei mai mica de 10 metri vor fi descalificate. Pentru cea mai mare oferta de va fi acordat punctajul maxim pentru alta valoare se va acorda puntajul dupa formula: [Valoare ofertata/Valoare maxima ofertata]xpuntaj alocat. P2: Capacitatea minima a platformei de 200 kg, (10 puncte). Ofertele cu Capacitatea minima a platformei mai mica de 200 kg vor fi descalificate. Pentru cea mai mare oferta de va fi acordat punctajul maxim pentru alta valoare se va acorda puntajul dupa formula: [Valoare ofertata/Valoare maxima ofertata]xpuntaj alocat. P3: Capacitate acumulatori de minim 115 Ah (10 puncte). Ofertele cu Capacitate acumulatori mai mica de 115Ah vor fi descalificate. Pentru cea mai mare valoare ofertata va fi acordat punctajul maxim pentru alta valoare se va acorda puntajul dupa formula: [Valoare ofertata/Valoare maxima ofertata]xpuntaj alocat.
Punctaj maxim componenta tehnica: 10
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.12.2012 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.12.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.12.2012 11:00
Locul: Tirgu Mures, P-ta Trandafirilor nr. 17
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au punctaje egale, autoritatea contractanta va departaja ofertele in functie de factorul Pretul ofertei, conform metodei de calcul mentionate la criteriul de evaluare Pretul ofertei, Sectiunea IV.2.1). Aceasta metoda de departajare se va aplica doar ofertelor care au punctaje egale. Sectiunea IV.1.2. Termenul de valabilitate al ofertelor este de 100 zile.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la ART.256^2 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departament Juridic SC E.ON Moldova Distributie SA
Adresa postala: P-ta Trandafirilor nr. 21, Localitatea: Tg. Mures, Cod postal: 540049, Romania, Tel. +40 365403769, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.12.2012 11:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer