Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "Achizitie Nava de masuratori topohidrografice pe canalele Dunare Marea Neagra si Poarta Alba Midia Navodari"


Anunt de participare (utilitati) numarul 62992/05.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA CANALELOR NAVIGABILE SA CONSTANTA
Adresa postala: STR.ECLUZEI AGIGEA NR.1, CONSTANTA, Localitatea: Agigea, Cod postal: 907015, Romania, Punct(e) de contact: Raluca Musat, Tel.0241702728, Email: [email protected], Fax: 0241737711, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti portuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
"Achizitie Nava de masuratori topohidrografice pe canalele Dunare Marea Neagrasi Poarta Alba Midia Navodari"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Ecluza AGIGEA.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si livrare nava demasuratori topohidrografice inclusiv obtinere aviz ANR pentru proiect tehnic si detalii de executie ( PT+DDE) si inspectii de specialitate ANR pe faze determinante la executia navei.
- Proiectare, livrare , instalare si punere in functiune Sistem de masuratori topohidrografice.
- Obtinerea clasei de certificare a navei.
- Asistenta tehnica si service in perioada de garantie si postgarantie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
35113342-8 - Nave hidrografice (Rev.1)
50240000-9-Servicii de reparare si de intretinere si servicii conexe pentru transportul maritim si pentru alte echipamente (Rev.1)
50920000-0-Servicii de instalare de echipament de masurat, de control, de testare si de navigare (Rev.1)
50924000-8-Servicii de instalare de echipament de navigatie (Rev.1)
74232250-1-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 buc (detalii in Fisa de date a achizitiei)
Valoarea estimata fara TVA: 3, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE BUNA EXECUTIE: 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI;GARANTIA DE PARTICIPARE: 35 000 LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cazier fiscal pt firma-original sau copie legalizata;declaratie privind eligibilitatea;declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181;certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul general consolidat al statului valabil la data deschiderii ofertelor-original sau copie legalizata;certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, valabil la data deschiderii ofertelor-original sau copie legalizata;certificat constatator-original sau copie legalizata;declaratia privind calitatea de participant la procedura
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 31.12.2007;scrisoare de bonitate din partea bancii-original;Cifra medie de afaceri pe ultimii 3ani: nivel minim 5.000.000 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale;Lista principalelor produse furnizate in ultimii 3ani;exp. similara-nivel minim 500.000Euro;Lista princ.servicii in ultimii 3 ani;exp.similara priv.prestare serv.de proiectare nave-nivel minim 80.000Euro;exp.similara ptr.serv.de reparare si de intretinere nave si sist. masuratori topohidrografice-nivel minim :30.000 Euro; resurse umane;dotarea tehnica;efectivul mediu anual al personalului angajat;standarde asigurare a calitatii; de protectia mediului , Autorizatie livrare ptr. echipamente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Adaos comercial piese de schimb
10%
Descriere: Adaos comercial aplicat la piese de schimb
2.
Timp de mobilizare ptr.remediere defectiuni
10%
Descriere: Timp de mobilizare ptr. remediere defectiuni
3.
Valoarea ofertei
80%
Descriere: Valoarea ofertei
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Invit.part.la L.E.se va transmite catre ofertantii care au depus oferte admisibile in 10 zile lucr.de la desch.ofertelor.Nr.runde-1;Elem.repetitiv: Val.of.;Adaos comercial;Timp mobil.remediere def.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
12771/27.08.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.10.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: Solicit.scrisa: I.contracost daca se solicita documentatia intreaga pe hartie.sau II.accesarea directa a docum. din SEAP, la adresa www.e-licitatie.ro.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.10.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.10.2008 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantul imputernicit legal in scris autorizat sa angajeze ofertantul in procedura de atribuire.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
1.PROCEDURA APLICATA: Licitatie deschisa desfasurata offline cu faza finala LE.(Detalii in Fisa de date a achizitiei)2.Documentatia de atribuire ESTE DISPONIBILA in SEAP, la adresa www.e-licitatie.ro, anexata Anuntului de participare.3.Cond. de obtinere a docum.de atribuire pe hartie: Adresa de solicitare & Copie dupa Certif. inreg. in scopuri de TVA.(fax.0241/737711, tel.702728)4.Criteriile de evaluare: detaliate in Fisa de date a achizitiei , anexata Anuntului de participare publicat in SEAP.5.Daca documentatia de atribuire nu se va solicita pe suport de hartie, si se va lua din SEAP, va rugam sa ne transmiteti oricum o Adresa de intentie ptr. participare la procedura, cu adresa d-voastra.(ptr.eventuale completari la documentatie).Multumim.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS, NR6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: STR TRAIAN, NR 23, ,Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241/616.003, Fax: 0241/616.003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPANIA NATIONALA "ADMINISTRATIA CANALELOR NAVIGABILE"SA CONSTANTA-BIROUL JURIDIC
Adresa postala: STR.ECLUZEI, NR1, AGIGEA, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 907015, Romania, Tel.0241/702.700, Fax: 0241/737.711
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.09.2008 09:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer