Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitie nava specializata la interventii de spargere a ghetii pe Dunarea fluviala


Anunt de participare (utilitati) numarul 141296/22.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA FLUVIALA A DUNARII DE JOS RA GALATI
Adresa postala: GALATI, STR. PORTULUI, NR. 32, Localitatea: Galati, Cod postal: 800025, Romania, Punct(e) de contact: CRISTIAN SENDREA, Tel. +40 236460016 / 134, Email: [email protected], Fax: +40 236460847, Adresa internet (URL): www.afdj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
- Activit??i portuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
achizitie nava specializata la interventii de spargere a ghetii pe Dunarea fluviala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: dana A.F.D.J.-R.A. Galati
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului il constituie achizitia unei nave specializata la interventii de spargere a ghetii pe Dunarea fluviala.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34513200-8 - Remorchere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 buc. nava specializata la interventii de spargere a ghetii pe Dunarea fluviala
Valoarea estimata fara TVA: 11, 447, 250RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 114.000 RONPerioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: scrisoare de garantie bancara, in original, in conformitate cu Formularul 9 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia de participare se poate constitui si prin virament bancar in contul RO75BRDE180SV03879541800, deschis la BRD Galati.Data la care se va face echivalenta leu / alta valuta va fi cu 7 zile inainte de data depunerii ofertelor.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare astfel cum a fost solicitata in documentatia de atribuire vor fi respinse.In cazul in care ofertantul a depus o contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor si aceasta i-a fost respinsa, din garantia de participare se va retine, conform art. 2781, alin. (1) din OUG 34/2006 actualizata, suma de: 8.705 RON.Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art. 87 din H.G. 925 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Contractantul are oblig de a const garantia de buna executie (GBE) in termen de 15 zile de la semn contr si inreg ac la sediul achiz.a) Cuantumul GBE este de 5% din pretul contr, fara TVA.b) Modul de const a GBE a contr: printr-un instr de garantare emis de o soc bancara sau de o soc de asigurari, sau prin retineri succesive din fact coresp comenzilor emise.In cazul const GBE prin retineri succesive, contr are oblig, ca in termen de 15 zile de la semnarea contr, sa desch un cont la disp autoritatii contr la Trezoreria Statului si sa depuna 1% din pretul contr fara TVA.Pe parcursul indepl contr, autoritatea contr urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite ofertantului, pana la concurenta sumei stabilite drept GBE.Autoritatea contr are oblig de a restitui GBE in cel mult 14 zile de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat (alocatii bugetare)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea (Formularul 1) ? se va prezenta si de tertul sustinator, dupa caz
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cumodificarile si completarile ulterioare (Formularul 2) ? se va prezenta si de tertul sustinator, dupa cazTertul sustinator nu trebuie sa se gaseasca in niciuna dintre situatiile care determina excluderea lui din procedura de atribuire, prevazute la art. 181, lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006.
3. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale ? eliberat de Primarie
4. Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor PubliceNota: Certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Neindeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, a contributiei pentru fondul de somaj si a contributiei pentru fondul de asigurari de accidente si boli profesionale precum si a impozitelor si taxelor locale atrage dupa sine excluderea ofertantului din procedura de achizitie.
Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.
5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul 3)
6. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul 4) ? se va prezenta si de tertul sustinator si de subcontractant, dupa caz
In sensul prevederilor art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt Mircea Razvan Cristea-Director General si Cristian Sendrea-Sef Serviciu Achizitii.
Documentele pot fi prezentate in oricare dintre formele: original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. 1. Ofertantul are obligatia de a prezenta Certificatul constatator (original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), eliberat de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
2. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea, pentru conformitate, a documentului in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul are obligatia de a face dovada efectuarii in ultimii 3 ani a maxim 2 livrari de produse similare cu o valoare cumulata cel mult egala cu 11.000.000 lei, fara TVA.
Demonstrarea indeplinirii cerintei se poate face prin prezentarea oricaror documente din cele mentionate mai jos:
- fisa de informatii privind experienta similara ? Formularul 5;
- certificate / documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar;
- recomandarea beneficiarului, in copie ? Formularul 6.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Pt a putea partic la faza finala de licitatie electronica (LE), ofertantii trebuie sa fie inreg in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (S.E.A.P.), conform art. 6, alin. (2) din H.G. 1660 / 2006.Inv de part la faza finala de LE se va trans de catre autoritatea contractanta (AC), pe cale electronica, simultan, tuturor ofertantilor care au depus oferte admisibile. Inv va contine data si momentul de start al fazei finale de LE.LE se va desf intr-o singura runda, durata rundei fiind de 24 ore.Procesul repetitiv de ofertare se va referi numai la pret, participantii putand doar sa imbunatateasca pretul ofertat in cadrul sed de desch a of. Daca of nu se imb, LE se opreste.Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta si nr de particip inscrisi la licitatie.Daca, dupa LE, doua sau mai multe of contin pretul cel mai mic, AC va solicita ofertantilor care au ofertat cel mai mic pret o noua prop fin in plic inchis, iar contr va fi atrib celui a carui prop fin are pretul cel mai scazut.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.02.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.02.2013 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.02.2013 12:00
Locul: sediul AFDJ Galati, str. Portului, nr. 32
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii ofertantilor si observatorii UCVAP, dupa caz
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in conformitate cu prevederile art.2562 din OUG nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Management si Juridic al A.F.D.J. ? R.A. Galati
Adresa postala: str. Portului, nr. 32, Localitatea: Galati, Cod postal: 800025, Romania, Tel. +40 236460016 /108
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.12.2012 11:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer