Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Achizitie obiecte de inventar (monitoare si imprimante )?


Anunt de participare numarul 127333/28.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Craiova
Adresa postala:  Str. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200585, Romania, Punct(e) de contact:  sabina dumitru, Tel. 0251/415907 0722382962, Email:  [email protected], Fax:  0251/411561, Adresa internet (URL):  [email protected], Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Achizitie obiecte de inventar (monitoare si imprimante )?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Craiova, str.A.I.Cuza nr.7
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Achizitie obiecte de inventar (monitoare si imprimante )?:
-monitoare LCD -20 buc.
-imprimanta laser A4 ? 30 buc.
-imprimanta multifunctionala laser A4 ? 10 buc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30231310-3 - Ecrane plate (Rev.2)
30232000-4-Echipament periferic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform Caietului de sarcini nr.98031/29.06.2011, anexat.
Valoarea estimata fara TVA: 40, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
20 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 750 lei.Garantiei de buna executie: 10%din valoarea contractului(excl.TVA).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind situatia personala a operatorului economic-Anexa nr.10
Persoanele juridice/fizice romane: a)certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local;
b)certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.
Persoanele juridice/fizice straine: documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine(certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente);
-declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular nr.12C.
-certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
-declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese-Formular nr.1
-Acord de asociere-Anexei nr.44, daca este cazul.
-certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului,
-certificat unic de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului (CUI)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Ultimul bilant contabil inregistrat la organisme competente sau echivalent
-Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010)-Anexa nr.11
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima pentru cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani: 75.000 lei (excl.TVA), respectiv 17.847, 79 Euro (1 Euro = 4, 2022 lei la data de06.07.2011).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani- Anexa nr.12
-Experienta similara
-Informatii privind subcontractantii: Anexei nr.18 cu precizarea partii/partilor din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului care va fi indeplinit de catre subcontractanti, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si specializarea acestora.
-Cerinte privind prezentarea de standarde de asigurare a calitatii: Certificat ISO 9001 sau echivalent pentru operatorul economic
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte obligatorii: ofertantul vaface dovadalivrarii in ultimii 3 ani de produse similare cu cele ofertate, CodCPV: 30231310-3 ecrane plate, 30232000-4 echipament periferic, incluse in cadrul unui/unor contract(e) de furnizare, in valoare cumulata egala sau mai mare decat 37.500 lei (excl.TVA), respectiv8.923, 90 Euro(1 Euro= 4, 2022lei la data de 06.07.2011).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
FAZA FINALA DE LICITATIE ELECTRONICA, IN CONF.CU PRECIZARILE FISEI DE DATE A ACHIZITIEI, LA CAP.IV.2 SI IN CONFORMITATE CU HG. NR.1660/2006, CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
20/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.08.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.08.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.08.2011 12:00
Locul: Primaria municipiului Craiova, str. A.I.Cuza nr.7-Sala Nicolae Romanescu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor prin reprezentantul imputernicit al acestuia
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatie de atribuire este disponibila in format electronic, in SEAP, atasata prezentului anunt de participare la sectiunea Documentatie de atribuire.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Craiova-Directia Juridica
Adresa postala:  str.A.I.Cuza nr.1, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200585, Romania, Tel. 0251/416235, Fax:  0251/411561
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.07.2011 10:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer