Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie-Obiectiv1:Biobaza,Necropsie si Unitati Experimentale.Obiectiv2:Constructie noua Clinica Veterinara si Modernizare Complex Laboratoare.


Anunt de participare numarul 110357/27.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara a Banatului Timisoara
Adresa postala:  Calea Aradului 119, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  1900, Romania, Punct(e) de contact:  Ionel Radu, Tel. 0721580169, Email:  [email protected], Fax:  0256277174, Adresa internet (URL):  www.usab-tm.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de invatamint superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie-Obiectiv1: Biobaza, Necropsie si Unitati Experimentale.Obiectiv2: Constructie noua Clinica Veterinara si Modernizare Complex Laboratoare.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: U.S.A.M.V.B.Timisoara-Calea Aradului nr.119
Codul NUTS: RO42 - Vest
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
DEZVOLTARE INFRASTRUCTURA DE CERCETARE, EDUCATIEI SI SERVICII IN DOMENIILE MEDICINEI VETERINARE SI TEHNOLOGIILOR INOVATIVE PENTRU RO.05 .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45211350-7 - Lucrari de constructii de cladiri multifunctionale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-Obiectiv1: Biobaza, Necropsie si Unitati Experimentale.Obiectiv2: Constructie noua Clinica Veterinara si Modernizare Complex Laboratoare.
Valoarea estimata fara TVA: 14, 578, 005RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 280000si garantia de buna executue 5%din valoarea contractului fara TVA, conform Conditiilor din FISA DE DATE.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI EUROPENE.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoarese solicita legalizarea asocierii.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: 1. Declaratie privind eligibilitatea ? Formular nr. 1.
Cerinta obligatorie:
1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? Formular nr 2
2. Certificat de atestare fiscala emis de M.F.P. ? A.N.A.F.? Administratia Finantelor Publice a judetului unde isi desfasoara activitatea, de plata a datoriilor catre bugetul de stat consolidat (bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor pentru somaj si bugetul fondului national unic de asigurari sociale de sanatate), valabil la data deschiderii ofertelor;
3.Certificat de atestare fiscala emis de Serviciul Public de Impozite, Taxe si alte Venituri ale Bugetului Local, de plata a datoriilor catre bugetul local, valabil la data deschiderii ofertelor
Certificatele mentionate trebuie sa oglindeasca situatia obligatiilor ofertantului la data deschiderii ofertei.
Ofertele depuse de catre operatorii economici care figureaza cu restante catre bugetul general consolidat al statului sau bugetul local, neachitate la data deschiderii ofertelor, vor fi excluse din prezenta procedura
Nota: Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
-Bilant contabilladata 31.12.2009:31.12.2008,
bilant inregistrat la organele competente inregistrat de organele competente din tara respectiva)
Ultima balanta contabila
Pentru persoanele juridice/fizice straine bilantul contabil 31.12.2009, 31.12.2008 si ultima balanta contabila , se vor prezenta traduceri in limba romana legalizate.
Actelese prezintain copii, stampilate si semnatepentru conformitate de reprezentantii legali ai ofertantului
- Fisa de informatii generale( in domeniul constructiilor) ? Formular nr. 3-Declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3ani , valoarea minima impusa este29.000.000lei
- Declaratie pe propria raspundere ca in cazul, in care oferantul este castigator se face ?Asigurarea riscului profesional? pana la data semnarii contractului,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
- Declaratie privind Lista principalelor lucrariexecutate in ultimii 5ani ? Formular nr. 12F
-Obligativitatea prezentarii dovezii indeplinirii si finalizarii in ultimii 5 ania cel putin unu saumaxim 2 contracte, care au avut ca obiect realizarea unor lucrari similare( lucrari de constructiiinclusiv instalatii sanitare, electrice, termice, climatizare, gaze naturale la : institutii de invatamantsau constructii civile rezidentiale si nerezidentiale) ; astfel incat suma valorii celor 2 contracte sa fiecel putin 14.000.000lei
? Formular nr. 4Pentru acestea se vor prezenta :
-contractele, -proces verbalde receptie finala a lucrarilor in copie si valorile lor;
-recomandari;
Nu se admit procese verbale partiale;
Recomandareaemisava fi semnatadeautoritate ori de catre clientul privat beneficiar ? in original sau copie legalizatasi trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte:
a) modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;
b) daca pe parcursul executiei lucrarilor au fost inregistrate:
-c)neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari;
-d)cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului;
-e)receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate.
Nu se admit ca lucrari similare lucrari de reparatii capitale sau reabilitari de cladiri.
- Asigurareacu personalului calificat ? formular 21
Se va face dovada ca operatorul economic dispune de personal calificat pentru meseriile :
1)dulgher2)izolator
3)fierar
4)zugrav5)zidar
6)instalator sanitar
7)faiantar
8)parchetar
9)instalatorincalzire
10)instalator ventilatii
11) instalator gaze
Personalulangajat, autorizat de Inspectoratul de Stat in Constructiii categoriile : RTE(I, IX), In acest sens, ofertantii vor prezenta in copie legalizata atestatele/autorizatiile pentru RTEautorizatii/atestate valabile pe toata durata realizarii lucrarilor ce fac obiectul prezentei achizitii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatie cu finalizare electronica.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.11.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.12.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.12.2010 10:00
Locul: U.S.A.M.V.B.Timisoara BIROUL ACHIZITII
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de licitatie sidelegatii imputerniciti ai firmelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): DEZVOLTARE INFRASTRUCTURA DE CERCETARE, EDUCATIEI SI SERVICII IN DOMENIILE MEDICINEI VETERINARE SI TEHNOLOGIILOR INOVATIVE PENTRU RO.05
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Pentru persoanele nominalizate se vor prezenta documente justificative din care sa rezulte raportul juridic dintre acestia si ofertant.- Declaratie privind dotarile specifice formular 22, 23, 13Se va face dovada ca operatorul economic dispune de urmatoarele utilaje : !)autopompa hidraulica beton2)excavator3)buldozer4)vibrator5)automacara cu brat telescopic6)schela metalica7)centrala beton8)incarcator frontal9) aparat sudura10) compactorSe vor prezenta taloane/facturi de achizitie/contracte de inchiriere/contracte de comodat etc.- Declaratie pe propria raspundere prin care acesta certifica faptul ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, care sunt in vigoare la nivel national si care vor fi respectate de catre ofertant pe parcursul indeplinirii contractului. Institutiile competente de la care operatorii economici pot obtine informatii detaliate privind reglementarile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii: Inspectoratul Teritorial de Munca-ACESTEA SUNT COMPLETARI LA SECTIUNEA III-CAPACITATEA TEHNICA.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatilor
Adresa postala:  strada Stravropol nr6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  strada Tarcului 1, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  1900, Romania, Tel. 0256/498054, Email:  [email protected], Fax:  0256/498721
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile din ziua urmatoare a luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal-art.67/OUG94/2007
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al U.S.A.M.V.B
Adresa postala:  Calea Aradului 119, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  1900, Romania, Tel. 0256/277174, Fax:  0256/277174
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.10.2010 14:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer