Licitatie Publica - achizitie ordine, medalii si semne onorifice
Anunt de participare numarul 11971/27.04.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA PREZIDENTIALA
Adresa postala: SOS. COTROCENI, NR. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 76258, Romania, Punct(e) de contact: Administratia Prezidentiala, Departamentul Financiar si de Logistica, sos. Cotroceni, nr. 1, sect. 6, Bucuresti, Tel.312.11.76, In atentia: CRISTIAN PITES, Email: [email protected], Fax: 430.61.93, Adresa internet (URL): www.presidency.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie ordine, medalii si semne onorifice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul Administratiei Prezidentiale
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 10, 310, 498RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 4 contracte anuale(anul 2007:2495498 ron; anul 2008: val.estimata: 2563000; anul 2009: val.estimata: 2605000; anul 2010: val. estimata: 2647000)
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie ordine, medalii si semne onorifice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
36212000-0 - Medalii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 495, 498RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 09.07.2007 pana la 31.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: 20000 rongarantie buna executie: 5% din valoarea fara tva a contractului subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. declaratie privind eligibilitatea
2. certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si la bugetul de stat valabile la data deschiderii
3. certificat eliberat de Oficiul Registrului Comertului privind domeniul de activitate
4. certificat de inregistrare fiscala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. fisa de informatii generale(cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. mai mare de 3000000 ron(aproximativ 857000 euro)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. lista principalelor contracte prestate in ultimii 3 ani.
2. Declaratie referitoare la echipamentele tehnice .3.Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate
4.Informatii referitoare la utilajele, echipamente.5.Informatii privind-subcontractanti acestora.
6.documentecare confirma certificarea sistemului de management al calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract avand o valoare mai mare sau egala cu 700000 ron . Experienta in domeniu minim 10 ani.6.ISO 9001/2000
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul total cel mai scazut
85%
Descriere:
2.
Asigurarea gratuita de spatii de depozitare
10%
Descriere:
3.
Reconditionare gratuita pentru o perioada de 2 ani de la expirarea garantiei
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.06.2007 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: plata se va face la casieria Administratiei Prezidentiale; persoana de contact Cristina Popa
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.06.2007 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.06.2007 14:00
Locul: sediul Administratiei Prezidentiale, sos. Cotroceni, nr. 1, sect. 6,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Adresa postala: sos. Oltenitei, nr. 70-111, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.+4(021)332.12.40, Fax: +4(021)332.33.77, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: bdul. Dinicu Golescu, nr. 38, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.+4(021)311.80.90, Fax: +4(021)311.80.95, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Prezidentiala, departamentul Financiar si de Logistica
Adresa postala: sos. Cotroceni, nr. 1, sect. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 76258, Romania, Tel.+4(021)319.31.16, Email: [email protected], Fax: +4(021)319.31.16, Adresa internet (URL): www.presidency.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.04.2007 17:16