Licitatie Publica - Achizitie Oua embrionate de 10 zile, COD CPV: 03142500-3
Anunt de participare numarul 83602/05.08.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Microbiologie si Imunologie "Cantacuzino"
Adresa postala: Splaiul Independentei 103, Sector 5 Bucuresti, 050096, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050096, Romania, Punct(e) de contact: Tapu Gheorghe, Tel.021/ 3069100sau3069200 int.5280 si 5164, In atentia: Tapu Gheorghe, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021/ 3069307, Adresa internet (URL): www.cantacuzino.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
inst.cercetare-dezv., productie seruri si vaccinuri de uz uman.
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie Oua embrionate de 10 zile, COD CPV: 03142500-3
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Splaiul Independentei nr.103, sector 5, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie Oua embrionate de 10 zile, COD CPV: 03142500-3
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03142500-3 - Oua (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- 2.592.000 bucati oua embrionate de 10 zile, - Cantitatea totala poate fi suplimentatacu pana la 1.296.000bucati.
Valoarea estimata fara TVA: intre 482, 232 si 723, 348EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Cantitatea totala poate fi suplimentatacu pana la 1.296.000bucati.
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 16 luni incepand de la data atribuirii contractului
1 prelungiri posibile
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 16 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
G.participare= 2% val.estim.fara TVA, adica 14467euro echiv.in lei.Curs BNR in ziua: 14.09.2009.Garantia de buna executie - o suma fixa egala cu _5 % din valoarea contractului atribuit, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Formular : Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani;
- Formular A: Declaratii privind eligibilitatea
-Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, valabil 30 zile
- Certificat de inregistrareeliberat de Camera de Comert si Industrie a Romaniei;
-Certificat de inregistrare in scopuri de TVA emis deAgentia Nationala de Administrare Fiscala (codul fiscal);
-Certificat fiscal privind achitarea datoriilor la zi catre bugetul local
- Atestat fiscal de la Ministerul Finantelor Publice privind plata la zi a taxelor catre bugetul de stat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani
- rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani( bilant contabil prescurtat, vizat si inregistrat de organele competente, pe care ofertantul avea obligatia sa il depuna, potrivit legii; contul profit si pierdere si datele informative).
- declaratie pe proprie raspundere privind respectarea conditiilor de munca si de protectie a muncii la elaborarea ofertei si derularea contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Autorizatia de functionare sanitar-veterinara.
-Formularul C2 Lista principalelor livrarii de produse in ultimii 3ani cu anexa cuprinzand valori, perioade livrare, beneficiari / cantitati,
- Formularul : Experienta similara. Ofertantul va prezenta 3 recomandari din partea beneficiarilor si un contract indeplint in totalitate, in copie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica din SEAP va avea una runda finala.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6165/03.08.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.09.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.09.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.09.2009 13:00
Locul: Serv. Aprovizionare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii M.F., precum si reprezentantiiofertantilor cu imputerniciri
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): wwww.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti, sectia Contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Spl. Independentei nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021.3195180, Email: [email protected], Fax: 021.332.1240, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
art.67, OUG 97/2007
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC PROPRIU
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.103, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050096, Romania, Tel.0213069192, Email: [email protected], Fax: 0213069164, Adresa internet (URL): www.cantacuzino.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.08.2009 10:25