Licitatie Publica - ACHIZITIE PACHET ANTIBACTERIENE PENTRU UZ SISTEMIC
Anunt de participare numarul 66139/10.10.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DEVA
Adresa postala: STR.22 DECEMBRIE NR. 58, Localitatea: Deva, Cod postal: 330084, Romania, Punct(e) de contact: ECATERINA RODICA LUCA, Tel.0254214616, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0254254212516
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE PACHET ANTIBACTERIENEPENTRU UZ SISTEMIC
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: FARMACIA2( TBC)
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE PACHET ANTIBACTERIENEPENTRU UZ SISTEMICCLARITROMICINACOMPR.FILMAT 500MG
OFLOXACINACOMPR.FILMAT 200MG
KANAMICINA FL 1G
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33651100-9 - Antibacterieni pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
DENUMIRE COMUNA INTERNATIONALA. U/M CONCENTRATIE CANTITATE/LUNA
CLARITROMICINACOMPR.FILMAT 500MG 200
OFLOXACINACOMPR.FILMAT 200MG 200
KANAMICINAFL1G 100
Valoarea estimata fara TVA: 1, 899.09RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare produse : - garantia de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului de furnizare ;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri C.J.A.S.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea asocierii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat, eliberate de D.G.F.P ;
Certificat constatator privind plata impozitelor si taxelor locale , eliberat de autoritatea locala.Copii dupa certificatul de inregistrare si cel constatator cu anexele vizate la zi , emise de oficiul registrului comertului , din care sa rezulte ca :
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nesolicitat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Documente emise de organisme acreditate care sa ateste : certificare sisteme de management al calitatii ISO 9001:2000 sau act echivalent .
Cerinta obligatorie : -Autorizatia de dealer/echivalent-Autorizatia de punere pe piata a produsului, a produsului, sau echivalent ( rezumat Raport European Public de Evaluare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
15257/07.10.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.11.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.11.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.11.2008 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Personalul specializat al departamentului de achizitii
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL ALBA IULIA
Adresa postala: STR.I.C.BRATIANU, NR.1, Localitatea: ALBA IULIA, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258/810286, Fax: 0258/810286
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr. 6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3118090, Fax: 021-3118090
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL DE ACHIZITII AL SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA DEVA
Adresa postala: STR. 22 DECEMBRIE, NR.58, Localitatea: DEVA, Cod postal: 330084, Romania, Tel.0254/228711, Fax: 0254/228711
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.10.2008 12:56