Licitatie Publica - ACHIZITIE PACHET BRANZETURI CONFORM FISA DE DATE A ACHIZITIEI DIN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE
Anunt de participare numarul 72629/23.02.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA
Adresa postala: B-dul Tomis 145 Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900591, Romania, Punct(e) de contact: IOAN TIBERIU TOFOLEAN, Tel.0241/616784, In atentia: REFERENT FURNICA MARIOARA, Email: [email protected], Fax: 0241/616784
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE PACHET BRANZETURICONFORMFISA DE DATE A ACHIZITIEI DIN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: MAGAZIA DE ALIMENTE A SPITALULUI CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Pachet branzeturi un singur lot , format din :
-branza proaspata vaci5% grasime -1800 kg./luna-branza telemea de vaca 40% grasime -350kg/luna-Branza topita cutie 140 grame -140 cutii /luna-Cascaval-200 kg./lunaUnt65% grasime -200 pachete 200 grame /luna
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15540000-5 - Branzeturi (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pachet branzeturi un singur lot , format din :
-branza proaspata vaci5% grasime -1800 kg./luna-branza telemea de vaca 40% grasime -350kg/luna-Branza topita cutie 140 grame -140 cutii /luna-Cascaval-200 kg./lunaUnt65% grasime -200 pachete 200 grame /luna
Valoarea estimata fara TVA: 207, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE ESTE 1% DIN VALOAREA ACHIZITIEI SI REPREZINTA 2070 LEI SI POATE FI CONSTITUITAPRINSCRISORE BANCARA SAU OPIN CONT RO02TRZ2315005XXX000397
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURILE ALOCATE DE CJAS -CONSTANTA ;TERMEN DE PLATA -30 DE ZILE DE LA FACTURAREA ALIMENTELOR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. eligib Original; decl. privindneincadrareain sit.prev. la art.181 din OUG34/2006 Original; cert.fiscalemise de AFP si Primarie - orig sau copie leg.; Cert. ORC + CUI + Anexa la CUI copie; fisade informatii generale original;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil (bilant la 30.06.2008) copie;Fisa de informatii generale ( cifra deafaceri )
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autoriz pt livrarea produselor de la producator- copie leg.; Recom. din partea altor unitati spitalicesti (cel putin 2 recomandari) orig; Lista princip livrari original; Decl.dotarile spec orig.; Decl. personal orig; Decl. privind stocul(orig) ; certificat ISO :9001:2000 (copie); certificat ISO :22.000 (copie);Fisa tehnica de prezentare copie; Licentade fabricatiede la producator ( copie ); Buletin de analiza organoleptic ( copie ), mostre de produs cate 2 mostre din fiecare produs.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.03.2009 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: PRIN O.P IN CONTRUL RO79 TREZ2315041XXX000606 SAU NUMERAR LA CASIERIA UNITATII, B-DUL TOMIS, NR. 145, CONSTANTA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.04.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.04.2009 13:00
Locul: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA -SALA DE CONSILIU -B-DUL TOMIS NR. 145 CONSTANTA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PERSOANE AUTORIZATESA ASISTE LA DESCHIDEREA OFERTELOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliulnational de solutionareacontestatiilor
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6 , SECTOR 3 , BUCURESTI, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030094, Romania, Tel.021.310.46.41, Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
consiliulnational de solutionareacontestatiilor
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6 , SECTOR 3 , BUCURESTI, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030094, Romania, Tel.021.310.46.41, Fax: 021.310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONTESTATIA POATE FI DEPUSA DE CATRE CONTESTATOR;IN CEL MULT 5 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA A ACTULUI AUTORITATII CONTRACTANTE ; SOLUTIONAREA CONTESTATIEI POATE FI ATACATA IN TERMEN DE 10 ZILE DE LA COMUNICARE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA -OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: b-dul Tomis nr.145, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900591, Romania, Tel.0241/503255, Fax: 0241/619260
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.02.2009 18:07