Licitatie Publica - ACHIZITIE PACHET REACTIVI DE LABORATOR PENTRU ANALIZOR HITACHI 912»
Anunt de participare numarul 51931/12.05.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DEVA
Adresa postala: STR.22 DECEMBRIE NR. 58, Localitatea: Deva, Cod postal: 330084, Romania, Punct(e) de contact: ECATERINA RODICA LUCA, Tel.0254214616, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0254254212516
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE PACHET REACTIVI DE LABORATOR PENTRU ANALIZOR HITACHI912»
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La magazia de materiale al Spitalului Judetean de Urgenta Deva
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PACHET REACTIVI DE LABORATOR PENTRU ANALIZOR HITACHI912»
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24496300-0 - Reactivi chimici (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 Alkalin-Fosfataza IFCC SYS 1 1 trusa 12 x 48ml R1/
6 x 22ml R2
2 CK-MB SYS 1 1 trusa 12 x 22 ml R1/ 6 x 10 ml R2
3 CK-NAC SYS 1 1 trusa 12 x 22 ml R1/ 6 x 10 ml R2
4 Colinesteraza SYS 1 1 trusa 12 x 50ml R1/
6 x 22ml R2
5 GGT SYS 1 1 trusa 4 x 48 ml R1/
2 x 22ml R2
6 GOT IFCC SYS 1 2 trusa 12 x 50ml R1/
3 x 40ml R2
7 GPT IFCC SYS 1 2 truse 12 x 50ml R1/
3 x 40ml R2
8 LDH IFCC SYS 1 1 trusa 4 x 48ml R1/
6 x 11 ml R2
9 A.Amilaza EPS SYS 1 1 trusa 12 x 22 ml R1/ 6 x 10 ml R2
10 Bilirubina totala SYS 2 1 trusa 12 x 44ml R1/
6 x 26 ml R2
11 Bilirubina directa SYS 2 1 trusa 1 x 1600ml R1/
6 x 43ml R2
12 Calciu SYS 1 1 trusa 12 x 50ml R1/
6 x 43ml R2
13 Colesterol CHOD PAP SYS 1 1 trusa 18x 50ml R1
14 HDL-colesterol SYS 1 gen 2 2 truse 6 x 21 ml R1/
3 x 15 ml R2
15 LDL-colesterol SYS 1 plus gen 3 2 trusa 6 x 21 ml R1/
3 x 15 ml R2
16 Creatinina Jaffe SYS 1 2 truse 12 x 50 ml R1/ 6 x 22 ml R2
17 Fier SYS 1 1 trusa 12 x 50 ml R1/ 6 x 20 ml R2
18 Fosfor UF SYS 1 1 trusa 12 x 50 ml R1/ 6 x 43 ml R2
19 Glucoza GOD PAP SYS 1 2 truse 18 x 50 ml R1
20 Magneziu SYS 11 trusa 9 x 21 ml R1/
9 x 21 ml R2
21 Proteine totale 1 trusa 9 x 40 ml R1/
9 x 45 ml R2
22 Trigliceride PAP SYS 1 liq 1 trusa 18 x 50 ml R1
23 Uree UV SYS 1 liquid3 truse 6 x 40 ml R1/
3 x 49 ml R2
24 Uric acid plus SYS 1 1 trusa 12 x 50 ml R1/ 6 x 20 ml R2
25 Calibratorf.a.s. 1 trusa 12flc x 3 ml
26 Precinorm U 1 trusa 20 x 5 ml
27 PrecipathU 1 trusa 20 x 5 ml
28 Precinom lipide 1 trusa 4flcx3ml
29 Calibratorf.a.s. lipide 1 trusa 3 flc x 1ml
30 Calibrator f.a.s CK-MB 1 trusa 3 flc x 1ml
31 Lipase SYS 1 1 trusa 12x40mlR1/6x50mlR2
Valoarea estimata fara TVA: 277, 986.45RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
SOLICITAM GARANTIE DE BUNA EXECUTIE IN CUANTUM DE 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI DE FURNIZARE.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI CJAS HUNEDOARA-DEVA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
LEGALIZAREA ASOCIERII
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181.Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat eliberat de D.G.F.P.Certificat constatator privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea locala.
Persoane juridice/fizice romane: Copie dupa Certificatul de inregistrare si dupa anexa la certificatul de inregistrare.Copie dupa certificatulconstatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
Persoane juridice /fizice straine: Autorizatia de functionare/ echivalentDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
NU ESTE SOLICITAT
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale-Formularul SJD-B
Aviz de Functionare eliberat de Ministerul Sanatatii Declaratie de conformitate a producatorului/echivalent, in baza careia sunt fabricate si/sau comercializate legal in uniunea europeanaprodusele care poarta marcajul european de conformitate CE.
Declaratie privind listaprincipalelor furnizari similare de produsein ultimii 3 ani Formularul C1
Trei documente constatatoare care sa contina informatii referitoare la modul de indeplinire a obligatiilor contractuale de catre contractant, precizand daca in ultimii 2 ani si-a indeplinit corect sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia. Certificat de calitate si stabilitate a reactivilor / echivalent.
Documente emise de organisme acreditate care sa ateste : certificare sisteme de management al calitatii ISO 9001:2000 al ofertantului sau act echivalent.
Documente emise de organisme acreditate care sa ateste : certificare sisteme de management al calitatii ISO al producatorului sau act echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.05.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.06.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.06.2008 11:00
Locul: LA SEDIUL SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA DEVA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE SI IMPUTERNICITI AI OPERATORILOR ECONOMICI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL ALBA IULIA
Adresa postala: STR.I.C.BRATIANU, NR.1, Localitatea: ALBA IULIA, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258/810286, Fax: 0258/810286
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr. 6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3118090, Fax: 021-3118090
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL DE ACHIZITII AL SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA DEVA
Adresa postala: 22 DECEMBRIE, NR.58, Localitatea: DEVA, Cod postal: 330084, Romania, Tel.0254/228711, Fax: 0254/228711
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.05.2008 14:09