Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie PACHET REACTIVI PENTRU DETERMINARI GAZE IN SANGE.


Anunt de participare numarul 55200/10.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL DE BOLI CARDIOVASCULARE TIMISOARA
Adresa postala: Str. Gheorghe Adam, Nr. 13A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300310, Romania, Punct(e) de contact: [email protected], Tel.0723.375.651, In atentia: VASILE STEFAN, Email: [email protected], Fax: 0256.207.362, Adresa internet (URL): www.cardiologie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie PACHET REACTIVI PENTRU DETERMINARI GAZE IN SANGE.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Institutul de Boli Cardiovasculare, Str. Ghe. Adam, Nr. 13A, Biroul Aprovizionare, Timisoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie PACHET REACTIVI PENTRU DETERMINARI GAZE IN SANGE.
Furnizorul sa puna la dispozitie gratuit, pe perioada derularii contractului, un analizorpentru determinari gaze in sange , cu caracteristicile specificate in caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24496200-9 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
30 CARTUSE
Valoarea estimata fara TVA: 189, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
IN FUNCTIE DE NECESITATI CONTRACTUL POARE FI SUPLIMENTAT PRIN ACTE ADITIONALE
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 10 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
NU SE SOLICITA GARANTIE DE PARTICIPARE SAU DE BUNA EXECUTIE A CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-Sursa de finantare: MINISTERUL SANATATII si CASA DE ASIGURARI DE SANATATE.-Plata facturii se efectuiaza cu O.P. in 60 zile de la receptia produselor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
OFERTANTII POT PARTICIPA DOAR IN NUME PROPRIU
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-DECLARATIA DE ELIGIBILITATE
-DECLARATIA PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE IN ART. 181 DIN OUG 34/2006
-DOVADA ACHITARII OBLIGATIILOR LA BUGETUL DE STAT
-DOVADA ACHITARII OBLIGATIILOR LA BUGETUL LOCAL
-CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE ORC / AUTORIZATIE DE FUNCTIONARE / ALTELE ECHIVALENTE - PENTRU OFERTANTII ROMANI-DOCUMENTE CARE DOVEDESC O FORMA DE INREGISTRARE / ATESTARE ORI APARTENENTA D.P.D.V. PROFESIONAL - PENTRU OFERTANTII STRAINI
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-REZULTATUL EXERCITIILOR FINANCIARE PE ULTIMII 2 ANI
-DECLARATIA CIFREI DE AFACERI PE ULTIMII 2 ANI
-BILANTUL CONTABIL LA 31.12.2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-LISTA PRINCIPALELOR LIVRARI IN ULTIMII 3 ANI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.07.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.07.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 08.08.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.07.2008 11:00
Locul: Institutul de Boli Cardiovasculare, Str. Ghe. Adam, Nr. 13A, Biroul Aprovizionare, Timisoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Fiecare ofertant are dreptul de a desemna o singura persoana, cu conditia de a anunta aceasta cu 3 zile inainte de deschiderea ofertelor si de a prezenta o imputernicire / delegatie in acest sens.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleus Nr 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0040.(0)21.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 0040.(0)21.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in toate fazele procedurii de atribuire si impotriva oricarui act al Autoritatii contractante pe care contestatarul il considera nelegal, in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSTITUTUL DE BOLI CARDIOVASCULARE TIMISOARA - OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: Str. Gheorghe Adam, Nr. 13A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300310, Romania, Tel.0040.(0)256.207.363, Email: [email protected], Fax: 0040.(0)256.207.362, Adresa internet (URL): www.cardiologie.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.06.2008 11:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer