Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie pachete software


Anunt de participare numarul 127764/05.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE BUCURESTI
Adresa postala:  Piata Romana nr. 6, sector 1 Bucuresti, et.1 camera 0115, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010374, Romania, Punct(e) de contact:  Liliana Corbeanu, Tel. 021/319.19.00 ;319.19.01/int 121, Email:  [email protected], Fax:  021/319.19.66, Adresa internet (URL):  www.ase.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de invatamant superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie pachete software
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie pachete software, conform documentatiei de atribuire atasata
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48190000-6 - Pachete software educationale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOTUL 1 ? Diverse produse software, LOTUL 2 - Microsoft Campus Agreement/School Agreement, valabile 12 luni calendaristice, cantitatile pentru fiecare software sunt specificate in documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 514, 683RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 2.000 lei pt LOTUL I, 5.500 pt LOTUL IIGarantia de buna executie =10% din valoarea contractului de furnizare, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii ale ASE, fonduri externe nerambursabile si fonduri din cercetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
b) Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" (cf. Ordin 314/12.10.2010)c) Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006.d) Declaratia privind situatia personala a operatorului economic.e) Prezentarea de Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale.
Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.
- Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/autorizatie de functionare/altele echivalente care sa dovedeasca forma de inregistrare si din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantuluiinclude producerea sau comercializarea produselor care fac obiectul achizitiei.
Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Bilantul contabil, vizat si inregistrat de organele competente la 31.12.2010.
b) Declaratii privind cifra de afaceri.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratii prin care ofertantul va demonstra realizarea unei cifre de afaceri globala pe ultimii doi ani egala sau mai mare decat: 270.000 lei pentru LOTUL I, respectiv 700.000 lei pentru LOTUL II.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- O lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand produse, valori, perioade de livrare, beneficiari. Se va prezenta minim 1 recomandare din partea beneficiarului/clientului, semnata si stampilata.- O declaratie privindpersonalul alocat derularii contractului, activitatile si sarcinile concrete care vor fi incredintate personalului implicat, precum si CV-ul fiecarei persoane implicate in indeplinirea contractului (cu un responsabil de contract).- Ofertantul trebuie sa aiba cel putin statutul de Microsoft Certified Partner cu competente pentru produsele ofertate, pentru LOTUL II.
- Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatiiISO 9001 la ofertant sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va dovedi ca a indeplinit si realizat, in ultimii 3 ani, cel putin un contract (sau maxim trei contracte cumulate) care a avut ca obiect vanzarea unor produse similare cu cele supuse prezentei achizitii si care a avut valoarea mai mare sau egala decat: 130.000 lei pentru LOTUL I, respectiv 370.000 lei pentru LOTUL II.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
CLASAMENTUL
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.08.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.08.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.08.2011 12:00
Locul: sediul autoritatii contractante- Compartimentul Achizitii Publice, cladirea din strada Cihoschi,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii autorizati ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POSDRU/92/3.1/S/61758, POSDRU/91/2.2/S/62220, POSDRU/91/2.2/S/62447, 1-3, 1-2, MIS-ETC: 25.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (MIS-ETC, POSDRU)
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala:  sos Oltenitei, nr.107-117, sector 4, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  041318, Romania, Tel. 021/319100 int 153
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Academia de Studii Economice
Adresa postala:  Piata Romana nr.6, sector 1 , ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010374, Romania, Tel. 021/319.19.00, int 153, Fax:  021/319.19.66
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.08.2011 00:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer